De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je krijgt bij het installeren idd de melding dat het 1 jaar gratis is en dat je daarna moet betalen, geen idee of het ook zo is. Heb al gehoord dat het vervolgens maar een paar euro is. Voor ping moet je per se BB internet nemen, wat minimaal 12,50 is. Dus dan ben je alsnog duurder uit.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ja is 1 jaar gratis en dan betaal je $2 per jaar
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uiteindelijk maakt het dus geen drol uit. Internet voor een tientje en Whatsapp voor 2 eu of voor 12.50 BB internet en gratis ping en eventueel nog de mogelijkheid op Whatsapp.

    Hoe houden ze trouwens bij dat je al een jaar gebruik maakt van Whatsapp als je naar een nieuwe mobiel gaat? Linken ze het aan je nummer of kijken ze alleen naar het toestel zelf?
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hoeft geen mobiel internet te hebben om whatsapp te gebruiken, je kunt het ook alleen met Wifi doen zoals ik. Werkt prima, helemaal als je veel wifi netwerken in je lijst hebt staan zoals ik heb.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen internet nodig, maar wel WiFi? Wat denk je dat WiFi is? :+
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mobiel internet;)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maatje van me moest vanmiddag weer terug met zn BB.
    In 2,5 jaar tijd heeft hij er 8(!!) Toestellen gehad. 2 hardware defecten, de rest allemaal software. En elke keer weer terug brengen, elke keer weer zn gegevens kwijt.

    Toen heeft ie even met mijn telefoon(HTC Sensation) staan spelen en nu wilt ie direct van zn BB af en ook een Android phone.
    Hij irriteert zich ook aan het besturingssysteem.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Ook daar zijn al leukere alternatieven voor.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zeker! Zelf vind ik het toetsenbord van mijn Nokia E5 veel beter dan die van de BB Curve en Bold.
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm toch echt wel moeilijk, word dan toch wel weer een touchscreen, hopelijk gaat het me nu wel bevallen dan.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zat in hetzelfde schuitje...
    Wou perse geen touchscreen.. Valt hier ook nog wel ergens te vinden dat ik dat schreeuw.
    Vorige week vrijdag toch over stag gegaan, en nu 7 dagen later ben ik er al behoorlijk aan gewend en stoor ik me er niet meer aan.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Of je gaat voor een Desire Z, die heeft zowel een toetsenbord als touchscreen.
    Net als de HTC ChaCha, maar die ziet er niet uit:+ Toetsenbord is wel echt goed!
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vervelende is, dat de Desire Z nogal fragiel aanvoelt, imo.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil geen schuifmechanisme en dus wel een fysiek toetsenbord. Mooie aan de Bold 9900 is dat 'ie naast dat toetsenbord ook een touchscreentje heeft. Hierdoor kun je door het menu navigeren en internetten d.m.v. touchscreen en typen met een fysiek toetsenbord (zonder geschuif). Klinkt als best of both worlds.

    ChaCha is een belachelijk ding voor een jongen. Waarom is die Nokia zo geweldig qua toetsenbord dan? En wat zijn andere tips? Motorola Droid Pro misschien? De txt van SE wordt poep denk ik en van de Samsung B7510 Galaxy Pro word ik niet echt warm en fuzzy on the inside.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Heb je touchscreen gehad Pascal en hoe lang?
    Nokia zou ik sowieso nooit kopen ivm Symbian (of hebben ze tegenwoordig Android?)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, een Touchwiz voor een jaar. Meest aftandse rotmobiel die ik ooit gehad heb. Ik moet wel toegeven dat het touchscreen op de Touchwiz gewoon erg slecht was, maar als ik de ervaringen tijdens het typen vergelijk (en dat deed hij wel gewoon als elke andere telefoon met touchscreen) dan prefereer ik toch echt een fysiek qwerty-toetsenbord. Ik heb ook wel met andere touchscreen telefoons gespeeld maar die brachten me nooit op andere gedachtes.

    Maar wat voor alternatieven had jij dan in gedachte? Die Droid Pro is volgens mij de enige. Samen met de Nokia's waar ik minder voor voel.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer eens in een winkel met de HTC sensation te typen of een ander Android toestel.
    Ik heb wel feedback aanstaan(korte zachte trill bij het aantoetsen)
    Dat helpt mij persoonlijk heel erg bij een touchscreen, waar andere er een hekel aan hebben.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, vind het zelf ook geen geweldig ding hoor. Hoe je hem openschuift voelt niet echt goed vind ik.

    Vind de indeling van de toetsen net even wat beter dan bij de BB. En ze zijn iets meer gebold met een soort van puntje in het midden van de toets waardoor je makkelijker typt en niet snel de verkeerde toets te pakken hebt. Ik kan blind typen met m'n E5, iets wat ik met een BB niet kan omdat ik dan nog wel eens de verkeerde toets te pakken heb. Bovendien vind ik het trackpad van de BB verschrikkelijk en heb ik liever een druktoets.

    De E6 heeft nu ook zowel een qwerty toetsenbord als touchscreen. Het is helaas wel Symbian, maar wel de nieuwste versie die op zich best ok is.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ken het, heb ook de Storm 2 geprobeerd die ook probeert een zo fijn mogelijke ervaring (edit: dit klinkt vaag :+) te geven. Ik vind het gewoon echt niet chill.

    Ik heb nu een Curve (8950 geloof ik, met trackball) dus ik denk dat dat dan vrij vergelijkbaar is met het toetsenbord van je E5. Maarja, dat Symbian spreekt mij dan toch ook weer helemaal niet aan. Als ik dan toch aan een ander besturingssysteem wil beginnen dan lijkt me Android de enige optie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina