De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Je hebt een Hi verlenging aangevraagd toch? dan moet je wel rekening houden dat je nieuwe abonnement niet 1 of 2 jaar duurt maar 1 of 2 jaar + 4 maanden. Dus je nieuwe abonnement duurt iets langer omdat je oude abonnement al is omgezet voordat de minimale contractsduur is gehaald.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen idee wat nu mijn officiële einddatum is.. Maar inderdaad Hi verlengen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Einddatum oude abonnement + tijdsduur nieuw abo.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind dat beleid echt nog steeds belachelijk.
    Je kan niet bij dezelfde provider blijven en je huidige nummer houden maar een nieuw nummer is wel gewoon goedkoper...
    Dus om de 2 jaar gewoon van provider wisselen want dan kan je wel je eigen nummer behouden.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van de Galaxy S2. Moet alleen nog het internet werkend krijgen, maar m'n problemen zijn hopelijk na het updaten verholpen. Moest er wel 520 euro voor neertikken, maar dan heb je ook wat. :)
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik heb vorig jaar besloten elke 2 jaar van provider te wisselen. Wilde graag bij Hi blijven, maar moest een beste bak geld bijbetalen voor mijn toestel, terwijl een nieuwe klant hem gratis zou krijgen. Zit nu bij Vodafone, gratis toestel, prima service. Over 2 jaar wel weer terug naar Hi als ik weer geen interessante aanbieding krijg bij Vodafone.

    Vind het belachelijk dat nieuwe klanten vette toestellen krijgen, terwijl trouwe klanten kortgezegd naar de klote kunnen lopen. Dan bekijken ze het ook maar, doe ik het wel op deze manier.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zo denk ik er nu ook over alleen ik wil niet weg bij vodafone.
    Ik zit nogal eens in het buitenland en vodafone zit natuurlijk over de hele wereld en werkt ook overal (waar ik tot nu toe geweest ben).
    Weet niet hoe dat met Hi zit gezien dat natuurlijk een echt Nederlandse maatschapij is.
    Daarnaast is Hi met z'n maandelijkse kosten wat hoger als vodafone.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, net de sensation opgehaald. Na lullen als brugman dat ding dmv verlenging meegekregen voor de prijs van een nieuw contract.

    Klooi er nu een half uurtje mee en kan al goed overweg met het touchscreen dus dat valt mee.
    Snap er verder alleen nog bar weinig van haha.
    Beetje onoverzichtelijk allemaal maar zal wel kwestie van wennen en uitvogelen zijn.

    Vraagje, kan het kwaad dat ik mn oude Samsung oppassen gebruik op mn sensation?
    Zo kan ik een losser beneden en boven hebben zodat ik niet elke keer dat ding mee te slepen.

    Output htc lader 5v, 1a
    Output Samsung 5v, 0,7a
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gast, fuck jouw autocorrect op je ipad :p.
    Maar nee het maakt niet zoveel uit welke lader je gebruikt. Die HTC lader (geen losser:emo:) zal het wel sneller opladen omdat ie meer ampere geeft.
     
  10. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Welke provider je hebt maakt voor het buitenland niet uit. Vodafone zit ook niet over de hele wereld. Zodra je een ander land binnenkomt krijg je gewoon een lokale provider van dat land. Dat kan een provider zijn die samenwerkt met je eigen provider (bijvoorbeeld Vodafone Italia en Vodafone Nederland) maar dat kan ook een random provider zijn zoals Wind Italia.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nog een SE Satio (symbian) maar nu geeft hij aan dat het geheugen zo goed als vol is. maar als ik bij de bestanden ga kijken dan staan er alleen maar lege mappen....iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag mocht mn vader zijn abbonement verlengen en een nieuw toestel kiezen. Dit werd ons zo'n 3 weken geleden verteld bij Vodafone.

    Nu kwamen we bij de winkel, zegen ze ja u mag sinds 2 weken nogmaar 2 maand van te voren verlengen i.p.v. 4 maanden.

    Weer mooi genakt dus, maar klopt dit wel?

    Nu hopen dat ik volgende week wel kan verlengen! ik ben er voor de zekerheid 4x heengeweest ^^ en ze zeiden allemaal 17 Juli kun je verlengen. Nou we zullen zien
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is inderdaad 2 maanden geworden ja bij vodafone. Wanneer loopt je abbo af?
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is niet sinds 2 weken, maar al ruim een half jaar.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    des te zuurder:mad: achja nu moet ie nog maar 2 maand wachten:+ ik heb volgende week nieuwe mobiel:cool:
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu nogsteeds te twijfel, heb echt helemaal niks met touchscreen, ik vind het echt niks. Daarom lijkt een BB me nou wel nice de BB Bold 9780 zou ik dan voor gaan.

    Maar hier lees ik echt niets positiefs over de BB, is hij dan echt zo slecht? Het uiterlijk heeft hij wel mee, vind hem er zeer goed uitzien
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind BB goed, niks mis mee. Mijn nieuwe telefoon wordt een bb bold 9900 of een iphone 5.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zou persoonlijk nooit een BB nemen. Ik werk in een telefoonwinkel en moet ze regelmatig opsturen. Vaak zijn er software fouten waardoor je je telefoon zeker een maand kwijt bent. Bovendien kan je echt helemaal niets instellen en de dingen die je kunt instellen moeten via de software op de pc gedaan worden.

    Ook willen de schermen nogal snel kapot gaan, waardoor je dus weer niets aan je telefoon hebt want die vallen niet onder de garantie.
    Bovendien betaal je meer voor het internet en is hun USP, pingen, volledig achterhaald met whatsapp.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ping is wel stabieler :+
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina