[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee inderdaad, maar ik las gisteren nog dat het juist weer wat beter met haar ging. Maar BBC en CNN melden het nu ook, 27 jaar en jezelf dan zo verkloten, ze had best groot kunnen worden...

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fantastische zangeres, en verdomde treurig dat het zo heeft moeten eindigen. Hoe dan ook, geen verrassing.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal me niks verbazen idd.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat je zegt. Back To Black is echt een fantastische cd, maar als ik die video's op Youtube zie van haar live optredens... Wel zonde dat ze er niet meer is, wie weet had ze haar verslavingen ooit verslagen.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haar muziek boeide me eigenlijk niet zo. Wel treurig natuurlijk, maar ook weer niet onbegrijpelijk met zo'n levensstijl.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde ook een aantal keer het podium niet op zodat ze haar erop moesten duwen en ook een aantal keer dronken op moeten te treden. Jammer maar was het niet vandaag dan was het morgen.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kan zo in het rijtje van Morrison, Hendrix, Joplin en Cobain. Zij mochten ook allemaal 27 worden dankzij drank en drugs.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    They tried to make me go to rehab, I said, "No, no, no".

facepalm

Ze had wel een goede stem. Maar nooit echt geluisterd. Valerie vond ik maar een stom nummer, en Rehab wel oke. De rest ken ik niet echt.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste nummers waren nog die ze maakte voor ze echt bekend werd.
    Ach het is zeker jammer. Zie je maar wat drugs met je doet. Blijf er daarom lekker ver vandaan.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vreselijke nachtmerrie. Het omschreven beeld van de situatie zit nu ook echt in m'n hoofd en zal er niet snel uitgaan vermoed ik. Dat dit soort dingen gewoon écht kunnen gebeuren. Anderhalf uur lang geterroriseerd worden door één of twee figuren die compleet gestoord zijn en alles afschieten op hun pad. Zoiets blijft je bij voor het leven en ik vraag me af of je daar ooit volledig van gaat herstellen.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zo heftig net op het nieuws. Echt verschrikkelijk wat daar gebeurt is. Jammer dat dit soort incidenten gewoon niet te voorkomen zijn..

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pak dan tenminste de mensen waar je boos op bent. Waarom nu alleen kinderen?

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar ze zijn ook gewoon bijeen geroepen door de dader. Hij had verteld dat hij wat zou vertellen over de aanslag in Oslo, toen veel mensen er waren greep hij zijn geweer en begon te schieten.

Je zal er maar tussen staat. Jezus.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En ook echt mensen naar zich toe lokken(die zich verstopten) als zijnde politieagent om ze vervolgens af te knallen. Las ook van ooggetuigen dat hij echt zeker wilde weten dat sommigen dood waren. Schoot ze zonder wroeging nog een keertje als ze al op de grond lagen en nog enige bewegingen maakten. Kippenvel krijg ik daarvan.

Compléét gestoord.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik.

We kunnen dat soort mensen als niet begrijpen, maar als ik bv boos op een partij was dan zou ik daar tijdens een verzameling loos gaan ipv kinderen te nemen. Dat maakt het nog allemaal erger en zieker.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maakt geen reet uit of het nou kinderen waren of desnoods bejaarden. Het is allemaal even afschuwelijk.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je haat aan katten hebt vermoord je toch ook geen honden? Dat het achterlijk is is logisch maar het maakt wel uit. Niet voor de situatie maar daar lijkt me logisch.
    Misschien dat die denkt dat de partij nu ineens radicaal gaat hervormen naar zijn idee of dat hij een nieuwe beweging op zet.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In mijn ogen niet.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    In mijn ogen wel, want je neemt geen mensenlevens, jong nog oud lijkt me toch?

Deel Deze Pagina