Ik twijfel heel erg. Dit zijn de spellen die me in 2011 nog het leukste lijken (geen idee of SSX in 2011 komt):
- Deus Ex Machina (26-0: GameHubs: 39 euro
- Gears of War 3 (20-09): MediaOffer: 50 euro, GameHubs: 39 euro
- Dark Souls (07-10): YourGameZone: 52 euro
- Battlefield 3 (27-10): MediaOffer: 50 euro, GameHubs: 42 euro, YourGameZone: 50 euro LE
- Call of Duty MW3 (08-11): MediaOffer: 53 euro, GameHubs: 43 euro
- Elder Scrolls V: Skyrim (11-11): MediaOffer: 50 euro
Uitleg van me keuzes:
Ik heb nog nooit een Deus Ex gespeeld, dus ik ben wel benieuwd naar waarom men de Deus Ex spellen zo goed vinden, ookal is het van een andere dev. Verder is het verhaal erg interessant en ziet het er qua dingen wat je kan doen ook dope uit. Echter, iets zegt dat je misschien gelimiteerd bent qua spelen op de X360 vanwege de controller.
Gears of War 1 en 2 heb ik beide gespeeld. GoW3 is de afsluiter. Het ziet er goed uit, MP/SP is hard en Horde lijkt me ook gaaf. Dit keer hebben ze ook een echte melee-weapon, wat er awesome uit ziet. Echter, Horde = communicatie en veel met mic speel ik niet (en volgens mij is ie nog kapot ook).
Dark Souls = winning. Demon's Souls was geweldig en dit is de opvolger op de X360. Als je Demon's Souls leuk vond, snap je wel waarom ik hier enthousiast over ben. De sfeer, de moeilijkheidsgraad, de co-op, de hele wereld.
Battlefield 3 is gewoon een must. Deze koop ik zeker op dag 1. Multiplayer is geweldig, 'nuff said.
Modern Warfare 3 heeft ook een verslavend MP. Verhaal is over de top, maar dat waren de vorige delen ook wel.
Bij Skyrim wil ik weten waar de hype over gaat. Het klinkt allemaal geweldig, maar naast een heel klein beetje Oblivion heb ik nooit een TES gespeeld.
Al met al zijn dit dus me toppers. Waarschijn was het een geval van TL;DR, maar toch. Ik wil 1 tot 4 spellen kopen. Echter, omdat de releases zo dicht bij elkaar zijn en er maar 2 verschillende genres in zijn, kan ik sommige spellen pas later kopen om zo geld te besparen. Dus, thoughts aub ?