[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik had een aantal series gepland staatn voor het zomerseizoen, maar niet aan toe gekomen. Appleseed XIII daarentegen is een ander verhaal. Die is gewoon, op de eerste episode na, niet te vinden. Weet iemand of die ergens te krijgen is?

    Daarnaast moet ik No. 6 nog even gaan checken. Het blijft toch BONES. :cool:
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb nog nooit een Bones uitgekeken :+

    zowel aan Darker Than Black als aan Eureka 7 begonnen. E7 had op den duur geen geluid meer.

    Soul Eater toevallig gisteren binnen gehaald! :D
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Tsja, Full Metal Alchemist Brotherhood. :cool:

    Trouwens, Fall 2011 preview:

    [​IMG]

    Hoewel er altijd veel kuts tussen zit, vind ik deze charts altijd wel tof om te bekijken. Het lijkt er deze keer echter op dat er veel minder van die zoetsappige schoolseries zijn. _O_

    Het is sowieso de beste preview ooit. Nieuwe Lupin III serie!?! :eek:
    Helaas nog steeds geen sign van de nieuwe Berserk serie. :mad:
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten wel paar animes die ik ga kijken. Meest benieuwd naar Fate/Zero zover. Jammer dat er geen vervolg is op Legend of the Legendary Heroes. Seizoen 1 vond ik echt dope. Ook wel leuke OVAs erbij. Zou er eigenlijk geen FMA:BH film uitkomen dit seizoen?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ja, die FMA:BH film zou 2 juli in de bios verschijnen, dus ik verwacht hem eind dit jaar op dvd/blu-ray en dus ook beschikbaar voor ons.

    Trouwens, ik had het mis. Er is wel een datum voor de nieuwe Berserk! Januari 2012! Het eerste deel gaat Berserk Golden Age Arc I: Egg of the Supreme Ruler heten. Het wordt dus geen serie, maar gewoon 3 OVA's per arc. Ik neem aan dat na de Golden Age Arc gewoon een nieuwe komt met de volgende 10 volumes als bron.

    [yt]p286WtHoK2g[/yt]

    1 woord: WOOOOOOOOOW! _O_
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en ze beginnen dus opnieuw! :D

    edit: of toch niet? Want in de anime zit die flashback niet? Of is dat hele stuk van hoe ze elkaar leren kennen een fb?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Geen idee, ze gaan nu alle boeken langs. De trailer doet me iig goed. Die veldslag. _O_
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe Gundam serie!

    Volgens mij is Hellsing Ultimate 8 ook al bijna uit.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm Shakuagan no Shana 3... eerste 2 seizoenen waren zeer vermakelijk. Zou ik na zeker een jaar dan eindelijk toch nog eens een anime gaan zien? :eek:
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    RAW is al uit.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jup, nog even geduld en de subs zullen er wel zijn :). (lekker mooi in HD kijken)
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bezig met Berserk te lezen. Voornamelijk omdat jullie hier zo uitkijken naar de anime en ik wel benieuwd ben waarom. Zover spreekt het me wel aan. Al dacht ik eerst dat Griffith een meisje was 8).
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    online aan het lezen?
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ultimate met subs is online. Althans op de online site waar ik kijk. Dan zal 't ook al te downloaden zijn.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    _O_ Inderdaad, Berserk anime die ervoor zorgde dat ik (de) manga ging lezen. Ik kan stuk voor stuk de punten aanwijzen waar het verhaal zich afspeelt, het ziet er naar uit dat het zelfs doorgaat na de Eclipse....awesome.

    Ik ga er wederom niet vanuit dat ze de eerste 3 volumes in de film doen net als bij de anime, want die waren een grote indicatie welke richting Miura op wou met Berserk. Vond het een goede keuze want dat maakt het einde van de Golden Age arc des te beter, impact is veel groter. Misschien gedeeltes van de eerste 3 volumes waarin je ziet hoe hij op de wereld kwam...

    Het beste van dit alles is dat het een filmproject is, er komen dus meerdere films en de eerste pakt de hele oude anime serie aan(plus meer?), de kwaliteit is hoger en gaat uiteindelijk verder waar de oude anime serie stopte. Én omdat de serie nog niet is afgelopen(manga) hoeven ze geen fillers te gebuiken(naruto, bleach etc)

    Ik hoop dat Susume Hirasawa weer de muziek maakt, maar ik denk het niet helaas. Jammer want dat gaf net het beestje extra in sommige scenes.
    I'm hyped :D
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ik de manga gedeeltelijk heb gelezen, heb ik er ook zin in. Epische slachtvelden :D. Alleen jammer dat de volgorde van de manga's op de site zo fucked up is.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoezo?
    Dat eerst bijna alles in volumes staat, en tegen het einde beginnen ze weer met chapters?
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    iemand eenig idee waneer de volgende hellsing ova komt?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Voor de mensen die niet kunnen wachten al een LQ versie : [Whine-subs] Hellsing Ultimate OVA 08 [LQ][640x360]
     

Deel Deze Pagina