Ik zie niet in waarom je geen 5 ton meer in 5 jaar extra aan salaris kan betalen aan die speler als je 5 ton bespaard op zijn transfersom.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die wedstrijd gaan doen. Alleen jammer dat Litmanen niet komt. Edit: Oh, hij komt wel! Trouwens, van der Sar traint mee met Ajax 1:
Om de 10 minuten wisselt er een speler van kant denk ik. Zitten nogal wat Ajax 95 spelers ook in Oranje 98 Hmmmz,.. zie net deze 2 berichten onder elkaar staan http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/134...te-termijn-vervanger-stekelenburg-presenteren en http://www.depers.nl/sport/586114/Van-der-Sar-traint-mee-met-Ajax.html *droomt verder*
Dat zou wat zijn ja De NOS zendt vanaf 1900 uur uit en laat alleen de hoogtepunten van '95 vs '98 zien. Daarvoor is nog United D1 tegen Ajax D1. De daadwerkelijke afscheidswedstrijd wordt wel gewoon uitgezonden. Ben blij dat ik er gewoon bij ben en alle helden kan zien.
Programma afscheid Van der Sar: Woensdag 3 augustus 2011 17:45 uur: Ajax D1 - Manchester United D1 18:10 uur: Ajax’95 (olv Louis van Gaal) - Oranje’98 (olv Guus Hiddink) 19:10 uur: Ajax - Dream Team Van der Sar (olv Sir Alex Ferguson) 20:25 uur: Einde avond
Geld is geld, gaat er naar mijn idee om wat er onder de streep over blijft. Daardoor zijn denk spelers als gabri, oleguer, luque gehaald .. zo goed als geen transfersom alleen salaris/tekengeld. Las ergens in een bericht dat de transfersom van de zeeuw ook wat omlaag ging zodat ze hem bij moskou nog wat meer salaris konden bieden om hem over de streep te trekken .. maar weet niet wat daar echt van waar was. Ben er morgen ook bij, helaas wel laat kaartjes gekocht en ergens hoog 2e ring, maar geniet net zo hard denk
Ronnie Stam zou ik wel willen, over Bulykin en El Hamdaoui heb ik zo mijn twijfels. El Hamdaoui eist véél, en dan ook echt véééél, te veel. Bulykin is een beperkte spits, maar wel een type spits die PSV de laatste jaren nooit gehad heeft: een afmaker.
Ik vraag me af of een Immers wel mee kan op dat niveau. Het is een echte vechter, maar toch.. Bulykin zou wel tof zijn hoor, maar toch, geen idee.
Heeft die jongen ook geen salaris van tegen de 2 miljoen bruto bij Anderlecht? Dat moet je toch niet meer willen... Ajax , PSV et al moeten zich niet meer aan dat soort fratsen wagen. Als ik lees dat Di Natale grootverdiener is bij Udinese met 1 miljoen vraag ik me echt af hoe El Ham in godsnaam 1.8 kan verdienen bij Ajax Dat je voor een Suarez of een Afellay een uitzondering wil maken snap ik maar iedereen die er 20 in schiet maar meteen boven het miljoen gaan betalen kan gewoon niet meer. Je zou denken dat men dat na El Ham, Sulejmani en Engelaar wel door zou hebben