1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

1. matthijsvz

matthijsvz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaahhh, ik snap het. Als ik een halo koop is het grotendeels voor de multiplayer. Ik heb op internet gelezen dat ie bij Halo 3 er goed is omdat je daar een echt "Halo sfeertje" hebt en dat schijn je bij halo reach niet te hebben (geen idee of dat ook waar is). Misschien kan ik halo 3 ODST wel overkopen voor een 10tje ofzo

2. Seh

Seh Guest

Neem dan maar Halo 3 ODST heb je alle maps van Halo 3 en deze heeft nog de echte Halo feel. ;)

3. matthijsvz

matthijsvz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens een keer vragen of ik hem mag lenen, dan kan ik altijd nog vragen of ik hem over mag kopen (hij speelt het toch niet:9)

4. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit:halo 3 (odst)/reach , bf bc (2) ,splinter cell conviction , gta iv (tbogt/tlad) ,dirt 3 ,RDR , brutal legend ,cod waw , assassins creed brotherhood / 2 ,kinect advantures , cod mw 2 , quake wars ,the orange box ,c&c red alert 3 ,fifa 10, dj hero ,medal of honor, damnation ,skate 2
    ,end war, lotr conquest en quantum of solace.
    Budget: €30,-
    Genre:maakt in preciepe niet heel veel uit ,liefst geen arcade
    Live ja/nee:heb ik wel , hoeft niet perce multiplayer in

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Batman: Arkham Asylum. Zoals aan iedereen aangeraden wordt ;).
    Zag ook dat je Kinect Sports niet hebt of Kinectimals, beiden zeer leuk!

6. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de kinect games bewaar ik denk ik voor de winter xD
    maar ik zal even kiken voor batman aa.:D
    iemand anders nog aanraders?

7. Seh

Seh Guest

De Mass Effect reeks als je van een tof verhaal en Sci-Fi houdt. Red Dead Redemption als je GTA IV leuk vond. Mirror's Edge is ook nog een aanradertje.

8. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    red dead redemption had ik al , mass effect lijkt me idd wel leuk mede omdat deel 3 eraan komt met kinect ondersteuning. mirrors edge viel me een beetje tegen omdat het zo linier was. :mad:. maar ik denk idd dat ik voor mass effect / batman ga .

beide bedankt:thumbs:

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Of anders kan je ook nooit slecht doen met Borderlands of Fallout.

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je voor (een van) deze games gaat, ga dan wel voor de game of the year. Daar zitten een hoop meer extra gameplay uurtjes in :)

11. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit daar extra bij dan? :eek:

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Uitbreidingen (DLC's). :)

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel heel erg. Dit zijn de spellen die me in 2011 nog het leukste lijken (geen idee of SSX in 2011 komt):

- Deus Ex Machina (26-08): GameHubs: 39 euro
    - Gears of War 3 (20-09): MediaOffer: 50 euro, GameHubs: 39 euro
    - Dark Souls (07-10): YourGameZone: 52 euro
    - Battlefield 3 (27-10): MediaOffer: 50 euro, GameHubs: 42 euro, YourGameZone: 50 euro LE
    - Call of Duty MW3 (08-11): MediaOffer: 53 euro, GameHubs: 43 euro
    - Elder Scrolls V: Skyrim (11-11): MediaOffer: 50 euro

Uitleg van me keuzes:
    Ik heb nog nooit een Deus Ex gespeeld, dus ik ben wel benieuwd naar waarom men de Deus Ex spellen zo goed vinden, ookal is het van een andere dev. Verder is het verhaal erg interessant en ziet het er qua dingen wat je kan doen ook dope uit. Echter, iets zegt dat je misschien gelimiteerd bent qua spelen op de X360 vanwege de controller.

Gears of War 1 en 2 heb ik beide gespeeld. GoW3 is de afsluiter. Het ziet er goed uit, MP/SP is hard en Horde lijkt me ook gaaf. Dit keer hebben ze ook een echte melee-weapon, wat er awesome uit ziet. Echter, Horde = communicatie en veel met mic speel ik niet (en volgens mij is ie nog kapot ook).

Dark Souls = winning. Demon's Souls was geweldig en dit is de opvolger op de X360. Als je Demon's Souls leuk vond, snap je wel waarom ik hier enthousiast over ben. De sfeer, de moeilijkheidsgraad, de co-op, de hele wereld.

Battlefield 3 is gewoon een must. Deze koop ik zeker op dag 1. Multiplayer is geweldig, 'nuff said.

Modern Warfare 3 heeft ook een verslavend MP. Verhaal is over de top, maar dat waren de vorige delen ook wel.

Bij Skyrim wil ik weten waar de hype over gaat. Het klinkt allemaal geweldig, maar naast een heel klein beetje Oblivion heb ik nooit een TES gespeeld.

Al met al zijn dit dus me toppers. Waarschijn was het een geval van TL;DR, maar toch. Ik wil 1 tot 4 spellen kopen. Echter, omdat de releases zo dicht bij elkaar zijn en er maar 2 verschillende genres in zijn, kan ik sommige spellen pas later kopen om zo geld te besparen. Dus, thoughts aub :eek:?

14. Seh

Seh Guest

Skyrim sowieso. GoW, Cod en Battleflield 3 zou ik een keuze tussen maken, ik zou gaan voor Gears of War maar dat is persoonlijk. Dan heb je 2 games en kun je de andere 2 gewoon kopen. :)

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Skyrim en Deus Ex zijn in mijn ogen sowieso must buys. Misschien niet goed voor sociale leven, maar je haalt er wel kwaliteit en gigantisch grote games mee in huis.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dan niet het juiste topic om te vragen, maar waarom zouden jullie de gezegde keuzes maken?

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerder Gears 3 en BF 3 aanraden, juist omdat je zegt dat je niet bekend met met de Deus Ex serie. Mss valt het wel tegen, of je kan 'm later halen als ie goedkoper is.

En waarom heb je oblivion nooit veel gespeeld? Als je de voorgaande Elder Scrolls games niet leuk vond ga je Skyrim ook niet leuk vinden, je moet ervan houden.

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Persoonlijk laat ik MW3 en B3 liggen totdat ze goedkoper zijn. Is toch weer 13 in een dozijn imo. Gears of War 3 wordt echter epic met Beast mode, verbeterde horde mode en verbeterde multiplayer matchmaking. Deus Ex weet ik nog niet. Misschien dat ik 'm over 2 weken pre-order ofzo. Ziet er wel interessant uit. Skyrim komt er ook sowieso in. Ziet er echt super brute uit!

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee waarom ik er precies mee ben gestopt. Misschien omdat ik de combat best waardeloos vond. Volgens mij voelde het nooit alsof je echt iets doodde oid. Is TES/Skyrim vergelijkbaar met RPGs zoals KOTOR, Tales of Vesperia, Demon's Souls, Mass Effect 1 of bijvoorbeeld een MMORPG-zonder-online-aspect?

En ik snap dat MW3 en B3 13 in een dozijn zijn. Maar ik ben een grote van van de BC/BC2 series en ze zeggen dat de echte Battlefields online nog beter zijn. Zou GoW3 het online kunnen opnemen tegen MW3 en BF3, denk je?

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    +1
    En daar nog Batman Arkham City (GOTY2011) aan toevoegen :)

Deel Deze Pagina