[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Lezen in het Engels is geen enkel probleem voor mij hoor :) Ff rondneuzen daar!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, heb De Tovenares ook uit. Ik ga nu denk maar voor de Engelse versie van The Necromancer. De softcover van dat boek in het Nederlands is sowieso nog niet uit (wel bijna) en ik heb geen zin om ineens een hardcover te kopen, al is het maar om het prijsverschil. Al moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk wel voor de hardcovers was gegaan als ik van tevoren had geweten dat dit zo lekker weg leest.:9

EDIT:
    Voor 16 eu.:9
    [​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 1 aug 2011
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Je hebt toch wel de 10% korting gebruikt? :+

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze geleend van de bieb momenteel. Hardcovers, mede omdat ik dit erg fijn vind lezen. Je boek blijft ook een stuk mooier trouwens.

Deel vijf wil ik misschien ook in het Engels aan beginnen, maar ik denk dat ik dan meteen maar de complete serie (zoals die er tot nu toe is dan) ergens op de kop ga tikken. Waar heb jij die twee voor 16 euro dan??

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Same als ME, Bookdepository. ;)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! En hoe kom ik aan die 10% korting?

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
  8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Lol! Bovenop de korting die al geldt momenteel? Chill!!!

Denk dat ik alles van A Song of Ice and Fire daar dan ff bestel :)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ...Waar doel je op? :confused:

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat het boek nog niet uit is? :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kijk eens naar de levertijd. Jij zou toch moeten weten dat het pas volgend jaar is. ;)

Is niet de eerste keer trouwens dat ze een grote titel zo behandelen. Ik wil met boeken en andere dingen die ik op het oog heb dat ze dit soort dingen ook gewoon op orde hebben. BOL faalt af en toe wel eens.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou ik dat moeten weten? Ik heb het eerste boek nog niet eens gelezen.

Normaal gesproken altijd goede ervaringen met Bol, tot vandaag. :mad: Sturen ze me een beschadigd boek. Zwarte vlekken en gevouwen pagina's.

Mooie is dat ze niet aan ruilen doen :emo: Dus terugsturen, wachten totdat ik het geld terug heb. Opnieuw bestellen. Opnieuw verzendkosten.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dit soort dingen dus. |:-

Misschien is hun gigantische groei de laatste jaren hun wel naar het hoofd gestegen.

Je kon het trouwens ook niet weten, maar zei het alleen maar omdat jij je altijd met fantasy bezig houd en je GR er ook van stikt. ;):+

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ruilen gaat inderdaad nergens over. Had een tijd geleden een boek besteld wat niet leverbaar bleek en hadden ze gecanceld. Week later kreeg ik een mail dat de nieuwe uitgave van het boek beschikbaar was en dat ik hem voor hetzelfde bedrag kon kopen, kreeg ik hem 2x thuisgestuurd, maar ik was wel diegene die de kosten moest betalen. ;)

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik heb Song of Ice and Fire 4 uit, hoor... (jeweetwel, van Game of Thrones).
    En ik wordt er een beetje moe van :mad: Het verhaal gaat zo traag dat ik het 950 pagina's tellende boek eerlijk waar samen zou kunnen vatten in een paar regels. Erg jammer.
    Ik heb nu ook totaal geen zin om aan het pas verschenen nieuwe deel te beginnen.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik word inderdaad ook een beetje moe van de hype. :+
    En dat had ik al kunnen voorspellen. Fantasy schrijvers moeten het gewoon eens bij hooguit een trilogie houden...

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Tja... Ik had goede hoop dat deze serie anders zou zijn dan bv Robert Jordan's gebed zonder einde 'Wheel of Time' maar als deel 5 ook zo traag als stront is, dan haak ik af en lees ik over 10 jaar de synopsis wel op wikipedia!

Next up: the blind assassin van Atwood!

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, jij leest ook zoveel fantasy. Je zult het wel weten. :+

Maar
    Harry Potter: 7 boeken
    Verboden & Verbannen: 5 boeken
    De Dwergen: 4 and counting.
    Flamel serie: Een stuk of 6? Kwaliteit gaat niet achteruit

etc.

Alleen die boeken bewijzen voor mij al dat een trilogie helemaal niet de sweet spot hoeft te zijn, als de schrijver maar weet wat ie doet. Ik zou niet willen dat die boeken minder waren dan hun huidige aantal.

Natuurlijk draven fantasy schrijvers wel eens door (Feist, 25+ boeken), maar om nu te zeggen dat ze het dus allemaal maar hooguit bij een trilogie moeten houden is uncool. :eek:

Maar zodra het richting 10 gaat moet de schrijver eens nadenken waar ie mee bezig is. Dan haak ik wel af (of ik moet er vanaf het begin bij zijn geweest :p).

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Gisteren The Hobbit voltooid, vond het maar tegenvallen eigenlijk. Binnenkort dan maar beginnen aan LotR.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina