Inderdaad, Berserk anime die ervoor zorgde dat ik (de) manga ging lezen. Ik kan stuk voor stuk de punten aanwijzen waar het verhaal zich afspeelt, het ziet er naar uit dat het zelfs doorgaat na de Eclipse....awesome.
Ik ga er wederom niet vanuit dat ze de eerste 3 volumes in de film doen net als bij de anime, want die waren een grote indicatie welke richting Miura op wou met Berserk. Vond het een goede keuze want dat maakt het einde van de Golden Age arc des te beter, impact is veel groter. Misschien gedeeltes van de eerste 3 volumes waarin je ziet hoe hij op de wereld kwam...
Het beste van dit alles is dat het een filmproject is, er komen dus meerdere films en de eerste pakt de hele oude anime serie aan(plus meer?), de kwaliteit is hoger en gaat uiteindelijk verder waar de oude anime serie stopte. Én omdat de serie nog niet is afgelopen(manga) hoeven ze geen fillers te gebuiken(naruto, bleach etc)
Ik hoop dat Susume Hirasawa weer de muziek maakt, maar ik denk het niet helaas. Jammer want dat gaf net het beestje extra in sommige scenes.
I'm hyped
Laatst bewerkt: 2 aug 2011