De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet toch aan zijn balbehandeling, aanname en techniek dat deze zonder meer buitencategorie zijn. Het komt er allemaal nog niet heel goed uit maar ik ben ervan overtuigd dat dat wel komt naarmate hij een hoop speeltijd krijgt. Net als dat met Eriksen was(al zal het niet zó snel gaan als bij hem).

Vind vooral Ebecilio heel voorspelbaar. Die doet echt altijd hetzelfde.

Serero is wel een baas trouwens. Uiteraard is het slechts een oefenpot maar toch leuk om te zien.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Özbiliz is technisch duidelijker vaardiger maar mist elke vorm van lef en agressiviteit. Ebecilio is sterker, sneller en vind ik wel de honger naar voren uitstralen. Techniek, balbehandeling, aannames zijn niet alles wat telt. Ik vind de uitstraling om te willen eigenlijk veel belangrijker, tenzij het echt uitzonderlijk talent is, zoals bij Eriksen.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat het kwestie van ervaring op doen is voor Ozbiliz. Heeft nog veel te weinig minuten gemaakt op het hoogste niveau.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei alleen dat Ebecilio heel voorspelbaar is. Hij gaat altijd naar binnen en dan schieten. Vind jij dat dat niet zo is?

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hé, dat doet Robben ook. :D

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel, maar ik heb (zeker in het begin) voldoende afwisseling z'n spel gezien. Gaf prima steekpassjes, hield het veld goed breed, ging af en toe ook buitenom langs z'n man en produceerde zelfs af en toe een aardige voorzet met links. Ik heb van Özbiliz behalve wat knappe balaannames, een sporadische goede actie en wat nutteloze scharen en beweeginkjes echt veel te weinig gezien. Zeker gezien de potentie die iedereen hem toedicht. Vroeger had ik een zwak voor dat soort kereltjes, maar tegenwoordig heb je gewoon echt meer nodig in het topvoetbal. Ebecilio heeft dat in mijn optiek wel, of heeft in ieder geval laten zien dat te hebben. Van Özbiliz ben ik vooralsnog niet echt kapot.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Gelukkig schiet hij ze er wel in.....

Ik persoonlijk heb ook niks met ebicillio. Steeds maar tikkie terug. Of proberen voor eigen succes te gaan en de bal dan huizenhoog overschieten...

Maar ja hij is nog jong, kan dus alle kanten op. Laat hem maar met boerigter en sully uitmaken wie er speelt. En r komen genoeg wedstrijden aan, kunnen prima rouleren.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lef van Ebecilio is inderdaad een groot wapen. Denk dat veel voetballers die eigenschap wel zouden willen hebben. Gewoon verstand op nul kunnen zetten en voetballen. Lukt een actie niet? Geen probleem, gewoon weer proberen. Daarnaast doet hij ook goed mee in het positiespel.

In het begin was ik ook van hem onder de indruk, maar de laatste maanden erger ik me vooral aan hem. Ik hoop maar dat het begin een soort voorproefje was van zijn uiteindelijke vorm en dat hij toen niet boven zijn stand heeft geleefd.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net de laatste minuut van Ajax gezien. Ze schijnen goed te hebben gespeeld, vooral Serero. Is dat eigenlijk nog een beetje een grote gozer? Ajax kan namelijk wel wat fysiek gebruiken. Ik heb hem nog niet zien spelen.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is kleiner dan Anita. :+

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    8) Was te verwachten. Als je groter bent dan 1,60 m kom je er bij Ajax niet in.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Rust stand: Fortuna Sittard 1-0 Willem II

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, veel jonkies die doorbreken zijn eerst onbevangen, doen het goed, maar krijgen dan een terugval. Waarna ze langzaam weer naar hun eerdere niveau kruipen en zich doorontwikkelen. Ik heb bij Özbiliz nog geen moment het gevoel gehad dat ie potten ging breken. Da's het verschil in mijn optiek.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen niet wanneer de nood het hoogst is :mad:

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna 1-2 Willem II, waaronder een penalty voor Willem II.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Laten we hier maar niet over beginnen.... ;)

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    NAC 0-1 Sparta

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat ook wel met die Ozbiliz. Beetje het Daniel de Ridder gevoel.

Prachtige voetballer om te zien, technisch sterk en een mooie aanname.

Maar nooit enig rendement uit zijn acties gehaald en nooit het gevoel gehad dat een verdediger voor hem achteruit gaat lopen.

Ebicilio heeft dat wel , het is gewoon jammer dat het geen linkspoot is maar hij heeft wel de felheid en inzet om te slagen op een hoog niveau.

Hij moet alleen wel wat meer wapens aan zn arsenaal toevoegen want hij is nu echt te voorspelbaar. Maar hopelijk komt dat nog.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je van Assaidi dan? Assaidi was eerst ook slechts een heel technische voetballer. Totdat hij rendement begon te krijgen. Nu is hij, op relatief late leeftijd, in ieder geval voor ons onhaalbaar geworden en één van de betere aanvallers van de Eredivisie. In mijn optiek dan. Jij zal daar meer inzicht op hebben als Heerenveen-supporter. Hetzelfde geldt overigens ook wel voor Narsingh.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina