Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zit er zoveel kcal in olijfolie dan?

2. Remco

Remco Guest

Subtiel je hoofd verborgen, man! Gelukkig heb je niet je eigen hoofd als avatar. 8)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    denk je dat je hoofd er normaal op staat bij zo'n foto xD als ze m'n hoofd willen zien moeten ze maar in het foto's van members topic kieken

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    100gram olijfolie = 883kcal

100gram volle melk = 62kcal

_O_ olijfolie _O_

Je gaat er wel gigantisch van schijten, maar dat moet je er dan maar voor over hebben :+

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Had het al gevonden ja. Dat is echt tering veel ja. Verspreid over een dag lukt dat opzich wel, en anders at je 100ml xD Lijkt me alleen niet echt lekker om te drinken :p

EDIT: Damn wat is dat smerig om zo een slok te drinken xD Welke gebruik jij altijd? Zou het werken als je wat door een whey shake doet?

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff teruggekomen van vakantie, er was daar wel een gym maar door al het onregelmatig eten en weinig sporten ben ik gewoon weer terug op m'n basis gewicht :mad: Hierdoor heb ik wel anderhalve week kunnen deloaden, dus kan er nu wel weer vol tegen aan.

Doel voor mij wordt om goed in mijn basketbalshirt te passen zonder dat ik veel vet aankom. Ik ga ook pre-workout booster bestellen, had gelezen dat Jack3D een goede is dus kies ik daar voor.

Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover om whey te nemen om niet-trainingsdagen als aanvulling op je gewone voeding of bijvoorbeeld aan het einde van de dag als je zelf merkt dat je weinig gegeten hebt? Of is dit niet aan te raden omdat je anders teveel eiwit binnen krijgt terwijl je toch niet traint?

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Op niet trainingsdagen moet je net zoveel eiwitten krijgen als op de trainingsdagen. Op de niet trainingsdagen herstellen je spieren zich juist ;)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is nog eens een goede tip , nooit aan gedacht.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het vandaag ook maar eens proberen. Fucking smerig volgens mij, maarja

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zijn hier serieus mensen olijfolie aan het drinken? lijkt me niet echt gezond lol, neem dan gewoon pindakaas... ook hoog in calorieen en gezonde vetten en is ook nog is lekker en krijg je geen problemen met je darmen.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben half Indonesisch, maar ik ben allergisch voor pindakaas...:emo:

12. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo zou het niet gezond zijn? Het is geen motorolie wat je naar binnen giet 8). Voor mij werkt het perfect om makkelijk kcal tekorten aan te vullen + ik vind het lekker. Ik krijg er ook een mooie huid van :+.

Meestal doe ik het door een shake heen maar ik drink het ook wel gewoon zo uit een lepel bvb.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me nogal een laxerend middel :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    olijfolie moet je geloof ik wel kijken naar de manier van persen...tenminste dat staat me bij :)

voor mij zijn het gewoon pinda's als ik extra kcal wil

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gisteren weer borst gehad, ipv flat benchpress incline gepakt. Ben nog licht begonnen, eindigde met 60kg. 8 keer gelukt zonder hulp. Volgende keer dus meer. Voelde het nu wel eindelijk. Na de BP chest pullovers gedaan, die ga ik voortaan altijd doen. Dan voel ik mn borst pas echt, volgende keer ook cable flyes pakken

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Gdzr, wat zijn jouw stats als ik vragen mag, dacht je wel redelijk hoog zat in de kg's, maar 60 klinkt niet behoorlijk veel.

Niet negatief bedoeld, maar na die foto's dacht ik wel dat je wat hoger zat.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maandag magmik van mezelf weer beginnen na 2 weken rust!
    Super veel zin in!!
    Erg benieuwd of ik achteruit gegaan ben en hoeveel vooruitgang ik ga boeken!

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mijn borst loopt echt achter op de rest. Heb nog nooit mn max gemeten. Flat doe ik 8x70 inclince tot nu toe 8x60. Squat laatst 100kg gedaan. Deadlift nog niet gedaan.

Volgende week een keer kijken wat mn max is bij benchpress. Mijn lichaamsgewicht is nu 88kg

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck yeah 5x 140kg gedeadlift en had daarna nog het gevoel dat er meer in zat dus ook nog 3 x 145kg gedaan. Helaas wel gestalled op bench bij 70kg (slapppppp) dus dat wordt deloaden...

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wow, ben ik benaderd of ik een compleet trainingsprogramma voor een jaar wil schrijven voor een compleet dames volleybal team. Het moet passen in de zaaltraining wat dus betekend met weinig attributen.. Flinke uitdaging 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina