Mkay ik heb een paar maanden terug een nieuwe adapter gekocht voor m'n HP Pavilion laptop aangezien die van mij dood was gegaan. Dus bij de winkel heb ik een universele adapter gekocht van AcBel 95W. Toen diegene in de winkel hem liet zien op mijn laptop zag ik al een message toen hij hem inplugde met: "smart ac adapter power output is too low for this computer hp". Wat ik dus nu ook telkens krijg als ik hem erin stop.
Ik vroeg dus, is dat niet erg dan? Ik dacht dat hij gewoon aan het wat/volt percentage moet voldoen wat de originele van HP ook had?
Daarop beantwoorde hij dat het geen kwaad kon, bla bla. En dat ik er 3 jaar garantie op heb.
Anyways, zojuist kreeg ik een zwart scherm uit het niets, en starte ik hem handmatig opnieuw op. Tijdens het laden kreeg ik de message dat m'n "hp storage capacity battery" bijna op is.
Mijn vraag is dus ook; kan dit zijn gekomen door die universele adapter (versnelt hij de duur van een adapter?) of is dit gewoon normaal. En waar zou ik het beste een nieuwe batterij kunnen kopen, of kan ik deze gratis krijgen van HP zelf? Ze hebben nogal een lastige klantenservice.
Edit; Fan draait ook steeds vaak harder en luider, heb net speedfan gedownload en hij draait op 70 graden.. Zit zeker vol stof oid?
Laatst bewerkt: 13 jul 2011