Begrijp je precies.
- 9/10 kopduels voor tegenstanders
- 9/10 (sprint)duels voor de tegenstander
- 9/10 onderscheppingen komen (op soms wonderbaarlijke wijze) toch weer bij de tegenstander in zijn voeten
- Afronden is drama, ballen mogen er gewoon niet in. Soms druk je en schiet ie pas een seconde ofzo later en kan de keeper er nog net bij.
- Spelers van tegenstander zijn veel snellers en wendbaarder in hun bewegingen (kappen, draaien, etc.). Enige manier om dit te verdedigen is goede timing en dat is al moeilijk genoeg omdat er vaak lag/vertraging in het spel zit.
Kort gezegd; je mag gewoon niet winnen en het lijkt of je met een of andere handicap speelt.
Het zit soms echt tegen het lachwekkende aan zo belachelijk is het. Nog nooit is het zo erg geweest, ik speel vrij veel FIFA en het is mij pas op gaan vallen sinds een maand of 4-5 toen ik in de 4000 punten kwam.
Maar het is niet alleen dit, het zijn ook de cheaters die het spel online verzieken. (hoewel cheaters bovenstaande ook vaak veroorzaken volgens mij) Zielige no-lifers met hacks zoals lag switch die heel ver gaan voor de punten.
zielige cheaters kunnen het spel vast laten lopen bij jou en zelf kunnen ze doorspelen en goals maken, of ze hopen dat je quit. Andere cheaters zorgen het spel soepeler loopt, sneller reageert bij ze dan bij jou waardoor ze altijd in het voordeel zijn. En dan gaan ze niet eens voor mooi voetbal maar gaan ze kappend en draaiend richting je doel.. in een offline match had ik die bal al 10 keer afgepakt. Andere variant is dat het spel haast onspeelbaar stroperig wordt als jij gevaarlijk dreigt te worden. Of het is de hele wedstrijd stroperig/laggy terwijl je gewoon merkt dat hij er geen last van heeft.
En deels ligt het natuurlijk aan de servers maar wel raar aangezien ik in fifa 8, 9 en 10 wel goed online kon spelen. Op een uitzondering na uiteraard
Tis gewoon jammer van zo'n goede game, FIFA speel ik meer dan alle andere games bij elkaar maar het is gewoon te frustrerend geworden om online te spelen. Zelfs unranked is het vaak drama. Zelden kan ik een een goede pot spelen met goede verbinding en een goede balans zegmaar.
Ik sta nu +80 in m'n ranking maar het had veel beter kunnen zijn was het niet voor die zielige cheaters (en maybe de servers of wat voor andere reden dan ook)
Ik kijk uit naar FIFA 12 en hoop dat het weer net zo speelt online als de eerste maanden FIFA 11 want ik had toen zelden ergens last van (H2H dan he, laten we het niet over clubs hebben ). Winning streak van 35 had ik toen maar bij de 4000 punten ong is het fout gegaan, misschien is dat de drempel en zijn het vanaf daar alleen de zielige rankgeilende cheaters die je tegenkomt .. ?
Laatst bewerkt: 13 jul 2011