De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zal wel niet zo zuinig zijn op haar spullen neem ik aan :p?
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo herkenbaar bij mensen uit mijn omgeving. En dan vinden ze het ook nog gek als ik hen niet mijn mobiel/laptop of andere dure spullen even in de handen wil drukken want "wat kan er nou mee gebeuren!". Het mogen wel gebruiksvoorwerpen zijn maar heb ze toch wel liever zo lang mogelijk krasvrij en netjes. Helemaal de mobiels met touch screens tegenwoordig wil je gewoon geen krassen op hebben...
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    ?:confused:
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaf laatst iemand mijn iPhone 4 even en die klootzak begon meteen als op de touchscreen te rammen :mad:

    Heb mijn collega een tijdje geleden mijn 2 jaar oude Nokia N95 verkocht.
    De gsm was helemaal krasvrij.
    De volgende dag kon ik wel huilen want de N95 zag er verschrikkelijk uit.
    De N95 had rondom krassen en het klepje van de SD-kaart was ook weg.

    Ik geef niets meer uit handen.
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Herkenbaar zeg!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net T-mobile gebeld om mijn contract te laten eindigen, en dat zal dan vanaf medio augustus gebeuren. Ze vroegen aan me of het niet een beter idee was om het over te zetten naar sim only en dan was ik 12 euro per maand kwijt ongeveer maar dan zit ik nog wel met mijn brakke crap LG Renoir telefoon, no thanks.

    Ik kan altijd later nog weer teruggaan naar T-mobile, ik zie het wel. Eerst rustig kijken wat ik precies wil. Ga ik toch weer voor abbo met een leuk toestel of haal ik een simpel ding en puur prepaid..kweenie nog.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pfff, ik begin nu wel hard te twijfelen. Ik wil al een tijdje de nieuwe mini pro maar ook wil ik er op internetten en op zo'n klein schermpje is dat gewoon ruk, dat merk ik met mijn 3DS ook weer. Daarnaast gooien KPN en Hi in september alle abbo's om waardoor de tarieven echt schandalig worden en die mini pro komt pas in oktober. Dus ik denk dat ik nu toch voor een Galaxy S2 ga, ondanks dat hij allejezus groot is, maar 2 collega's van me hebben hem en het is toch wel een heel tof toestel. Ik heb nu t-mobile maar op mijn werk heb ik gewoon geen ontvangst en daar word ik best naar van, diegenen met kpn/hi hebben wel gewoon een goede verbinding dus daarom maar die switch.

    Als ik trouwens een contract af sluit met de huidige tarieven dan loop ik toch nergens de kans dat dit binnenkort opeens wordt opengebroken waardoor ik alsnog extra kan gaan dokken? Het lijkt me vrij stug maar tot nu toe heb ik alles prepaid gedaan dus ben niet echt bekend met die telefoon contracten.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nope, je sluit op een bepaalde datum een contract af, en de voorwaarden blijven de gehele contractduur gelden, dus 24maanden bijv. Mocht tussentijds de voorwaarden voor jou veranderen, heb je het recht het contract te ontbinden, en mag je het toestel houden (iets waar KPN/Hi niet op zit te wachten natuurlijk, dus dat zullen ze niet doen).
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben op zoek naar een Sony Ericsson K750i, die ze niet meer nieuw verkopen.
    Nu biedt deze site hem aan als een soort van nieuw, maar is het te vertrouwen? Ziet er een beetje twijfelachtig uit.
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope ;) Niet doen!
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, ik heb er 1 :+ Maar ik zou het gewoon via Ebay doen, daar staan er ook nog wel een zwikkie op want het blijft een geweldig toestel.

    Het zal ook best wel even wennen worden, na 6 jaar een nieuwe telefoon...

    Mooi :) Ik denk dat ik hem ook maar gewoon via de site van KPN bestel, zoveel prijsverschil zit er verder niet tussen.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dit wat?
    Maakt dat wat uit dat het uit Engeland komt?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit nu te twijfelen tussen Vodafone en KPN. Vodafone is in ieder geval een stuk voordeliger, als je deze bundels bijvoorbeeld vergelijkt:
    KPN: 100SMS/Belminuten + 1GB datalimiet voor 30p/m (eerste 9 maanden 15)
    Vodafone: 300SMS/150 belminuten (gratis verdubbelaar) + 1GB datalimiet voor 29,50 p/m (eerste 12 maanden 14,75).

    Dus dat scheelt aardig en Vodafone is naar mijn weten een grote provider met een shitload aan masten door heel Nederland dus het bereik zal ongetwijfeld ook prima zijn, sowieso een stuk beter dan T-Mobile wat ik nu heb, dat mag ik aannemen althans.

    Iemand toevallig een reden waarom ik voor KPN zou moeten kiezen? Want anders ga ik voor Vodafone :) Ik zit er 2 jaar aan vast dus daarom dat ik maar even een beetje oriënteer voordat ik mezelf van de week voor mijn kop sla :+
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb KPN, maar ga wel 'overstappen' naar Vodafone.
    Ligt alleen niet echt aan KPN, wil gewoon van mijn abo af en dan maar Blox kopen bij Vodafone.
    KPN had ik echt overal bereik (ook internet dus), kan ook niet echt minpunten noemen want de meeste lagen toch echt aan mezelf.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het 3G bereik en snelheid kan je niet vergelijken met die van KPN en T-Mobile.
    Zal maar snel een keuze maken want zit je 2 jaar vast aan een datalimiet van 100MB of 250MB.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, snel overstappen. T-Mobile is kut dus je gaat er sowieso op vooruit :+.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    M.a.w.: Als je veel wilt internetten op dat ding dan is KPN de betere en dat tekort aan SMS/minuten wordt daardoor gecompenseerd?

    I know, wil het deze week allemaal rond hebben :)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb een contract tot 29 december. Ik heb het hele verhaal met prijswijzigingen niet gevolgd maar wat kan ik nu het beste doen? Kan ik überhaupt nu al overstappen naar een andere provider of krijg ik dan dubbele kosten gedurende een aantal maanden?
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Damn deze tel is cool
    [​IMG]

    Jammer dat roze niet bij mij past. Misschien zou wit wel bij me passen. :+
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    De helpdesk van Vodafone is wel bagger, ik heb 3 maand op een telefoon gewacht en daarna te horen gekregen dat ie niet meer leverbaar was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina