Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Moest er anders ook nog eens bij komen 8)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    WTF man ik vind al dat geflirt met China (Durant, Paul) en Turkije (Bryant) echt 3x niks :mad:
    Straks loopt de hele NBA leeg :'-(

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn het niet contracten zodra de NBA weer gaat spelen dat ze dan weer terug komen? Is bij D.Williams wel het geval volgens mij.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja maar het is wel duidelijk dat Europese clubs nu een belangrijkere rol gaan spelen. Als Bryant niet tevreden is met het nieuwe CAO kan hij lekker naar Besiktas. Die hebben al bevestigd dat ze 500.000 dollar per MAAND geven!

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik denk dat Bryant, Williams, Anthony en al die andere spelers maar één ding willen en dat is in Amerika spelen, dus ik verwacht (en hoop het zeker niet) niet dat al die spelers in Europa zullen blijven spelen.

Op vakantie deze Jordans voor €75 op de kop kunnen tikken!

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Van FIBA mogen NBA spelers in Europa spelen tot dat ze weer in de NBA kunnen spelen. Dan moeten ze gelijk weg. Dat zal ook in de contracten worden opgenomen.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dope! _O_
    Waar gehaald?

En over het NBA lockout gebeuren: NBA spelers willen, denk ik, echt niet terecht komen in China of Turkije or whatever. Als ze dat wel doen, zijn het gewoon klootzakken en verwende nesten. Dat zijn ze sowieso wel, aangezien ze persé willen dat ze 57% (of was het 54%?) van de moneys naar hun gaan. Die gasten verdienen al soms 10 million dollars per jaar, dus ik vind dat ze niet zo zielig moeten doen.
    Het klinkt allemaal een beetje harsh, maar zo is het wel vind ik. Basketball speel je niet alleen voor het geld, maar omdat het je passie is. En de NBA is toch wel de top van het basketball.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat verschillen basketballers van voetballers? Er zullen er vast wel een paar bijzitten.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Tyrant: dat ze nog meer geld verdienen :D

@ Dedemsvaart: bij een outlet winkel van Macy's in Playa d'Ingles op Gran Canaria. Overigens is gear op Gran Canaria basketbal echt goedkoop, zag vette Nikes en Jordans voor 60/70 euro, alleen die waren niet meer in mijn maat. Deze schoenen kwam ik op één van de laatste avonden tegen bij een winkeltje dat echt achteraf gelegen lag, echt een geluk dus. Het model zelf is ook nog geen eens zo oud (maart 2011 dacht ik) en ze waren normaal gesproken € 149. Verder zijn sleeveless shirts ook goedkoop, je betaald er nog geen € 15 voor van Nike (dri-fit) en het is geen namaak. Verder viel me ook op dat er veel courts waren, kwam op een gegeven moment zelfs een court tegen met vier veldjes naast elkaar, goede belijning en alles, heel tof om te zien.

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb gelezen dat het niet heel goed is voor je gewichten omdat je ze constant extra belast, maar ik weet dat natuurlijk niet 100% zeker. Als je je sprongkracht wilt verbeteren (daar ga ik namelijk wel van uit als je met enkelgewichten wilt gaan trainen) kan je miss beter naar een gym gaan en daar squatten en pylometrietraining gaan doen.

12. Jack Gotti

Jack Gotti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog op hoog niveau speelde hadden we jackets aan. Strak om je lichaam en daar kon je gewichten in klikken. Tot 25 kilo max. Handig voor sprongkracht, maar ook tijdens je cardio. Ik heb ze toen gekocht via eastbay. Weet niet of ze er nog zijn btw.

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga al naar de gym maar echt squatten doe ik nog niet echt. Doe het wel op zo'n apparaat waarmee je je kuiten traint zeg maar!

Hmm zo'n jacket klinkt wel interessant, maar ik zie mezelf er al meelopen 8)

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Doe je daar ook aan krachttraining en dan geen squat? Dan ben je niet goed bezig, is een basisoefening.

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe aan krachttraining en loop gewoon een full-body schema 2/3x in de week! Squatten doe ik nog niet, maar wel andere oefeningen voor me benen!

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Squatten is dé oefening voor je benen en ook met name voor springen.
    Dus als je hoger wil kunnen springen, ga dan squats doen en doe ze explosief. Dus wat minder gewicht dan normaal, maar sneller omhoog. Je kunt zelf een beetje springen.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sinds gisteren weer ff 5 potjes 1 tegen 1 gespeeld en man wat is dat vermoeiend als je drie weken bijna niet gespeeld hebt!

Merk ook dat ik weer een beetje moeite heb met het juiste ritme voor m'n schot, ene keer maak ik fade aways naar de zijkant die niet te verdedigen zijn en de andere keer lukken simpele wide open shots niet eens.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen de mogelijkheid om voor de eerste keer bij een team mee te trainen, iemand nog enige tips voor me?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Korte broek. Eigen bal. Have fun.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je netjes voor aan iedereen! Klinkt misschien heel raar maar wij hadden voor de vakantie twee ventjes die mee kwamen trainen en verder totaal niet sociaal waren of zich voorstelden, waardoor ze behoorlijk snel uit de groep vielen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina