De hele wetenschap is gebaseerd op theorieën, men kiest steeds de meest waarschijnlijke, de filosofie heeft lang geleden al aangetoond dat men niet in waarheid en onwaarheid kan denken, aangezien wetenschappelijke ontdekkingen vandaag de dag morgen weer vervangen kunnen worden.
In discussie gaan met jou is alsof ik in discussie zou gaan met iemand die die gelooft dat er een koe, in een superman pak, op de maan staat, terwijl die een drol aan het leggen is, en een malboro sigaret aan het roken is. Ik zeg niet dat dit onmogelijk is, ik zeg enkel dat jou theorie zo ongeloofwaardig is omdat hij, wat NERAZZURRI zegt, zo complex is dat het niet het geloven waard is [dit wil overigens niet zeggen dat ik hem volkomen uitsluit, met de kennis van nu lijkt mij dat simpelweg zeer onwaarschijnlijk, over honderd jaar ben ik misschien de kerk, en jij Galilei, wie zal het zeggen, al gaf Galilei zeer heldere bewijzen voor zijn opvattingen en theorie, iets wat ik eerlijk gezegd niet verwacht van jou, dus stel dat jij over honderd jaar gelijk krijgt, ben je eerder iemand die goed gegokt heeft, dan daadwerkelijk iemand die een nieuwe theorie op een wetenschappelijke manier geaccepteerd probeert te krijgen door de huidige wetenschappelijke methode toe te passen op de theorie].
Ik geloof dus in een andere theorie als jou die veel aannemelijker is [namelijk: Area 51 heeft niets met aliens te maken], nu is het jou taak om mij te overtuigen met voldoende bewijs om jou theorie waarschijnlijker te laten worden als de mijne. Probleem is dat mensen zoals jij dit gegeven altijd links laten liggen, en hier nooit op ingaan omdat ze argumenten geven als : 'Ja, maar de overheid houdt het geheim, ze moffelen alle bewijzen weg etc' waardoor jij je dus niet gedwongen voelt om bewijzen te hoeven geven om jou theorie aannemelijker te maken, daarom verdien jij geen discussie, al blijkt uit mijn reactie wel dat ik je wel degelijk die kans wil geven en ben ik contradict met deze reactie aan een eerdere post van mij, wat ik doe omdat ik zoals ik eerder probeerde duidelijk te maken wel degelijk open sta voor nieuwe ideeën[lees: theorieën].
Laatst bewerkt: 3 aug 2011