[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Was dat geen breuk? Daar werd toen toch ook nog 170km mee uitgereden?

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets, maar hij greep nu ook wel heel duidelijk naar zijn pols.
    Dus zou me niet heel erg verbazen als hij opnieuw zoiets heeft. Je vangt een val natuurlijk wel vaak op met je armen.

persbericht rabo 2010

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dan is zo'n val als deze niet echt bevorderlijk :'-( Afwachten wat er vanavond gezegd gaat worden.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Fiets aan de motor8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF. Fiets aan de motor. :D

6. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    WTF gebeurt er?
    Kijk die mongolen ook rijden aan de voorkant

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Sorensen wordt gewoon van z'n fiets bestolen door de camera motor :D

8. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dus.....

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Leopard reed op kop in het peleton? Na het incident van vorig jaar hebben die echt hun krediet bij mij wel verspeeld.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus...
    Wel die motorrijder ontslaan als organisatie. Maar ze kunnen beter naar zichzelf kijken. En wat voor etappe ze hebben uitgezet voor vandaag.

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Motorrijder is per direct, op staande voet ontslagen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat zeg ik dan? :D

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Heeft iemand herhalingen van die valpartijen?

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat is die Cavendish ongelofelijk snel! _O_

15. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gelukkig lukte die tactiek van hun niet :p Mooie sprint was het zeker!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gaat lekker zo, na Kern nu ook Brajkovic uit de Tour. Zaten allebei in m'n tourteam :mad:

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    100 puntjes gescoord, niet slecht met mijn selectie:+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoeveelste sta je?
    Beter doe je volgend jaar met sportpools.net mee of op cyclingfever.
    Op Telesport is het zonder budget en rijdt dus iedereen met A. Schleck, Contador, Sanchez, Farrar, Cavendish, Hushovd, Rojas, Cancellara etc etc rond. Dat is toch niet spannend? Dat kan m'n opa nog succesvol invullen :p.

19. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee met Tour de Kans via Noord Hollands Dagblad.
    Heb voor in de bergen wel een aardig team en een paar goedkope sprinters en Boasson Hagen, maar die faalt hard nu (vooral vandaag)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Oja ik doe ook mee met zo'n dagblad pool. Kijken hoe het me daar verloopt 8).
    Voor de sprint altijd Rojas. Die zat er vorig jaar ELKE keer bij. Gegarandeerd succes.

Oja, hier trouwens mijn fotoverslag van Stage 4. Enjoy!

Ok foto's!

stiekem meegenomen ;)
    vliegtuigje
    Quizvraagje: welk oud Tour winnaar + wereldkampioen + Giro winnaar staat hier eventjes alle 14 Skoda's uit het wagenpark vol te tanken? _O_
    Oh hallo Maarten!
    Sympathieke gast, effe met hem gepraat en dat verhaal van Roche verteld, hij wilde die foto gelijk hebben. :D
    Rabobank bus
    Tijd voor inschrijven, dus het werd druk op de weg. Helaas al vertrokken voordat de grote namen uit de bus kwamen...
    Het voertuig van vandaag ;). Bestuurder was trouwens ook niet 'zomaar' iemand. Kilian Patour, waarschijnlijk alleen bekend bij de ECHTE kenners, maar toch leuk om door een oud renner te worden rondgeracet.
    Eventjes voor het peloton rijden.. 50 meter ofzo?
    Toen doorgereden naar de kopgroep. Omdat je er dan achter rijdt, zit je dus ook nog met de ploegwagens zelf, en wordt het een beetje druk. Vooral omdat er nog meerdere vips rondrijden erachter, moest je 'het geluk' (pech dus) dat iemand lek reed. In dit geval dus de Euski renner.
    De Grote Meneer, en jawel, nog lachen ook.
    Na wat getrek en geduw de groep ingehaald en ervoor gaan rijden. Tijdens het inhalen natuurlijk alle raampjes open en KOOOM OOOOPPPP JOOOOHNNYYYY!!! geroepen. Johnny keek op, zag ons zitten en een brede grijns volgde. Schitterend!
    800 meter begon dat hele kleine colletje, zou hij die punten hebben gepakt voor ons? ;)
    Vooruit, ook nog wat screentime voor Erviti en Roy. Mijn welgemeende excuses aan Kadri ;).
    Oja, Erviti zou ik later nog tegenkomen... Daarom echt zitten vloeken dat Hoogerland niet de rode nummers kreeg!
    Iemand moet het doen...
    Ouwe gek! Didi was er zoals gebruikelijk ook bij uiteraard. Niet de op Mûr zelf.
    Pittig klimmetje met de auto! ;)
    Kwartiertje voor tijd gearriveerd op de Mûr, direct aan de finishlijn.. Uiteraard in een voor vips gereserveerde ruimte. Mooi moment voor nog een drankje! ;)
    Deze foto is dus gemaakt vanaf het podium, 20 meter na de finish. Kon alles mooi volgen op scherm, en die vermoeide bekkies na de finish was een mooi gezicht. Let ook even op de vrouw voor de hekken, met de blauwe borden. Zij had dus een bordje met bloemtjes, 1tje met de beker en 1tje met een kus. Zodat de leuke rondemissjes precies wisten was ze moesten doen ;)
    Tot mijn grote opluchting kon Thor zijn trui behouden!!! Mijn favo renner gaat straks dus gehuldigt worden, en ik ga hem feliciteren... WAT GA IK ZEGGEN? Hij wordt nu dus naar het podium gebracht.
    Nog even wat drankjes om alles te vieren en dan weer terug naar het hotel. Natuurlijk kwam RTL7 nog eerst langs voor dat itempje. Die Erik (Jakhals) is wel een raar typje in het echt btw!
    En de 'witte ding' is dus een gesigneerde witte trui van Gerrans. Dat worden jaloerse gezichten als ik me volgende week weer op de fiets vertoon 8)
    Nog even evalueren. De man met de roze polo was van Skoda Nederland, onze begeleider. De man in het wit is een Engelsman met wie we zijn teruggereden. Geniale kerel, 120 door de bossen van Bretagne :D.
    Gratis verblijf he, dan drink je wel door ;)
    En dan als een roos slapen. Best vermoeiend! ;)

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina