De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik zou hem er toch bijhouden nu. Hij en Been leken me geen dikke vriendjes en misschien dat er nu eindelijk wat uit komt bij El Ahmadi.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben het niet met je eens. Zegt meer over het niet-willen of KUNNEN van de spelersgroep ( schuif maar op de coach af ) dan Been zelf. Aan Been ligt het niet, kijk naar NEC? Bovendien is het ook voordeliger om de trainer weg te schoppen dan een complete spelersgroep :+

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geef ze absoluut geen ongelijk. Want het is misschien een jongen van de club. Maar af en toe heeft hij gewisseld op amateur niveau.

En ik vond het ook verrassend dat Been het vertrouwen hield van de spelersgroep na de oor wassing tegen PSV. Hij heeft het natuurlijk goed gedaan bij NEC, maar dat is geen voorbode voor de toekomst, blijkt. :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat de stemming natuurlijk niet unaniem is, kan dit ook binnen de spelersgroep een breuk opleveren. Iets met onderling vertrouwen.

Is Aad de Mos inmiddels al benaderd?8)

5. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een simpele redenatie. Waarom ligt het niet aan de leidinggevende als zijn medewerkers niet meer functioneren? Kun je wel naar NEC gaan wijzen maar dat is appels met peren vergelijken dus die vlieger gaat niet op. Zo dat was een mooie zin :lol:

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Simpele redenatie? Nee, net zoals de massa maar alles op Been afschuiven die hopeloze pogingen deed om z'n stel pubers aan het werk te krijgen. Mijn god, waar heb jij gezeten? Mag overduidelijk zijn dat je niet zomaar met 10-0 op je klote krijgt en het mag ook duidelijk zijn dat bepaalde spelers naar de kant gehaald werden vanwege het feit dat ze geen fuck uitgevoerd kregen op het veld. Het is oh-zo-simpel om alles op hem af te schuiven terwijl hij toch duidelijk er alles voor over had om de boel op de rails te krijgen. Zoals ik al zei, je kan moeilijk 18 man ineens buitenschoppen. Ik ben d'r wel een voorstander van, daar niet van ... maar het is niet ALLEEN Been z'n schuld. Dat is mijn hele punt.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ferguson, vanaf minuut 9:40 over Sneijder:

Inter en United doen er alles aan om het te ontkennen. Maakt het alleen maar ongeloofwaardiger dat ie blijft :cool:

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar ... heb dat "verkoop" praatje zovaak gehoord. Ik denk dat Sneijder ook veel beter zal passen bij United dan bij Inter. Is meer zijn type vecht-voetbal. Bovendien denk ik dat Inter allang "bevestigd" heeft dat Sneijder vertrekt. De opvolger is namelijk al gehaald ... beetje raar om dat te doen tenzij je Sneijder 45 minuten wil laten spelen :+

Heb allang gezegd, als Sneijder naar United vertrekt ben ik spontaan fan van United.

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar ik gezeten heb? Bij praktisch elke wedstrijd van Feyenoord misschien? Ik heb genoeg gezien om te weten dat Been als trainer zwaar onder maat functioneert. Als je als trainer 10-0 op je klote krijg weet je dat je geen goede trainer bent en dat je je spullen moet pakken. Hij had niet nog anderhalf jaar aan moeten modderen.

Been is een goeie gozert, maar deze klus kwam te vroeg voor hem. Hij hoeft geen 18 man eruit te trappen, hij had het al veel en veel eerder aan moeten zien komen.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Alvarez is niet de opvolger voor Sneijder. Misschien op de lange termijn, maar Inter is echt niet zo gek om zo'n onervaren pikkie direct in het diepe te gooien en hem als opvolger te zien.

Zoals ik al eerder zei past de positie van Sneijder mogelijk niet goed in de ideeën van onze nieuwe trainer. Inter is ook op zoek naar een ander type middelvelder. Meer een allrounder die centraler speelt. Banega en inmiddels vooral Casemiro (Sao Paolo) worden daarvoor genoemd.

Het lijkt, ook om financiële redenen, voor alle partijen de meest logische stap om Sneijder naar United te zien gaan, dus ik zie niet in waarom het niet door zou gaan.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Toch neem ik aan dat jij ook kan beamen dat deze muiterij wel op een heel erg slecht moment komt. Waarom hebben ze dat niet gedaan na de laatste competitiewedstrijd? De voorbereiding op het nieuwe seizoen is in volle gang en nu al moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe trainer, terwijl de spoeling op dit moment erg dun is. Ik neem aan dat Vlemminkx niet de rest van het seizoen eindverantwoordelijke is.

12. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal eens, maar dat toont maar weer eens aan dat het IQ van de gemiddelde profvoetballer niet boven de 100 uit komt.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
  14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    - Hij word niet verkocht
    - Deal is rond
    - Sneijder is niet te koop
    - Sneijder gaat minder verdienen bij United
    - Deal is niet rond
    - Sneijder is rond
    - Ferguson heeft geen interesse
    - Deal is wel rond

Zo duidelijk?

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ooit gehoord van bluffen?
    Het is gewoon één groot spel.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ontkenning is de laatste stap naar bevesting dat het toch doorgaat. Dat hebben we wel bij Ajax geleerd.

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het nieuwsbericht staat ook op de site van United. Maar op de manier van: 'Volgens de Daily Mail willen we Sneijder.'

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Godver. Tom Caluwé niet naar Fortuna.
    Er was een mondeling akkoord, en Fortuna wou hem 3x het 'maximale' salaris wat Fortuna te bieden heeft geven, en het leek allemaal rond te komen.
    Nu zijn de onderhandelingen gestaakt omdat een andere club op het laatste moment ook een contract aan Caluwé gaf waarin hij weer 2x zoveel kon verdienen als bij ons.
    Waarschijnlijk is Willem II die club.

Erg jammer, vooral omdat er al een mondeling akkoord was. Dat hij nu maar lekker oprot, geldwolf dat het is.
    Nu op zoek naar een nummer 10 die zich wél 100% wilt geven voor het mooie geel-groen.:)

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hebben ze dit bericht er ook al opgezet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina