Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je kan beter zonnatura kopen....zit minder toegevoegde bende in....

2. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben die pindakaas dan? Dacht dat dat jam was.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sinds 8 juni knieblessure aan de linkerknie (ben links) en vandaag bij de sportarts wilde ze even mijn dijbenen meten (die sowieso veel spiermassa hebben verloren). Linkerdijbeen is fokking 2cm slanker...

Lijkt sterk op een nieuwe gescheurde kruisband overigens, dus dat wordt weer maandenlang vlammen in de gym...

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik wil weer routine opbouwen in de sportschool en hoorde hier veel goede dingen over het 5x5 schema. Ik ben nog wel enigzins een beginner en wil de paar oefeningen dus goed uit kunnen voeren. Heb het boek doorgebladerd (zitten namelijk veel overbodige stukken in) en op de site gekeken hoe de oefeningen moeten. Ga het van de week even met een instructeur doorlopen om te kijken of ik het goed doe.

Enige wat me alleen nog niet duidelijk is hoe diep je moet gaan bij squats. De ene keer heeft ie het over parallel aan de vloer, maar dan weer dat je juist dieper moet gaan. Welke techniek is het beste (voor beginners)?

5. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo diep als je kan met goede techniek.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1