Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hoogeland, wat is die kerel een baas. Hup, en daar gaat ie weer:+

    Moet alleen wel slimmer gaan rijden om er echt iets uit te halen, denk ik.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wtf Voeckler?? Die rijdt ff op buitenland naar contador toe, ongekend... onmogelijk??
    Wel erg tof begin, ben blij dat ik vrij ben vandaag.
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    WHAT! Na een paar kilometer en ze zitten al met ze vieren. Contador vond ik altijd een vervelend mannetje, maar dat hij dit probeert, klasse, ook mooi dat Voeckler er nog bij zit. Echt een held die Contador, gewoon gaan met die banaan, en kijken waar het schip strand. Deze tour is toch een van de vreemdste van de laatste jaren, valpartijen, chaos, afwachtende klassementsrenners, dan oppeens aanvallende klassementsrenners in een afdaling, Andy in aanval tegen een groepje van 40 man, Contador na 1 kilometer in de aanval. Zo hoort een tour eruit te zien, volgend jaar geen vlakke etappes meer, alles met heuvels!
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Er wordt gewoon gewacht op Vouckler en Evans8)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dag Voeckler.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Godver, nu pas vrij. Snel naar huis en dan de tour kijken.Volgens mij mis ik wat!
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    er zijn nog kansen voor hem. denk ik dan;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Keep on dreaming.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat als ze straks gaan dalen dat voeckler bij iemand in z'n tuin beland :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een mannetje die Voeckler. :D
    Schreeuwen, bidon gooien. Tuurlijk. :p
    Die dondert nog over rand zo meteen nu die boos is.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi om die Sanchez zo naar beneden te zien gaan, alleen zou voor sommige renners een cursusje lijnen rijden niet misstaan zeg...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zo is het maar net. Ik kijk m'n ogen uit!
    Waarom is Vanendert echt nergens meer te bekennen btw?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat zitten die Schleckies nou weer te praten? Ben echt benieuwd wat ze zeggen. Gisteren begon Frank ook steeds tegen Evans te praten.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Evans mag vanaf nu de tour van mij winnen. Hoopte op een stunt van Contador, maar die red het ook niet. Gave tijdrit komt eraan! :D
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Rolland wint gewoon... 8)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind alles prima. Als het maar geen Schleck is. :p
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nu is de grote vraag: Is Rolland echt een supergroot talent waar we de komende jaren van gaan genieten of een eendagsvlieg. Hoe die dit klaart is wel fantastisch.

    Maar wat een rit weer. Jizzed in my pants. Alleen jammer dat Evans niet gelost werd... Nu wordt het morgen toch weer superspannend. Andy vs Evans en de rest is kansloos. Of Frank moet ineens kunnen tijdrijden.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Rolland is zeker geen complete nobody. Sanchez heeft ook veel te veel kopwerk gedaan om naar Contador te gaan, daar kon Rolland enorm van profiteren.
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Andy heeft in de voorbereiding geprobeerd zijn tijdrit te verbeteren, maar het wordt nog een hele klus Evans voor te kunnen blijven.

    Misschien geeft de gele trui hem nog dat beetje extra.
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Frank Evans voorbij gaat in de tijdrit wordt ik echt gek, dan wordt de tour nog gekker dan hij al is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk echter niet dat Rolland volgend jaar een dergelijke tour kan rijden. Die hele ploeg heeft geprofiteerd van Voeckler zijn trui, ze zaten in de wolken, maar op zichzelf moet hij het nog maar waarmaken, ik zie de kans klein. Net zoals ik de kans klein acht dat volgend jaar Voeckler mee te zien doen voor het algemeen klassement omdat hij in alle bergritten behalve vandaag meekon, puur wilskracht, maar volgend jaar is gaat hij er veel sneller af. In ieder geval houden ze het wel spannend, jammer dat Contador er echt doorheen zat, maar hij heeft wel respect gekregen van mij, als hij 2 minuten kon pakken zou het zelf nog spannender worden morgen, nu kan hij minstens nog voor een derde plek lijkt mij als Frank een bar slechte tijd gaat rijden.
     

Deel Deze Pagina