De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Hier zit ik dus ook mee. Na 23 september mag ik verlengen bij KPN, dat is dus net te laat. En laat ik m'n contract aflopen zit ik sowieso al in 2012. Wat is nou het beste om te doen.
     
  2. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij MTV mobile (onderdeel van KPN) een abbonnement met 120 belminuten en 120 sms (SMS verdubbelaar voor 1 euro per maand gedurende de hele looptijd). En dan ook onbeperkt internet met de SE xperia arc voor 140 euro. Dit voor de eerste 9 maanden ong. 14 euro en daarna 27.50 euro. Dit heb ik omdat ik onbeperkt internet wilde. Ik heb werkelijk overal bereik zelfs op een stuk met een en al platteland. Het internet is ook nog is erg snel. Ik ben heel erg tevreden

    EDIT: Ik heb ook even dubbel abbo gehad omdat ik doe wijzigingen mbt internet voor wou zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben er in ieder geval achter dat je als je voor die tijd een nieuw abonnement neemt je je nummer niet mee mag nemen. Dat is echt een dealbreaker voor mij. Ik kijk het wel aan en dan zo snel mogelijk overstappen wanneer het kan.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gisteren is mijn Galaxy S2 binnen gekomen en het is toch wel een heerlijk apparaat :) Ik probeer alleen altijd mijn spullen wat opgeruimd te houden en dat geldt ook voor dit ding, alleen zijn er een zootje apps, zoals die van Bol, die ik er niet af krijg. Klopt het dat dit enkel lukt door hem te rooten? Want dat ga ik sowieso niet doen, evenmin als dat ik ooit dat soort apps zal gebruiken...
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je niet de App indrukt houden tot dit begint te bewegen en dan slepen naar de prullenbak ?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope, dat werkt niet voor een aantal apps. Als je via het menu naar applications gaat dan krijg je ook niet de optie om het te verwijderen, iets wat je bijvoorbeeld wel gewoon krijgt bij de apps die je hebt gedownload. Het zijn iets van 4-5 apps die er standaard opstaan en waar ik toch geen gebruik van ga maken.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was de meegeleverde rotzooi kwijt naar een firmware update (Galaxy Tab).
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens Kies zat die al op de laatste firmware dus ik heb hem nog niet geupdate, dus hopelijk is het met 2.3.4. volgende maand ook pleite, want het staat gruwelijk in de weg :mad:
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Uhm, ik heb geen Bol.com app op mijn Galaxy?
    Check anders even Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Alles
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    I know, maar voor die apps werkt het niet op die manier. Enkel door hem te rooten kan je die apps verwijderen.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga morgen een paar dagen op vakantie, hoe zorg ik ervoor dat mijn telefoon niet zomaar connectie maakt met het internet en zodoende onnodig kosten maak.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dataroaming uitzetten.
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En hoe gaat dat met de S2?
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Poeh dat weet ik niet precies, heb een iPhone namelijk.

    Ergens bij draadloze verbindingen/netwerk/plek waar je 3G/mobiele data aanzet?! Daar moet 'Dataroaming' uitgevinkt staan in ieder geval.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Gewoon een app zoals APNdroid downloaden. Daar kun je heel simpel alle dataverbindingen mee uit zetten
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Toen ik in het buitenland was maakte hij sowieso niet verbinding met het internet, hoefde niks iig te zetten. Ik heb trouwens een geroote Desire.
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    de power-knop een even ingedrukt houden, dan dataverbindingstand uitschakelen.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Thanks!
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad zo simpel is het bij de S2 :)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, ik moet me ook inhouden om niet het hele forum vol te spammen met positief spul over de S2 :+ Echt zo'n heerlijk apparaat, gisteren even een volledige reset gedaan en de accu helemaal leeg laten lopen en vanmorgen ATK geïnstalleerd en nog wat met de instellingen lopen klooien en die accuduur is ook gelijk vertienvoudigd, dat leek in het begin nergens op. Nu hopen dat het nummerbehoud snel wordt gefixt zodat ik hem overal kan gaan gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina