De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We zullen zien. Misschien dat hij ook echt de redder wordt?

Van Koeman is het denk ik een verstandige keuze. Niemand wil hem nu hebben dus slechter kan hij het niet doen. Gaat hij met Feyenoord presteren kan hij ineens weer in het vizier van andere clubs komen.

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het voor Feyenoord echt geen slechte trainer. Hij kan niet slechter presteren als Been vorig jaar deed dus voor beide lijkt het mij een goed moment om met elkaar in zee te gaan.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En hij heeft in Nederland best redelijke successen met Ajax en PSV gehaald. Ook in de CL heeft hij goede successen behaald.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik riep het al op de dag dat Been vertrok. Wat een faalactie zeg. Koeman heeft alleen maar gepresteerd als de basis al gelegd was. Vind het niks maar goed, dat zorgt wel voor frustratie gevolgd door scheldpartijen :)

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    .....Met goed materiaal en een goede basis

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Niet slechter?
    Want?
    Belangrijke spelers zijn/gaan weg.. En koeman staat er om bekend op succes van voorganger voort te borduren.. om het vervolgens te verneuken.. dat succes is er niet eens.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik hoor juist sterke geruchten voor Van Gastel. Lijkt me beter dan Koeman, die in principe altijd nog slechter dan z'n voorganger presteert!

Zoals gezegd, kijk met wat voor teams. Ajax met VDV, Zlatan, Maxwell etc.. Daar kan je bijna niet niet kampioen mee worden :p. Een club als Feyenoord het dal uittrekken zie ik hem niet doen.

De redder? Wat heeft hij ooit gered dan? De trein misschien?

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Koeman bij Valencia. Dat was een soort comedyshow.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Inderdaad, Stekelenburg, Chivu, Maxwell, Grygera, Pienaar, Heitinga, Trabelsi, de Jong, Zlatan , VdV , Sneijder etc etc..

edit:// Bijna nog de belangrijkste vergeten,.. Litmanen! Die man alleen is een garantie voor een kampioenschap :D

daar was je nu een europese subtopper mee geweest, daar was mijn oma ook nog kampioen mee geworden.

Zelfde geld voor het verhaal bij PSV. Dat hij daar kampioen werd is volgens mij meer de verdienste van Cocu en Hiddink dan van Koeman

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Subtopper? :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dear God, het staat op Nu.nl...

Ik hoop echt dat we over 10 jaar kunnen zeggen dat het een zelfde situatie als Ajax en PSV was maar ik vrees van niet :emo:

Idd, dat Ajax was een sterrrenteam, maar PSV 2006/2007 ook toendertijd: Farfan, Afellay, Alex, Cocu...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je bedoelt in de zin van dat hij de spelers van Feyenoord ook niet beter gaat maken dan zit dat denk ik wel snor :+

Pff, hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik me erover verbaas dat we toen de CL niet hebben gewonnen :+ Ik was dus Chivu, Grygera en Pienaar ook nog eens vergeten

Wat maken die paar jaartjes ervaring dan een wereld van verschil. Dat was gewoon een selectie die een paar jaar later honderden miljoenen euro's waard is..

Iemand in de comments van NU.nl stelt wel een relevante vraag,.. Hebben de spelers al gestemd of Koeman mag komen?

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ronald Koeman:lol:

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hehe, hoeveel zou die waarde nu zijn?

Stekelenburg --> 5 a 8 miljoen
    Trabelsi --> N.B.
    Heitinga --> Miljoen of 13?
    Chivu ---> Durf ik geen waarde aan te plakken
    Maxwell ---> Miljoen of 7?
    De Jong --> Miljoen of 20? (ook gezien zijn salaris)
    Van der Vaart --> Miljoen of 20?
    Sneijder --> hehe....
    Pienaar --> Miljoen of 15?
    Zlatan --> 25 miljoen moet toch wel lukken
    Litmanen --> Onbetaalbaar :cool:

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik dacht te hebben gelezen dat er voor Chivu 8 miljoen gevraagd werd, dus 6+-

Maar goed, niet dat het ertoe doet :+

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een heldenteam was dat inderdaad.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De redder van Feyenoord ... en als't weer klote gaat neemt hij een mooie zak geld aan en is'tie weg :+

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste kampioenschap had ie nog bijna verneukt ook. 13 punten voorsprong op Ajax/AZ verpest en dan op de laatste speeldag alsnog op doelsaldo kampioen worden. Het geluk heeft ie altijd wel aan zijn zijde gehad. 8)

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vanavond Fortuna Sittard - Willem II.
    Ben erg benieuwd om te zien waar we nu staan. Heb deze transfer periode toch wel een hekel gekregen aan Willem II, met vrijwel iedere speler waar wij mee in gesprek zijn, gaat Willem II er mee van door. Verder hebben ze nog 3 ex-fortuna spelers gehaald. Natuurlijk niet erg, maar wel erg frustrerend!

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]yjuNSNWKDrI[/yt]

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina