Show je schoenen! [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nieuw paartje:

Als je in een winkel werkt waar ze verkocht worden, merk je pas hoeveel mensen er tegenwoordig op Vans lopen. :emo:

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  2. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat wist ik nog niet, bedankt! Zal in de zomer eens langs de Foot Locker in Almere gaan als ik daar weer ga, hopen dat ik me geld tot die tijd niet verspil aan andere dingen. :+

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja idd. Schrok er zelf ook van, haha. Maarja, om dan als een hipster een andere merk uit te gaan zoeken, mwaah, nein.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Flatspot die Jordans verkoopt? 8) Ik weet niet welke Jordans je precies wilt hebben Nonsubsisto, maar waarschijnlijk zal je niet veel oude releases in webshops tegenkomen (heb je meer geluk op eBay). In de Nike Store staan wel nog wat retro's van de afgelopen maanden in grote maten. ;)

5. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet niet precies uit m'n hoofd welke sites jordans verkopen maar doelde meer op de grotere en bekendere sites. Foutje dan dat flatspot ze zou hebben:+
    Edit: de oulet in Roermond is soms ook awesome voor jordans. Vorige keer dat ik er was lagen en jordan 6 varsity reds voor maar €30. Je moet wel geluk hebben dat je maat er tussen zit though

Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Met name de 6/7's maar zit ook te twijfelen om de Spiz'ikes te halen :p. Maar ik zie hier dat eBay er wel veel heeft, met redelijke prijzen. Nu wel opasssen voor neppe...

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6

Heb verder nog 2 adidas sneakers in order staan bij Zalando.

Even kijken welke me beter gaat bevallen. Denk de grijze. :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb beige en wit/rode veters bij mijn Adidas Ransom, maar wil witte hebben. Iemand idee waar ik die kan krijgen? Dit soort veters moet ik hebben, zijn wat dunner dan normale. Of zullen de eerste beste witte die ik tegen kom ook gewoon goed zijn?

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor, waar je die specifieke veters kan halen weet ik niet. Hebben ze die niet in een adidas store liggen ofzo? Je kan kijken hoe het staat met gewone witte, die zijn toch maar iets van 2 euro dus een hele erge miskoop heb je er niet aan.

Ik heb daar trouwens hoge van maar die ga ik denk ik verkopen. Heb ze nog steeds niet gedragen omdat ik andere dingen liever draag:+ en ze waren me iets te groot in de winkel geloof ik.
    Het is een 7,5 dus als iemand interesse heeft... :+

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    welk model naam is die adidas?? :) ik vind ze namelijk super tof!!

ben nu in italie en heb gister even voor schoenen gekeken
    eigenlijk niet de schoenen waar ik voor zocht, (wilde nog wel airmax) maar jammer genoeg zijn het LTD2 en niet 90's.. maarja voor 60,-(eerst 145,-) kan je ze niet laten liggen want vind de kleuren wel:thumbs:

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Draag jij dat voor running of gewoon voor casual?

M'n Desert Boots zijn binnen...

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie jij ooit nog iemand die Air Max voor ''running'' gebruiken? Echt foeilelijke schoenen in mijn ogen. Bij meisjes ziet het er helemaal niet uit

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Nee maar AM1's bijvoorbeeld vind ik dan nog wel redelijke runners voor normale dagen. Die van Exionche zijn echt bedoelt voor performance, dat ziet er altijd zo raar uit onder een spijkerbroek, vandaar.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Welke?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    3x raden :+
    Clarks is fout.

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, haha. Niemand gebruikt die dingen toch waar ze voor ontworpen zijn?

Very nice man, echt gaaf! Wil zelf ook nog zoiets, misschien even in de sale gaan zoeken :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Gewoon bij H&M kopen Tom, 35 euro ;).

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    gebruik ze gewoon als schoenen, ik heb ook wel schoenen die veel mooier zijn maar airmax zitten zo lekker en draag ze vooral tijdens het werk of andere dingen (als ik lange dagen moet en veel staan/lopen)

en op festivals zijn ze altijd wel fijn en ze zijn zo schoon temaken en natuurlijk voor feestjes als defQon enzo ;)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Vet! die wil ik ook :+

20. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij nog nooit mensen zien rennen op air max:+
    zie ook vaak genoeg mensen op sb's lopen die nog nooit op een skateboard hebben gestaan en zie ook genoeg mensen op jordans terwijl ze niet basketballen8)
    Mensen gebruiken die dingen mog amper waar ze origineel voor gemaakt worden eigenlijk.
    Btw die nieuwe vans x wtaps: fapfapfap

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina