[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmmm ja , als er speciale gevangenissen enz gebouwd worden en je al die kosten meerekend kan ik het me wel weer voorstellen.

Nog een reden om het af te schaffen zullen we maar zeggen

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Flikker op, 3 miljoen?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Iemand uit de boeken wissen kost een aardige duit ja.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Pfff wat een onzin.

[yt]6_RRhPEGSqM[/yt]

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De ironie wil dat datgene wat hem nu wordt verweten, zijn hele politieke partij op gesteund is. Als een eenzame, verknipte, idioot die toevallig moslim is aanslagen pleegt dan moet de hele islam het ontgelden. Maar nu iemand zijn gedachtegang deelt en aanslagen pleegt, dan is het gewoon een idioot. De hypocrisie.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik wilde dat net aankaarten!
    Logisch dat hij zijn daden afkeurt, maar dat manifest.. Als die kerel een normale politicus had geweest, was hij zo lijsttrekker van de PVV geworden :+.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat ergens in .PDF formaat te vinden?:+ Ben wel benieuwd wat hij daar allemaal in zegt. 1500 pagina's aan waanideeen is niet niks

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Muchos gracias

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Doe de groeten aan je baas Delph :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Doe ik, hij zit toevallig net achter me :+

Die kerel heeft er wel werk van gemaakt in dat manifest.. vanaf rond de pagina 1200 stippelt hij even een plan voor de toekomst van Europa uit tot en met 2090 :confused:

Inclusief opbouw van milities, staatgrepen (en met grondige onderbouwing ook nog)..

Bizar

Check dit bijvoorbeeld, dit moet zich afspelen nadat de rechtste weirdo's aan de macht zijn

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nu ben ik ook benieuwd :+
    Kostte 300.000€ schatte ie 8).

Zou de AIVD ook met mij meelezen? Ik zet alvast maar neer dat ik het er ONEENS mee ben AIVD!

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij heeft er 9 jaar over gedaan. Dit manifest, de planning en noem zo maar op. Echt ... ZIEK. Erg ziek.

Als je al die eye-witness reports ook leest. Mensen die hun vrienden gebruiken om te schuilen of die hun vrienden voor hun ogen kapot geknalt zagen worden. En die mongool moest ook nog zeker weten of ze dood waren ook ... kregen ze even een kogel in d'r kop als ze het niet waren. Ook genoeg foto's op internet te vinden waarbij je IEMAND in het water ziet die "smeekt" om z'n leven. Zo doelbewust en zo zeker van zijn zaak ... en NOG z'n onschuld claimen.

Nee, zulke mensen moeten echt zeer maar dan ook een ZEER pijnlijke dood sterven.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    9 Jaar,.. Ik ben heel benieuwd wat de experts van het Noorse Pieter baan centrum over deze man te zeggen hebben.

Dit is wel een hele bijzonder verstoorde geest. Om zo lang, zo rustig en zo onderbouwd te werken aan zoiets en ondertussen een massamoord te plannen..

Kan er echt met mijn verstand niet bij

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd welke diagnose hij krijgt na de onderzoeken... je moet psychisch doodziek als je jaren bezig bent geweest met het plannen van zo'n gruweldaad.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hitler in het klein als je het mij vraagt en die term loopt ook al op internet rond. Bovendien denk ik dat die ook zo benaderd zal worden door het Noorse hof, gezien de uitspraak van de premier ontrent deze aanslagen en WWII.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was ook mijn reactie. Over een kam scheren, dat is natuurlijk heel anders voor Marokkaans donker haar of arisch blond. Pfff, ik hoop dat mensen hier toch doorheen kunnen prikken.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm niet mee eens... denk ik.

Hij was misschien christen maar hij deed het niet specifiek voor god/de bijbel en dat gedoe toch? "Gewoon" omdat hij de vermenging/invasie van de buitenlanders wilden stoppen.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, dat hij Christen is staat is in dit geval eigenlijk niet relevant.

Deel Deze Pagina