De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet doen!

Over het algemeen scheuren je kruisbanden niet af na een botsing :b:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Over het algemeen raak je ook niet voor je leven lang verlamd na een botsing...
    Om nu al dingen uit te sluiten is een beetje raar, botsingen leveren juist de raarste blessures op.

3. Seh

Seh Guest

Dat was bij mij wel het geval. :b:

edit:
    :lol:

4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd het glas halfleeg bekijken, dat is niet goed voor je :b:

@Seh, dat had jij pech!

5. Seh

Seh Guest

Story of my life. :'-(

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, what doesn't kill you makes you stronger!

Koeman schijnt trouwens een contract voor 1 jaar te krijgen, wat mij betreft nog een jaar teveel, maar wel een goede strategie om hoge afkoopsommen te voorkomen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zo dat is dan weer een lichtpuntje. Wie weet kan die nog een spits regelen uit persoonlijk contact :+.

8. Seh

Seh Guest

1 jaar is prima, hij doet het dit jaar tegen een niet al te hoog salaris. Als het contract verlengd wordt gaat hij meer verdienen, als het niet werkt kan er volgend jaar weer gekeken worden naar een andere top kandidaat. Dan is er als het goed is ruimte voor versterkingen en willen andere coaches misschien wel instappen. :D

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hij gaat het waarschijnlijk doen met v Bronkhorst en v Gastel :)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Over Stekelenburg en Roma (en het voetbal van de Serie A):

Roma is net overgenomen door een stinkend rijke zakenman (DiBenedetto) en die heeft een nieuw project in gang gezet, waar onder andere Luis Enrique, de voormalige trainer van het tweede elftal van Barça, is aangesteld om de boel te runnen. Roma wás al een van de meest offensieve ploegen van Italië, maar Luis Enrique heeft gezworen superoffensief te willen spelen en het Barçavoetbal te willen kopiëren. Met het geld van de nieuwe eigenaar en de input van de nieuwe trainer mag je er écht vanuit gaan dat daar in de komende jaren een schitterend team gebouwd gaat worden. En vergeet niet dat ze al een paar geweldige spelers hebben lopen.

Ik snap dat veel mensen bevooroordeeld zijn over Italië en zich er weinig in verdiepen, maar ik denk dat Stekelenburg met Roma weleens midden in de roos zou kunnen schieten. Met Stekelenburg, Bojan Krkic (die gaat snel tekenen) en bijvoorbeeld toptalent Erik Lamela gaan ze daar een schitterende ploeg bouwen, naast topvoetballers/talenten zoals Vucinic (vertrekt misschien nog), Menez, De Rossi, Pizarro, Juan, enzovoorts, die ze al hebben.

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    AS Roma zie ik ook niet als een verkeerde club voor hem, maar vooral met zo'n rijke man erachter, mag Roma best wat meer bieden dan 4 miljoen.

12. Seh

Seh Guest

Waarom? Hij heeft een éénjarig contract. Wat een redenatie. 8) Omdat ze geld hebben moeten ze het geld maar over de balk gooien?

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee(dat komt er nog eens bij), maar een keeper die in CL duels en op het WK wist te overtuigen, is wel meer dan 4 miljoen waard.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee maar als je weet dat er een rijke vent bij Roma zit kun je gerust wat meer vragen natuurlijk.

15. Seh

Seh Guest

Niet als hij over een jaartje gratis op te halen is. ;)

Vragen kan altijd. Maar stellen dat ze '' best wel wat meer mogen bieden'' omdat ze veel geld hebben slaat nergens op.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan raad ik aan alle clubs te wachten dat Messi nog een 1-jarig contract heeft.

Voor vijf miljoen heb je hem dan binnen |:-

17. Seh

Seh Guest

:emo: Lol!

18. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op sites dat ze 6 mln overhadden voor Stekelenburg wat een erg mooi bedrag is voor een keeper met een één jarig contract. Keepers worden sowieso nooit voor heel veel verkocht. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk zoals Gomes voor 13 mln (waar PSV overigens nog steeds geld voor krijgt :emo: )

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je zwakke response zegt genoeg. Omdat iemand nog 1 jaar vastlegt, betekent dat niet dat je iedereen maar voor een habbekrats laat gaan, zoals jij redeneert. Wel iets minder dan normaal.

Edit: Nee, natuurlijk niet...

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  20. Seh

Seh Guest

Oh, het was een serieuze post? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina