[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik vind het feit dat ze langer mee gaan toch veel mooier. Dat is bij mobiele telefoons bij veel gebruik toch nog wel een bottleneck.

2. Seh

Seh Guest

Dôh. :p

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Stel je voor dat het de elektrische auto's inderdaad een mega boost zal geven en dat het voordelig wordt voor iedereen om een elektrische bak aan te schaffen. Wat zal de overheid dan gaan doen om de inkomsten uit benzine te compenseren?

Is gewoon iets wat ik me afvroeg toen ik het artikel las met in m'n achterhoofd dat meer dan 65% van de opbrengst van 1 liter benzine naar de overheid gaat. bron.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nog meer accijnzen op genotsmiddelen gooien? :+

5. Seh

Seh Guest

Misschien wel extra belasting over je energierekening betalen? Ze vinden wel wat, daar hoef je niet bang voor te zijn. Overigens gaat het denk ik pas echt lopen als het laatste druppeltje olie winst eruit is geperst, dit omdat Shell e.d een grote vinger in de pap hebben.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Oh, en:

Toedeloe hackertjes. Hoop dat jullie een leuke Bubba als cellmate krijgen. :cool:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De laatste zin zegt het al een beetje. Voor hun hopelijk harder dan in American History X. Openscheuren die handel. Kuthackers. :mad:

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar hoeft de regering nog niet eens voor aan te pas te komen. Er worden continu vergelijkingen gemaakt tussen de prijs van dezelfde hoeveelheid energie in ofwel benzine ofwel elektrisch. Maar als alle auto's plots elektrisch zijn, gaat de vraag zo enorm omhoog dat alle nieuwe productiecapaciteit ook weer gefinancierd moet worden. En ja, wie gaat dat betalen...

En just for the record, ik ben niet te kritisch, want de toekomst is zeker elektrisch. Waterstof is al minder in de picture.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Servië heeft de meeste van hun criminelen zelf gewoon heel lang "verstopt" om het zo maar even te zeggen.
    Het is daar nog steeds te belachelijk voor woorden hoe erg de corruptie daar is.
    Servië zegt trouwens ook niks meer met die oorlog te maken willen hebben want dat was een slecht verleden maar laatst voor de Srebrenica herdenkingsdag wouden de Serven een kleine christelijke kerk bouwen op een specifieke plek in Potočari.
    Dit was al vrij vreemd aangezien het een Moslim gebied is maar toen de Bosniërs precies op die plek gingen kijken troffen ze een massa graf aan.
    Oftewel de Serven probeerde gewoon weer een graf te verdoezelen.
    Ik vertrouw er nog steeds geen kut van wat die Serven zeggen, blegh.

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    _O_

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een doorbraak. Hopelijk wordt het uitgebreid naar supermarkten en bioscopen.

12. Seh

Seh Guest

8). Dat zou dan weer teveel van het goede zijn.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    En naar vliegtuigen!

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wel eens een veel te aanwezig kind voor je gehad in de bios? ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ga nooit naar Cars 2 :+

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten alle ouders met te aanwezige kinderen ook een embleem dragen op alle kleding zodat we ze kunnen herkennen!
    :+

17. Seh

Seh Guest

Jep. Maar kids moeten toch gewoon met hun ouders naar Cars 2 e.d kunnen imo. Supermarkten vind ik helemaal onzin, ik vond het vroeger altijd awesome om met mijn ma mee te gaan. Als ik lievv was kreeg ik een plakje worst of zo'n suprise ei. :cool:

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow...dat is nogal wat. :eek: Ik snap niet dat ik via via geen signalen heb ontvangen uit Delft hierover. De UR in Delft kwam nog verbaasd navraag doen over de 'wilde plannen' die ons College van Bestuur had, maar dit gaat veel verder. Dat dit zo lang stil is gebleven!

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Deel Deze Pagina