De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Liverpool nog steeds geobsedeerd met het halen van Britten.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ok vergeleken met Henderson is dit natuurlijk echt een domme aankoop. In Henderson zie ik nog wel potentie.
    Is er al wat meer bekend over die 6+5 regel, omdat die Engelse zoveel waard zijn?

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]KWo0NW_UQDU[/yt]

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een beperkte voetballer, maar een goed mens als je dit zo ziet. Dat is ook veel meer waard. Qua mentaliteit gaat Feyenoord er ook zeker op achteruit.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk dat het WK/EK ook gewoon in landen moet worden gehouden waar ze ook een elftal hebben die het toernooiwaardig is. :+ Wat heeft Qatar überhaupt op een WK te zoeken. Nu willen ze het inderdaad in 3 helften van 30 minuten gaan doen, omdat het anders gevaarlijk is voor de spelers. En wat denk je van al die fans in die bloedhitte.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3x 30minuten is nooit te doen. Is een totaal andere techniek/tactiek voor nodig.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog vreemder is dat ze mogelijk iemand hebben omgekocht en dat het WK alsnog gewoon daar wordt gehouden.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat het komt omdat er al veel voorbereidingen waren getroffen. Burgers en bedrijven zouden dan zwaar de dupe worden van die praktijken.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Qatars probleem. Hadden ze het maar niet moeten doen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan goed maar 1 persoon of een paar personen achter zitten. Ze kunnen dan moeilijk een heel land straffen. Als het direct naar buiten gekomen was is het natuurlijk een ander verhaal.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Qatar is nu in Afrika voetballers aan het scouten :lol:.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat vind ik maar een bs conclusie. Dat zou betekenen dat je allerlei shit uit kan halen om een WK naar je land te krijgen maar zolang het maar door 1 of 2 poppetjes is gedaan dan is het ok. Jammer dat het veel mensen dupeert maar dan hadden ze het spel maar eerlijk moeten spelen. Dat hele WK in Qatar is maar een lachertje en de FIFA zet zich er enorm mee te kijk imo door het daarheen te halen.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat mij betreft wordt het WK/EK alleen in Europese landen gespeeld omdat deze landen de stadions en infrastructuur op orde hebben, daarnaast is het klimaat hier beter. Het zou dan om deze landen gaan:

- Engeland
    - Italie
    - Duitsland
    - Frankrijk
    - Spanje (eventueel in combinatie met Portugal)

Daar zou ik voor tekenen!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee tuurlijk niet. Maar nu is het generaliseren. 1 persoon doet iets en 1000en worden gestraft. Kunnen goed al miljoenen uitgegeven zijn door bouwbedrijven. Als alles ineens stop gezet wordt gaan er een aantal waarschijnlijk failliet.

Je hebt gelijk dat het nergens op slaat dat als je op een dergelijke manier het WK krijgt je het gewoon mag houden. Maar er moet ook naar de andere kant gekeken worden. Zeker als het al een langere tijd geleden is dat het gebeurt is.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat lijkt me niks, een wk hoort gewoon culturen bij elkaar te kunnen brengen en Zuid-Afrika en Brazilie zijn juist leuker dan een Europees land op deze manier. Qatar en Rusland zijn allebei niks maar Korea/Japan was wel gewoon goed geregeld, alleen jammer van de tijdzones.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Korea was echt _O_ Vooral omdat Nederland toen niet meedeed en vrijwel iedereen de underdogs ging aanmoedigen. Ik zat toen op de middelbare en we vluchtten continu weg van de lessen om die wedstrijden te kunnen kijken, was echt een heerlijk WK. Dat soort landen zijn inderdaad mooi om een WK te organiseren want de accommodaties zijn meer dan degelijk en ook leeft het voetbal daar toch wel. Brazilië is zonder twijfel een land wat om de zoveel jaar een WK moet krijgen want dat land ademt voetbal. Maar landen zoals Rusland en Qatar mogen lekker weg blijven, de enige reden dat het daar naar toe is gegaan is om het geld.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Rusland daar zeker tussen passen, wat infrastructuur betreft is het niet echt soepel, maar dat kunnen ze altijd verbeteren. Rusland wordt qua voetballand steeds groter en bekender.
    Die tijdzones zijn inderdaad jammer, maar meestal wordt er met Europa wel rekening gehouden met de tijden van wedstrijden.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Argentinie heeft in de Copa America 2x gelijkgespeeld, tegen Bolivia en Colombia de laatste wedstrijd moeten ze winnen van Costa Rica anders liggen ze eruit :lol:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het vaak triest om te zien dat arme landen zoveel geld ineens uit kunnen geven terwijl er zoveel mensen op de straat moeten leven. Vaak is in die landen de veiligheid van spelers en supporters niet te garanderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina