Mja, misschien is mijn definitie van 'hardcore' een beetje afwijkend...
Ik vind die hele hokjesgeest die bij 'hardcore' en 'casual' hoort gewoon een beetje vervelend.
Voor mij is iemand die elke dag Arma II speelt niet meer hardcore dan iemand die Through the fire and flames op Expert kan spelen alleen omdat Guitar Hero zogenaamd in de casual stroming hoort.
Een liefhebber probeert gewoon zoveel mogelijk en kiest er dan uit wat hij het leukste vind.
In mijn geval zijn dat toch wel spellen als Battlefield, Elder scrolls etc ... zogenaamde 'core' games.
Maar als liefhebber wil ik ook Child of Eden gespeeld hebben en een eigen mening kunnen vormen over wat Kinect wel en niet kan en of het wat voor mij is.
Ik ben het wel helemaal eens met het punt wat je maakte in de VS thread dat een controller in de hand noodzakelijk is voor de complexe inputs die je voor de zogenaamde 'core' games nodig hebt.
Denk helaas niet dat Microsoft het met me eens is we de 1 handige controller (met op zn minst een analogue stick) die imho zoveel toe zou kunnen voegen wel op onze buik kunnen schrijven.
Welk Kinect spel heb je trouwens geprobeerd? Als dat niet Child of Eden was zou je toch eens moeten proberen. Past echt perfect bij de tech.
Laatst bewerkt: 11 jul 2011