[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht nieuws. :'-(

Echt zonde, F1 is nog nooit zo goed gedaan als BBC het nu doet en dan verdwijnt het ineens voor een groot deel. Snap wel dat er bezuinigd moet worden, maar toch.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Heel erg zonde inderdaad, snap ook niet dat de FIA dit wilt, ik denk dat er veel minder bereid zijn te betalen voor F1 op een paychannel.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit is zwaar kut... Voor mij hetzelfde wanneer Eredivisie Live de CL over zou nemen van de NOS. Bezuinig lekker op wat anders :x

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dit is inderdaad wel erg kut. Dit kost de BBC alsnog bakken met geld lijkt mij, want kijkcijfers zullen veel lager worden. Dus of dit een effectieve manier van bezuinigen is....

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja ik weet niet hoe dat zit met de kijkcijfers. Ik denk wel dat heel veel mensen in Engeland Sky hebben dus dat zit wel goed voor hun dan.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is jammer, ik switch bij de reclamens altijd naar BBC. Maar zolang ze het hier in Nederland niet gaan doen ben ik blij :+.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mooi klote, want wij hebben al niet eens BBC 2 meer op de normale TV en dan komt dit er nog bij.

Ziggo mogen ze van mij dus wel afschieten. :mad:

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    FUUUUUUCK BBC.

RTL7 is vreselijk, misschien via internet maar gaan kijken.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen Turkijke meer, dus. Nja, ik zal het niet heel erg missen.
    Ik ben verder blij dat Sao Paolo weer de afsluiter is. Dat vind ik toch altijd een toffe race. :)

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig weer de openingsrace in Melbourne. Jammer dat Bahrein er nog steeds opstaat, ik had veel liever gezien dat die werd geschrapt ipv Turkije.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan toe te voegen. :thumbs:

Op F1Today.nl staat verder dat BBC ook de andere helft van de races mogelijk volledig gaat uitzenden, maar dan met een paar uur vertraging. 8) Echt super jammer deze veranderingen.

Zag trouwens vandaag pas dat McLaren (Hamilton) bij beide VT's bovenaan stond. Zou er dan eindelijk geen RBR pole komen? :)

-Edit-
    Bild schreef verder dat Vettel een tijdje terug heeft geprobeerd zijn mountainbike te repareren (of iets in die richting) maar dat hij zijn hand daarmee heeft verwond. En nu is Bild meestal niet zo betrouwbaar, maarrrr...:

Laatst bewerkt: 30 jul 2011
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel weer Vettel. Maar de clean sheets zijn voorbij denk ik voor het rest van het seizoen.
    Stuk closer geworden.

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Inderdaad een stuk closer, Hamilton zag je echt wegglijden in de laatste bocht. Anders wel gedacht dat hij hem zou pakken.

Alonso niet bijzonder snel helaas, net een paar foutjes.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij had het zeker wel gered, want die fout was in de herhaling on board toch best wel groot. Scheelt zo drie tienden op die plek en met die snelheid. Hij had hem dan denk ik met een tiende t.o.v. Vettel gepakt als die die fout niet had gemaakt. Niks aan te doen, andere keer is het Vettel die een fout maakt. Het is alleen zo dat er nog een hele lange weg te gaan is en ik al bijna zeker weet dat de beslissing in de laatste race of races gaat vallen, best spannend dus.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GP2 is lekker nat. :p

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi bericht om mee wakker te worden. :thumbs:

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jammer :mad:.

Hamilton heeft volgens mij nog 2 nieuwe sets supersoft, terwijl de anderen dat niet meer hebben. Als het nat blijft heeft ie daar uiteindelijk dus niks meer aan.

Aan de andere kant is een regenrace awesome \o/

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Las inderdaad dat Hamilton mogelijk voor een 4-stopper gaat ja, als het tenminste droog is.

Nat of droog maakt me niet heel veel uit vandaag, als ze met z'n allen maar de eerste bocht doorkomen en we een mooi gevecht voor P1 krijgen te zien. :)

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vochtige baan en kans op een bui:thumbs:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    _O_

Deel Deze Pagina