1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan heb jij het niet genoeg gespeeld. Sommige wedstrijd gaat bij mij elke bal erin en dan de volgende wedstrijd heb ik de lat/paal 5x geraakt. En een bal van 5m die nog mist gaat.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    TOTAL GAMES PLAYED 210
    En dat is alleen online, misschien nog wel 2x zoveel met maten op de bank. Dat gebeurt ook in het echt. Als jij de bal perfect schiet gaat hij er gewoon in, dat is met elke game zo. Overigens, als je niet wil dat je schoten computer gestuurd zijn, moet je misschien op manual spelen?;) Dan kan je zelfs de cornervlag raken vanaf 5 meter voor de goal. Maar dat is zeker ook naaiend van de game?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2011
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt gewoon te veel wedstrijden waarin het lijkt dat je niet mag winnen. Maar jij vind dit blijkbaar niet. ;)
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad. Dat is ook gewoon gevoelsmatig, of bestaat er een tool waarmee EA afentoe gamers probeert te naaien?
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn veel mensen die precies begrijpen wat ik bedoel. Alsof je de match niet kan en mag winnen waardoor geen enkele bal het doel in komt.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Dat begrijp ik, maar dat had ik ook wel eens in het echt.(toen ik nog kon voetballen:'-() En toen was het vast geen EA die mijn team er van weerhield te scoren. Het zelfde gevoel bekruipt mensen ook wel eens als ze een andere game spelen, zoals Halo of COD. ;)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    :)
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, dat waren je twee linkerbenen. :+
     
  9. Seh

    Seh Guest

    ''Universal truth is not measured in mass appeal'' ;)

    Kon best een aardig balletje trappen hoor, maar het leek wel of er soms een magneet op de lat of op het reclame bord achter het doel zat!! :+
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik maar naar malaga
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp je precies.

    - 9/10 kopduels voor tegenstanders
    - 9/10 (sprint)duels voor de tegenstander
    - 9/10 onderscheppingen komen (op soms wonderbaarlijke wijze) toch weer bij de tegenstander in zijn voeten
    - Afronden is drama, ballen mogen er gewoon niet in. Soms druk je en schiet ie pas een seconde ofzo later en kan de keeper er nog net bij.
    - Spelers van tegenstander zijn veel snellers en wendbaarder in hun bewegingen (kappen, draaien, etc.). Enige manier om dit te verdedigen is goede timing en dat is al moeilijk genoeg omdat er vaak lag/vertraging in het spel zit.

    Kort gezegd; je mag gewoon niet winnen en het lijkt of je met een of andere handicap speelt.

    Het zit soms echt tegen het lachwekkende aan zo belachelijk is het. Nog nooit is het zo erg geweest, ik speel vrij veel FIFA en het is mij pas op gaan vallen sinds een maand of 4-5 toen ik in de 4000 punten kwam.

    Maar het is niet alleen dit, het zijn ook de cheaters die het spel online verzieken. (hoewel cheaters bovenstaande ook vaak veroorzaken volgens mij) Zielige no-lifers met hacks zoals lag switch die heel ver gaan voor de punten.
    zielige cheaters kunnen het spel vast laten lopen bij jou en zelf kunnen ze doorspelen en goals maken, of ze hopen dat je quit. Andere cheaters zorgen het spel soepeler loopt, sneller reageert bij ze dan bij jou waardoor ze altijd in het voordeel zijn. En dan gaan ze niet eens voor mooi voetbal maar gaan ze kappend en draaiend richting je doel.. in een offline match had ik die bal al 10 keer afgepakt. Andere variant is dat het spel haast onspeelbaar stroperig wordt als jij gevaarlijk dreigt te worden. Of het is de hele wedstrijd stroperig/laggy terwijl je gewoon merkt dat hij er geen last van heeft.

    En deels ligt het natuurlijk aan de servers maar wel raar aangezien ik in fifa 8, 9 en 10 wel goed online kon spelen. Op een uitzondering na uiteraard

    Tis gewoon jammer van zo'n goede game, FIFA speel ik meer dan alle andere games bij elkaar maar het is gewoon te frustrerend geworden om online te spelen. Zelfs unranked is het vaak drama. Zelden kan ik een een goede pot spelen met goede verbinding en een goede balans zegmaar.
    Ik sta nu +80 in m'n ranking maar het had veel beter kunnen zijn was het niet voor die zielige cheaters (en maybe de servers of wat voor andere reden dan ook)

    Ik kijk uit naar FIFA 12 en hoop dat het weer net zo speelt online als de eerste maanden FIFA 11 want ik had toen zelden ergens last van (H2H dan he, laten we het niet over clubs hebben :p ). Winning streak van 35 had ik toen maar bij de 4000 punten ong is het fout gegaan, misschien is dat de drempel en zijn het vanaf daar alleen de zielige rankgeilende cheaters die je tegenkomt .. ?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  12. Seh

    Seh Guest

    Geloof je serieus dat dit aan de game ligt? :emo: Als je bij COD verkeerd timet ga je ook dood, als je tegenstander beter timet bij een kopduel wint hij het kopduel. ;) Verder zijn spelers inderdaad niet allemaal even snel, Ronaldo is sneller dan Bahia. En je laatste punt is wel het meest belachelijke wat ik ooit heb gelezen over Fifa. 8) Dat heet nou een internetverbinding...
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt ook gewoon geen flikker van dat 'powerbalkje' (dus hoe hard je schiet), soms druk je hem even in en gaat die keihard over (vaak op open goal) en dan druk je hem weer even hard in en gaat die weer zacht. :'-(
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, is Ronaldo echt sneller dan Bahia ? :F: In die wedstrijden waar we het over hebben (ik iig) verlies je gewoon bijna alle sprintduels. Gelijkwaardige spelers tegen elkaar zegmaar. Zo veel dat het gewoon ongeloofwaardig wordt.. Maar sprinten is niet eens het grootste probleem want met een Ronaldo kom je er nog wel langs. Het is vooral overduidelijk met gewoon fysieke duels, afronden op doel en de wendbaarheid van spelers. (en denk dan gelijkwaardige spelers, niet Bahia vs. Ronaldo) Het lijkt echt of de spelers in jouw team er gewoon geen zin in hebben, niet snel genoeg zijn, vanaf het begin al uitgeput zijn etc. Als ik een paar van die matches speel online en daarna weer offline speel tegen een vriend, wat een verademing is dat zeg. Verschil van dag en nacht.

    En tuurlijk gaat het erom wie er beter is met timen, volgens mij snap je het niet helemaal, ik heb tot op een paar maanden terug over het algemeen goed FIFA kunnen spelen. Tegenwoordig heb ik dus regelmatig van die wedstrijden waarbij het strperig is en je gewoon kan merken dat de tegenstander er geen last van heeft. Het wordt voor jou gewoon moeilijker verdedigen (en ook aanvallen) dan voor hem. Omdat reageren dus langzaam is als stront door een trechter.

    Ik heb genoeg FIFA gespeeld, jarenlang, om te weten dat er gewoon iets niet klopt. En ook op de officiele forum lees ik dat velen hetzelfde hebben geconstateerd. Om de paar wedstrijden (vaak zelfs om de wedstrijd) zit er zo'n match bij, of het nou door cheaters komt of wat dan ook. Ik wil dat het stopt in FIFA 12 want het haalt de fun eraf.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  15. Seh

    Seh Guest

    Dat is lag, maar dat heeft toch weinig met de game zelf te maken? Die heb je bij elke online game, van die mensjes die het nodig vinden met lag switches (God mag weten hoe dat werkt) te lopen kutten. Maar je gaat mij niet wijs maken dat als je met Lampard vs Lampard sprint dat de game er dan voor zorgt dat jouw Lampard dan verliest.
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zeg niet dat het aan de game zelf ligt, ik denk ik dat het vooral komt door cheaters met lagswitch o.i.d zoals jij al zegt. Op de een of andere manier zorgen ze ervoor dat ze in het voordeel zijn met kracht, snelheid en wendbaarheid. Ik heb het ook over puur online, offline speelt gewoon heerlijk soepel en reageert alles snel, kan ik m'n acties maken, goed timen, passes geven, normaal afronden op doel, koppen etcetera. De gameplay opzich is uitstekend vind ik
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Oke dan is dat uit de wereld geholpen, dacht dat je er weer zo eentje was die beweerde dat de game hem naaide. :p Kan persoonlijk niet wachten op Fifa 12, 11 begin ik al flink zat te worden. s' Avonds op de bank met een paar maten gooien we nu vaker Halo 3 (8)) erin dan Fifa 11, terwijl dat normaal nooit was.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Lagswitches. Tja die bestaan al zo lang je online kan voetballen.

    Sommige mensen willen echt ver gaan voor een ranking. Snap dat plezier er nooit van.
    Wat valt er nou trots te wezen op een hoge ranking die je bij elkaar hebt verdiend doormiddel van cheats.....
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een stel goede punten. Ik had TOTY Kompany ( 6''6, dus LANG ) en ik word constant afgetroeft door spelers die 40 kilo wegen en net boven de 1.10 uitkomen. Hoe is dit nou mogelijk? Nou, niet. Verder vind ik ook dat hij wel een goed punt heeft dat jou spelers soms "traag" reageren. Dit is voornamelijk als je uitspeeld waarbij je dus gewoon moeite hebt om de tegenstander bij te houden. Speel je uit, dan lijkt het alsof je spelers BEHOUDEN spelen, lopen niet zelf. Speel je thuis dan loopt het als een tierelier. Van alle potjes die ik heb gespeeld ga ik ALTIJD nat als ik uit-speel vreemd genoeg. Rare goals, rare corners die er in één keer invliegen of een bal vanaf het middenveld die er in "glijd".

    Ferron heeft ook een goed punt. Die schiet knop werkt ook voor geen meter. Ik vind het leuk om mijn tegenstander gek te maken met kappen, bewegen en tricks. Sta ik voor een OPEN goal, schiet ik gewoon keihard over/naast/paal/lat en noem zo maar op. Tricks die uitgevoerd worden in je strafschop gebied ... daar word ZO vaak voor gefloten. Penalty, vrije trap of een rode kaart. Sterker nog, ik heb het gepresteerd om met Kaka, 35 seconden in het spel een rode kaart te ontvangen omdat er één bij mij over de knie gaat :emo:

    Verder vind ik dat verdedigers ook niet zo achterlijk moeten reageren als je ze "selecteerd". Vaak als je de bal wil onderscheppen stappen ze naar voren zodat je tegenstander vrij baan heeft. De bal zou gewoon "vrij" in de game moeten zijn, niet scripted zoals het vaak wel aanvoelt.

    FIFA is een prachtige game en ik speel het ERG graag ... maar het heeft me vaak een headset gekost.
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina