Die hebben al een nieuwe keeper. (toch?) // Oh, nee, maar ze hadden hun 'pijlen' op iemand anders gericht.
Hij paste niet bij hun speelstijl. We komen ook nooit van die gozer af. Al denk ik dat er alsnog wel wat speelt tussen Roma en Steek.
Kameni was in de oudere FM's altijd een geweldige keeper! Weet verder niet of ie in het echt ook goed is.
Dat lijkt me niet, nee. Prima keeper. Roma heeft nog drie keepers overigens. En het zou me verbazen als iemand als Kameni als tweede man wordt gehaald.
Ben weer thuis van me trip naar letland en litouwen. Wat een geniale dagen waren dat zeg. Beetje slaap te kort op dit moment maar dat maakt niet uit. Echt een hele leuke ervaring om mee te maken. Enigste smetje op het feest waren die rare polen, heb zelf dan ook helemaal niks met Legia. Die gasten gooiden constant vuurwerk en ADO kan straks een boete krijgen. Hopelijk valt dat wel mee. Kom ik thuis, sta ik ook nog is op de voorpagina van het AD haagse courant . Trek wel een gekke bek omdat ik aan het zingen was . http://yfrog.com/kj3zkgzj Ben diegene met het Rood Groene ado shirt aan. Als we de volgende ronde halen dan kan ik helaas niet naar de uitwedstrijd aangezien ik moet werken. Hoop dat we dan nog een ronde verder komen want wil gewoon weer zoiets beleven!
Grappig dat je altijd (onbewust) spelers vergelijkt met hun PES/FM wederhelften he . Ik doe het zelf ook altijd
Hoe bedoel je? Wat hebben die waardes er nou mee te maken? Ik bedoel juist, als iemand in FM goed is/talentvol is, denk je automatisch dat hij IRL ook talentvol is. Dat wil ik zeggen. Niks met waardes.
Jawel, maar bv Kameni.. Nooit in het echt zien spelen Maar omdat hij in FM aardig goed is denk je vaak onbewust 'o dat is die ene goede keeper'. Terwijl je hem nooit hebt zien spelen
Ik had dat bij OSM. Bepaalde spelers wilde iedereen hebben. De Gea, Lloris bv. Dan denk je meteen dat hun de beste keepers van de wereld zijn