1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik ook ergens items enzo storen? Zodat ik altijd daar terug kan komen om ze op te halen.

2. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt volgens mij niet echt een locker ofzo waar je alles veilig kan in storen, maar je kan wel je gear achterlaten in de hotelkamer van Boone of in
    je suite in The Lucky 38 op de New Vegas strip, maar hiervoor moet je wel al wat verder in de main story zitten

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik trouwens al het pre-war money verkopen of heb je daar nog iets aan?

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    er is iemand die pre-war shit verzameld. maar kan net zo goed verkopen

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje jammer dat ik er te laat achter kwam dat je skills niet tot 100 moest raisen :mad:

Ben nu lvl17 en volop SQ's aan het doen. Wil de meeste achievements gaan halen en dan met de MQ verder gaan. Zit nu op Ring-a-Ding-Ding.

Kan ik nog alle factions kiezen ook al ben ik op slechte voet met ze?

6. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gezien krijg je op een bepaald moment tijdens de MQ het aanbod van elke factie om met hen samen verder te werken, wanneer je dit aanvaard vergeven ze je je 'misdaden'

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Heb nu alleen problemen met The Legion. Maar dat komt omdat Boone ze meteen slacht als we ze tegen komen. Verder heb ik wel eens wat mensen moeten killen bij bepaalde quests.

Zijn de DLCs een beetje leuk? Zit te denken om ze te halen als ik deze op 1000 heb. Anders ga ik beginnen aan Fallout 3.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je 3 ook nog hebt liggen zou ik daar eerst aan beginnen. En als je daar al eens 150 uur in rondgewaald hebt en er dan nog geen genoeg van hebt zou ik je eerder de 3 DLC aanraden (behalve Anchorage en Zeta)

En als je dan NOG geen genoeg er van hebt zou je eens naar de NV DLC kunnen kijken (maar ik denk dat tegen die tijd Skyrim al wel uit is :+)

9. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ooit terug vriendjes wil worden met The Legion is het wel nodig dat je Boone ff thuis laat idd ;)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Anchorage is nog best tof, maar idd wel lineair. Zeta daarentegen is om te huilen. :emo:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Anchorage is nog wel enigzins te pruimen maar eigenlijk alleen vanwege de enorm toffe gear die je er kan vinden.

Zeta is gewoon om te huilen

Qua quests en gameplay zijn de andere 3 veel en veel en veel beter.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hier nog een disk met 3 of 4 DLC's van FA3 erop dus die kosten sowieso geen geld.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vet, dan zou ik beginnen aan F3 met alle DLC geladen :) Bijna eindeloos speelplezier

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar moet ik nu saven? Net voordat ik Benny confront? Of mag ik dat nog doen?

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik vraag het maar even hier, aangezien er geen Fallout 3 topic is en de meeste hier wel Fallout 3 hebben gespeeld. Als ik Fallout 3 koop voor de PC, en mijn Xbox 360 account er aan koppel, en die Achievements op de pc via het cheat menu (addachievement 1
    addachievement 2 enz.) vrijspeel, komen die dan ook allemaal op mijn Xbox 360 account?

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee!

En er is wel een Fallout 3 topic. ;)

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ook niet als je ze 'legaal' vrijspeelt?

En ik had gekeken bij pagina 1 t/m 3, maar daar stond het topic niet tussen.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dacht ik alleen bij games for windows.

19. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En geld alleen voor games die dacht ik niet op de X360 zijn uitgekomen.

Kan iemand mijn vertellen hoe ik ammo maak? Ik kan nu alleen van de cells maken. Ik heb repair 90 en Science 70. Had gedacht dat ik bv ook 9mm ammo enzo zou kunnen maken. Heb alleen lege cases ook altijd mee genomen.

Deel Deze Pagina