De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Accu volledig leeg laten lopen moet ik ook nog even doen. Wat is ATK trouwens?
    Ik heb afgelopen weekend het abonnement afgesloten (een dag voor 1 augustus, wanneer de nieuwe dure abonnementen van Vodafone ingingen :cool:), ik betaal nu 20 euro in het eerste jaar, 40 in het tweede voor 275 bel of sms met 1 gb internet. Echt een relaxt abonnement, alleen jammer dat ik volgende maand pas overal kan internetten, nu alleen nog met wifi :mad:
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Advanced Task Killer denk ik. Vind het zelf echt niks op m'n Desire HD, maarja..
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Heb het ook verwijderd.
    Maar damn maat van me heeft ook een S2 gekocht, jaloers.
    Ik erger me dood aan die Wildfire van me, heeft nu al kuurtjes 8).
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hmmm zakelijke telefoon keuze:

    - iPhone 4
    - BB bold 9780


    Lijkt mij duidelijk :cool:
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie trouwens aanraden om mijn samsung galaxy s2 te laten verzekeren?
    Ik ben normaal best voorzichtig met mijn spullen, maar ik weet niet echt of samsung een goede staat van dienst heeft met telefoons. Dus de vraag is of het het geld waard is om te laten verzekeren.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geen van beide?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Wat dan? Een Nokia 3310? :+
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Nokia e72.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Van mijn part de Xperia Pro. Iedereen die ik ken met een BB loopt dat ding alleen maar af te zeiken en de iPhone spreekt voor zich :+
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    BlackBerry's zijn ook gewoon belachelijke, 'populaire' telefoontjes. Vind ze niets aan, en de knopjes zijn veel te klein voor als je een beetje normale/grote handen hebt. Ik heb zelf de iPhone, dus mijn keuze is sowieso al duidelijk, voor killaz. 8)
     
  11. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een Iphone. 3GS of 4 voor een redelijke prijs... Weet iemand waar je een abbonnement voor een normale prijs kan afsluiten voor de iphone? Gewoon 25 per maand
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Goedkoopste iphone abbo is volgens mij van t-mobile, 29,50 per maand.
    Voor de 3GS betaal je dan nog iets van 130 euro en voor een 4 nog wel iets van 230 euro.
     
  13. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    De iPhone 4 is trouwens die 100 euro meer echt wel waard hoor.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mwah, dat ligt voor iedereen anders denk ik zo. Zelf vind ik de iphone behoorlijk overpriced voor wat je er voor terugkrijgt. Maar goed, ik ben dan ook geen fan van apple en de iphone;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ging over de 3GS vs 4, en dan is die €100 extra het meer dan waard inderdaad.
    Maargoed, dan kun je net zo goed anderhalve maand op de iPhone 5 wachten. :9
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Verzekeren is onzin. Je hebt toch garantie voor defecten. Verder moet je hem gewoon niet in een plas water laten flikkeren :+
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Haha, ik opperde nog voor de Galaxy SII, maar de enige keuze is of de iPhone of de BB. Het wordt de iPhone overigens.


    BB's zijn heerlijk om mee te emailen :)
    Ik vind de 9780 echt in vergelijking met de iPhone behoorlijk outdated. iOs werkt veel lekkerder.

    Het mailen zal echter flink wennen zijn. Zit nu nog zakelijk op een oude Curve. Prive heb ik een trage HTC Hero....

    Nu 2,5 week wachten |:-
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    BB Bold 9900 is nu uit. Ik ga nog ff wat reviews checken maar waarschijnlijk dat ik toch voor de Sensation ga eind september. Ik ga toch ook echt dat toetsenbord wel missen. Die Bold is toch niet dualcore?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nieuwe Bold is een Single Core idd, met het oude besturingssysteem, dus nog steeds zwaar verouderd.
     
  20. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nee zit het nieuwe Blackberry OS7 op. Verder heeft hij 1,2 Ghz. Wat meer dan genoeg is voor het BBos.

    Ik vind de 9900 wel echt een mooi ding, lijkt een beetje op de 9000 wat ik ook echt een mooi ding vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina