Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee geen koelpasta gebruikt. Had er zelfs nog nooit van gehoord. Zoveel weet ik er dus van :+ Ik draai Windows 7 Ultimate 64 SP1. CCleaner heb ik nu gedaan en ik heb nog 268 GB over op de Windows schijf.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb één van mijn homeplugs ook gewoon in een verlengsnoer gedaan, werkt prima :+. En je kan op zo'n homeplug weer een simpele switch aansluiten zodat je weer verder kan verdelen. Kan je daar je Xbox/PS3/PC etc. op aansluiten.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Met me telefoon krijg ik onderaan de trap 3 streepjes (wifi), 1 meter omhoog 2 streepjes en boven aan de trap (voor mijn kamer) 1 streepje).
    Kabels kunnen mogelijk nog gebruikt worden met wat verplaatsing en werk.
    Nu met een kabeltje over de trap krijg ik 10-22 MB's. Wel erg wisselvallig.

Steam komt ook niet boven de 1/1.5 Mb's downloadsnelheid uit. Meestal 600-900 mb's. En USA slaapt.

Ik verwacht niet constant op 30 MB/s te zitten maar meestal zit je toch wel richting het maximum en niet zo wisselvallig?

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Steam is tegenwoordig erg langzaam, het duurt uren voordat ik GTA: Vice City eindelijk heb 8)

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje over die dingen. Werken ze ook op verschillende groepen in je huis? Ons huis heeft 4 groepen in de stoppenkast. Kan ik bijvoorbeeld een zo'n homeplug op groep A aansluiten en een andere op groep B? Dat ze dan nog contact met elkaar hebben.

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, dat werkt. Ik gebruik hier 3 van die dingen op 3 verschillende groepen :).

@Jorrie, alleen tijdens de Sale houden de servers het nooit bij. Buiten de sale heb je meestal max. speed.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe werken die home plugs dan precies?

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn PC komt sinds vandaag niet meer in Windows :mad: Gisteren deed hij het nog, maar na gisteravond in de slaapstand gezet te zijn was hij vanochtend vastgelopen en nu start hij niet meer op...

Ik krijg (ongeveer) het volgende:
    - opstartscherm van Compaq met 4 opties (f10 = setup, f11 = system recovery, f9 = diagnostics, esc = boot menu
    - Vervolgens komen er wat gegevens van de pc in beeld en blijft hij hangen bij '' auto detecting sata port 1''
    - Meestal gebeurt er dan niks en soms krijg ik het volgende 'Reboot and select boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.

Volgens mij heb ik ook nog een melding gekregen dat er iets met de hard disk mis is, weet niet meer precies wat er stond...

Is dit voor een computer-leek als mijzelf op te lossen of moet er een reparateur aan te passen komen? Help!

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt erop dat je hardeschijf dood is als die 'm niet kan vinden.

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedacht me opeens dat ik vlak na de aanschaf een 'recovery dvd' had gemaakt, en gelukkik kan ik nu windows weer in.

Ik zit eraan te denken om mijn pc naar de fabrieksinstellingen te resetten, is dit ook mogelijk met behoud van bestanden? (foto's e.d.), of moet ik dan eerst back ups maken?

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je nog wel bij je bestanden?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mkay ik heb een paar maanden terug een nieuwe adapter gekocht voor m'n HP Pavilion laptop aangezien die van mij dood was gegaan. Dus bij de winkel heb ik een universele adapter gekocht van AcBel 95W. Toen diegene in de winkel hem liet zien op mijn laptop zag ik al een message toen hij hem inplugde met: "smart ac adapter power output is too low for this computer hp". Wat ik dus nu ook telkens krijg als ik hem erin stop.

Ik vroeg dus, is dat niet erg dan? Ik dacht dat hij gewoon aan het wat/volt percentage moet voldoen wat de originele van HP ook had?

Daarop beantwoorde hij dat het geen kwaad kon, bla bla. En dat ik er 3 jaar garantie op heb.

Anyways, zojuist kreeg ik een zwart scherm uit het niets, en starte ik hem handmatig opnieuw op. Tijdens het laden kreeg ik de message dat m'n "hp storage capacity battery" bijna op is.

Mijn vraag is dus ook; kan dit zijn gekomen door die universele adapter (versnelt hij de duur van een adapter?) of is dit gewoon normaal. En waar zou ik het beste een nieuwe batterij kunnen kopen, of kan ik deze gratis krijgen van HP zelf? Ze hebben nogal een lastige klantenservice.

Edit; Fan draait ook steeds vaak harder en luider, heb net speedfan gedownload en hij draait op 70 graden.. Zit zeker vol stof oid?

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC start niet meer op. Gisteren moest ik hem al een keer resetten en vandaag liep hij 2 keer vast. Inmiddels start hij helemaal niet meer op. De ledjes branden wel en hij bliept ook. (3 keer)

Heb ik een hardware probleem? :mad:

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    3 korte piepjes = je geheugen.

Mocht je meerdere bankjes hebben, probeer het eens met 1. Heb je er maar 1, probeer eens een ander slot.

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Na het posten zette ik mijn pc aan hen toen deed hij het weer. Maar ik heb de zijkant van mijn pc even openstaan en 1 van de geheugen balkjes zit er idd een beetje scheef in. Hoe dat nu kan ik heb geen idee. Is het aan te raden dat ik hem eruit haal en er weer probeer in te stoppen? Ik ben bang dat ik iets verbuig:+

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kut Windows Update, na 80x op 'na 4 uur' geklikt te hebben, heeft windows update mijn PC dus overnieuw gestart voor die klote updates. Dit is de 2e keer dat het voor problemen zorgt, alleen dit keer heeft die geen herstelpunt gemaakt. :emo:

Probleem is: Ik heb internet, kan op MSN, maar kan niet browsen, dan krijg ik elke browser een error. (De webpagina xxxxxxxxxxxxx is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of....)

Met pingen krijg ik gewoon een antwoord, wat moet ik doen. :mad:

MalwareBytes is aan het scannen, al denk ik niet dat het daar aan ligt, ik ga wel even proberen om de drivers te verwijderen en te installeren.

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    andere browser krijg je ook die fout?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Elke.
    Ook al gekeken of dat proxy gedeelte van IE misschien weer aangevinkt zou zijn, ook niet het geval.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maybe keer alles updaten?

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gewoon zorgen dat hij er goed inzit, het is gewoon een 'klik' systeempje en het geheugen kan er maar op 1 manier in. Zolang je het er niet met grof geweld in gaat drukken kan er weinig fout gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina