[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Opdonderen Massa. Lol. :p

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tof einde! Eindelijk weer eens een Ferrari die wint!
    Denk dat Massa en Hamilton zich nog wel even mogen melden bij de stewards;)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, imo de tofste van dit seizoen _O_

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    "LAP 52: Unbelievable scenes.... while Alonso cruises over the line, it's all kicking off behind him. Webber harassing Vettel like there's no tomorrow, Massa bullying Hamilton into submission. Red Bull team radio: "Mark, maintain the gap". Are those team orders. He duly ignores them and does everything he can to get past his team-mate. Vettel holds on for second, Webber third. Massa makes one last dart for Hamilton at the final corner. He's through! Or is he? There's contact. Debris flying everywhere. Hamilton defending for his life. Massa goes wide. Hamilton takes fourth. Massa fifth. The grandstands are on their feet, huge celebrations. Hamilton waves to his fans and praises his team for their "courage". You get the feeling both stories will rumble on for some time. WHAT A RACE."

Wat is daar gebeurd? 8) Echt dood aan de FIA dat er nog niet eens samenvattingen gestreamed mogen worden...

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Wel snel zijn want het zal zo wel weer verwijderd worden.

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Beste race van dit seizoen _O_

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    McLaren, McLaren, McLaren!! Wat een fouten bij Button en Hamilton! Op deze manier gaat McLaren Hamilton echt verliezen. Echt jammer, want beide gingen lekker vandaag. Hamilton liet in de laatste bocht z´n mentaliteit zien, echt geweldig.

Alonso echt geweldig gedaan! Ben echt super blij voor hem.
    En Red Bull, tja, ik kots er echt van!! ''Mark, maintain a gap''. Komop he, hoeveel duidelijker kan het zijn! Is gewoon een teamorder, alles voor kindje Vettel. Red Bull altijd al een klote team gevonden, maar kots er nu echt van. Vind het gewoon zo sneu voor Webber. Hoop echt dat hij weg gaat bij Red Bull, hij verdient beter.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geweldig! :D Maar die Webber zal wel zuur zijn. Ik ben benieuwd wat voor discussie dit gaat worden.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit was wel grappig btw.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kots je ook van Ferrari dan? :+

Anyway. Mooie race. :) Goed gedaan van Alonso, ik denk dat hij ook zonder de fout van Red Bull, gewonnen zou hebben. Echt strak gereden. Zonde van Button, en mooie race van Hamilton. Hij heeft hard gevochten.

Verder cool om te zien dat een debutant de HRT zonde schade gewoon binnenbrengt. :thumbs:

11. JeePee

JeePee Guest

Kom op man. Elk team had dit gedaan in de laatste 2 ronden van de race. Komt nog bij dat Vettel een KERS probleem had en dat Webber de orders gewoon negeerde. Dus met of zonder teamorder, Webber was gewoon 3de geworden. En hoezo verdient die man beter? Hij rijdt in de snelste auto van het veld. Haast iedereen zou tekenen voor zijn stoel.

Vettel trouwens de laatste 14 races 13 keer in de top 2 gefinished en één keer in leidende positie uitgevallen. Echt ziek.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daarom is die teamorder ook zo ziek. Dit is gewoon hetzelfde als Oostenrijk 2002. Totaal nutteloos met zo'n grote voorsprong in het WK en dan als team beweren dat ze hun coureurs met elkaar laten vechten.

13. JeePee

JeePee Guest

Iemand zijn overwinning afnemen vind jij hetzelfde als zeggen je plek te moeten behouden? Ik niet.

Daarnaast weet ik zeker dat als dit ergens halverwege de race was, Webber er best langs mocht. Maar zo twee ronde voor het einde, en Webber die er vrij lomp op zat... Nog een Turkey '10 zou wel erg slecht zijn voor het imago.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet hetzelfde. Oostenrijk moest nummer 1 langzamer gaan rijden in de laatste ronde om net voor de finish hem voorbij laten gaan. Hier wilde Red Bull gewoon vermijden dat Webber in de laatste ronde een do or dare move ging doen en dat ze misschien beide zonder punten kwamen (ze zijn al eerder een keer gecrasht samen) Kan het cheaten etc noemen. Maar ben jij in charge van Red Bull of elke ander team. Zal je precies hetzelfde gezegd hebben.

En btw teamorders als je ze zo wilt noemen zijn gewoon legaal dit seizoen. ;)

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het wel hetzelfde als Oostenrijk. Het is in beide gevallen een teamorder, terwijl de leider ruim voorstaat in het WK. Dat het er toen wat zuurder uitzag, maakt verder aan het begrip teamorder geen verschil.

En als ik in charge was van Red Bull dan zou ik niet zeggen dat ik mijn coureurs met elkaar laat strijden, om vervolgens bij het eerste gevecht van het seizoen direct over de radio te piepen.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    "Mark, maintain the gap" is gewoon een dikke teamorder. Hoe je dat ook uitlegt. Daarnaast zag/hoorde je duidelijk dat hij in de laatste bochtenserie een aantal keer lifte. Ik vind het walgelijk.

Hamilton en Massa lieten zien hoe het wel moet! Vechten tot het bittere einde. Tweede keer dat Massa bij een close finish is betrokken dit seizoen trouwens. Ok, zij zijn niet van hetzelfde team, zoals bij Red Bull, maar dit was wel echt racen.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Webber heeft gisteren gezegd dat hij de teamorders gewoon genegeerd heeft. Schijnt dat ze hem al meerdere rondes zaten lastig te vallen. Groot gelijk heeft hij :)

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm geruchten gaan dat RBR Raikkonen probeert te strikken voor volgend jaar. JeePee's dreamteam lijkt me. :b:

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als ze bij RBR slim zijn halen ze Kobayashi! Al is het maar omdat ik hem zelf zo graag in een snelle auto zou zien. ;)

20. JeePee

JeePee Guest

Absoluut. Zou echt te leip zijn. Maar ik zie de kans maar klein in. Dit is ook niet het eerste gerucht over een Kimi comeback :+ Maar ik zou het absoluut toejuichen!

Deel Deze Pagina