[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Awesome, lijkt mij zelfs al leuk om te zien en ik hou helemaal niet van wielrennen :+ Moet voor een liefhebber dan helemaal een ideaal dagje uit zijn

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Oja deze kreeg ik nog van een maat van me toegestuurd.

Deze grijns zat volgens mij de hele dag op m'n gezicht :p.

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Awesome! Echt vet!

Door het hele tour gebeuren heb ik mijn fiets ook weer gepakt. Stof eraf, kettingkje gesmeerd, en vol gegaan! Alleen, jezus dit was wennen!

De laatste keer dat ik fietste was een goed jaar geleden, na een val ben ik eigenlijk nooit meer goed wezen fietsen. Nu dus wel, en vooral de bochten vond ik in het begin erg eng.:)

Trouwens, hebben de fanatieke fietsers nog meegedaan aan toertochten wedstrijden ofzo? Ik heb een keertje aan de fiets4daagse meegedaan, 100 km per dag. Echt sick, maar wel resultaat:
    http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/WVD/20080805/WVD_WVD-1-02_080805_2.pdf

ben nu wel vastbesloten om het tempo rustig weer op te voeren, en er weer veel plezier van te hebben!

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik doe vaak wel mee met toertochten. Plaatselijke fietsvierdaagse 5x 70 km, de plaatselijke 4 windstreken tocht van 125km en de elfstedentocht natuurlijk. Lekker in de provincie, wat ik ook echt heerlijk vind. Lekker brede vlakke wegen met weinig verkeer (behalve zondags!).

Aangezien ik al American Football speel in competitie verband, laat ik dat achterwege. Ben alleen door mijn studie en verhuizing heel weinig aan fietsen toegekomen dit jaar. Vorige jaren zo'n 5000-7000km en dit jaar hoop ik de 3000 nog te halen.

De eerst volgende aankoop wordt een Cervelo S1 frame waarschijnlijk (ik ben echt helemaal fan van dat merk!). Bewust een alu frame vanwege mijn gewicht, maar wel een carbon afbouw. Wat een geweldig product/materiaal is dat carbon trouwens, uiterlijk, kwaliteit, gewicht.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat een bijzondere combi, Wielrennen en American football.

Zit dat elkaar niet in de weg?

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    @Tyrant dat moet echt een toffe ervaring geweest zijn man! Leuke foto's! :)

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Cool! Ja, ik hockey er ook naast:)
    Kan ff geen foto vinden van m´n bike helaas, een Cannondale Six13.

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat is waar, is ook 1e jaar dat ik meedoe aan een tour poule, en omdat vrienden van me dit deden, deed ik hier ook aan mee. sta trouwens iets van 3000 ofzo:+ dit echt best

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    A Contador 5 NEE 0 45 2 - 20
    N Roche 1 NEE 0 0 0 - 0
    S Sanchez 2 NEE 0 0 0 - 8
    D Cunego 1 NEE 0 0 0 - 3
    P Gilbert 2 NEE 0 45 35 - 59
    J Rojas 2 NEE 0 0 40 - 56
    A Kloden 1 NEE 40 0 8 - 20
    J Brajkovic 1 JA 0 0 0 - 0
    D Millar 0 NEE 45 0 0 - 0
    T Farrar 3 NEE 0 0 20 - 25
    C Kern 0 JA 0 0 0 - 0
    F Ventoso 1 NEE 0 0 0 - 0
    R Kreuziger 2 NEE 0 0 0 4 1

Mijn klassement op sportpools. Echt kut van Kern en Brajkovic :p.
    Maar gelukkig dat ik dus Gesink en Boonen heb.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou met Boonen gaat het ook nu niet echt lekker.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat zijn beroemde sarcasme. ;)

Hopelijk dat Gesink nog even door zet, op twitter zei hij al dat hij nauwelijks zijn bed uit kon komen.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is slapen met brand- en schaafwonden ook erg onprettig. Kan je nog beter op de fiets zitten en die wonden sneller laten helen in de open lucht.

Zijn lichaam zal vast wel stijf zijn van de kneuzingen enzo.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Oeps, was het woordje 'niet' vergeet. Gesink en Boonen gaan afstappen deze week namelijk ;).

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gesink niet denk ik, heeft alleen schaafwonden en hechtingen in de elleboog. Garate fietst vandaag zelfs met een breuk, wat een bikkel.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg jammer van de val, en toch vind ik het frappant dat in de topjaren van Armstrong hij gewoon nooit tot amper viel, hoe kan hij dat presteren en andere klassementsrenners niet. Kunnen ze geen rondje vormen om hun kopman in het peleton ofzo. Ik blijf het vreemd vinden, hopelijk hersteld hij voor rit 12.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zag net bij de 2de keer kijken pas die dude op de achtergrond, was wel even een wtf 8)

Ik heb helaas nog maar weinig van de tour meegekregen omdat ik alleen maar avond draai deze week. 's avonds gaat de samenvatting aan en dat was gisteren wel erg heftig, vooral als je dan ook ziet dat er weer renners vallen die vervolgens in de foetus blijven liggen, dat blijft een eng gezicht. Gelukkig bleek het achteraf nog allemaal enigszins mee te vallen maar tot nu toe is er in ieder geval al weer genoeg spektakel geweest, de favorieten die steekjes laten vallen, kopstoten en heftige valpartijen, dat beloofd nog wel wat :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat is de ideale site om de Tour te volgen via werk?

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Thanks!

Vacansoleil weer! 2 man in de aanval, wat een ploeg _O_
    Heerlijk. Had het er dinsdag nog met Breukink over, of Rabo nu vol voor Gesink gaat..

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En wat zei hij toen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina