1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezien. Is wss wel nood aan.
    Voor mij niet echt nodig.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou me heel erg verbazen als dat heel goed blijkt te werken.

Er moet toch vervorming in het beeld optreden met zo'n zoom. Maar als het wel werkt is het wel een vinding (en moeten ze dat absoluut als optie in de Kinect 2.0 doen)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ben ik niet met je eens. Maar misschien verschillen we in de definitie van hardcore-gamer. Volgens mij kan je ook beter spreken van hardcore-games overigens. Want zou een hardcore-gamer geen hardcore-gamer meer zijn als ie een keer wii-sports speelt?

Mbt hardcore-games: voor mij zijn dat spellen met een bepaalde leercurve, spellen waar je je in moet verdiepen om goed in te worden. Dat kan bijvoorbeeld qua complexiteit van controls/input zoals met Streetfighter, met complexiteit qua stats/inventory (Dragon Age etc) of spellen met een combi van de juiste respons met de juiste wapens en enige accuraatheid (Call of Duty etc). In alle gevallen gaat het om een combi van allerlei acties die je (denk ik) nooit zonder controller kan uitvoeren, hoe goed je Kinect ook maakt.

Kinect beloofde hardcoregames maar veel twijfelden daar aan en vooralsnog blijkt dat meer dan terecht en dat lijkt de komende tijd niet te veranderen.

Sure Kinect heeft een plaatsje in de gamewereld maar is zeker niet voor iedereen (zoals MS je wel wilt doen laten geloven). Mij zou je bijvoorbeeld ook nooit met een Rock Band in de weer zien (wel eens geprobeerd) en dus ook niet met Kinect.

Dat staat verder los van het feit of ik wel/niet bereid ben wat nieuws te proberen. Heb de 3DS geleend, Kinect geprobeerd, heb hier een move en ga zo maar door.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, misschien is mijn definitie van 'hardcore' een beetje afwijkend...

Ik vind die hele hokjesgeest die bij 'hardcore' en 'casual' hoort gewoon een beetje vervelend.

Voor mij is iemand die elke dag Arma II speelt niet meer hardcore dan iemand die Through the fire and flames op Expert kan spelen alleen omdat Guitar Hero zogenaamd in de casual stroming hoort.

Een liefhebber probeert gewoon zoveel mogelijk en kiest er dan uit wat hij het leukste vind.

In mijn geval zijn dat toch wel spellen als Battlefield, Elder scrolls etc ... zogenaamde 'core' games.

Maar als liefhebber wil ik ook Child of Eden gespeeld hebben en een eigen mening kunnen vormen over wat Kinect wel en niet kan en of het wat voor mij is.

Ik ben het wel helemaal eens met het punt wat je maakte in de VS thread dat een controller in de hand noodzakelijk is voor de complexe inputs die je voor de zogenaamde 'core' games nodig hebt.

Denk helaas niet dat Microsoft het met me eens is we de 1 handige controller (met op zn minst een analogue stick) die imho zoveel toe zou kunnen voegen wel op onze buik kunnen schrijven.

Welk Kinect spel heb je trouwens geprobeerd? Als dat niet Child of Eden was zou je toch eens moeten proberen. Past echt perfect bij de tech.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook niet echt een definitie van een coregamer.
    En mij kan het niet echt schelen of je nu casual bent of hardcore. (Alleen moeten mensen niet kinect afzeiken zoals die Bert)
    Ikzelf speel redelijk veel op mijn xbox en speel alle soorten games. Zowel games waarbij je uren moet spelen, easy g games en kinect games. Ik speel gewoon wat ik wil & iedereen zou zo moeten denken ;).
    Volgens mij speelt de merendeel van de gamers nog altijd gewoon voor de fun :+.

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, het gaat maar door he. Ik zeik kinect niet af, het is gewoon niks voor mij. Waarom moet elke discussie zo gaan dat mensen zomaar wat roepen ipv eens te citereren? Want zo schiet het niet op.

Ik vind kinect een vette uitvinding, hilaries voor feestavondjes en fantastisch voor kinderen. Maar het is niks voor mij. Zo duidelijk misschien?

Als ik geen zin heb om te skippyballen, dan ben ik niet meteen negatief over skippyballen, snapte?

Een maat van mij heeft het, voor zijn kinderen eigenlijk. En ja, ik vind het ook een mooi ding, en het werkt aardig, en die kinderen hebben dolle pret. Maar ik zie mezelf dat gewoon niet doen, omdat ik daar geen zin in heb. Zo afwijkend is dat niet hoor.

En een liefhebber probeerd alles, ja dat ben ik wel met je eens. Maar iets proberen, dan kan het ook tegen vallen, nou, dit is zo een geval voor mij. Komt nog bij als je alles wilt proberen, dan moet je tegenwoordig een aardige zak met geld hebben met al die consoles, handhelds, mobieles en de rest. ;-)

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iets met sport, weet het geeneeens meer. Ik besef ineens wat voor mijn gevoel een ander probleem is met kinect. Je krijgt een soort van uncanny valley alleen dan met bewegingen. Doordat mijn bewegingen LIJKEN op die van wat er gebeurd op het scherm maar niet helemaal overeen komen is de disconnect alleen maar groter. (schieten in GRAW :+)

Dat is ws deels reden waarom mensen CoE zo tof vinden, want dan ben je weer echt aan het besturen met je handen.

Kinect werkt daarom ws het beste in dans en fitness-spellen waar de bewegingen meer of minder 1:1 zijn.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk het ook. Dat uncanny valley idee had ik in ieder geval ook met de Kinect Sports demo.

Child of Eden heeft wel een klein beetje vertraging maar je beweging word wel 1:1 op het scherm na gedaan en dat maakt het (voor mij) een stuk leuker.

Die uncanny valley bewegingen zijn voor mij net zo min interessant als motion gamen op de Wii waar er amper een relatie leek te zijn tussen je beweging en wat er op het scherm gebeurde :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet echt Kinect, maar wel gerelateerd aan een Kinect game, dus;

:D

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Deze haal ik dan toch later sowieso wel :+.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aan de ene kant jammer dat Tim Schafer iets aan het maken wat totaal niet voor mij bedoeld is en ik waarschijnlijk ook niet ga kopen maar aan de andere kant denk ik wel dat hij voor de jongere gamers echt iets geweldigs in elkaar aan het knutselen is :)

Weinig games hebben de persoonlijk van een Psychonauts of vertellen hun verhaal op zo'n leuke manier als Day of the tentacle.

Denk dat dit voor de kleintjes echt DE musthave kinect game word

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En hopelijk net als Kinectimals stiekem ook voor de wat meer volwassen gamer. :cool:

[yt]GjBvXIflA0s[/yt]
    Tim Schafer <3

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    "Kinectimals Now With Bears!"

Als ik het snap is het DLC voor Kinectimals (1200 (P))

edit

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1200 punten voor wat dieren? :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gok ook wat nieuwe minigames? Neem aan dat je iig meer krijgt dan wat beren.

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zien er toch best lief uit :+.

17. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Net Kinectimals gekregen. Ik vind het gewoon Awesome!:thumbs:
    Oke, het is bedoeld voor de jongere gamers maar ik reken mezelf daar ook bij :+.
    Grafisch vind ik het ook wel mooi.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die grapjes tussendoor kan ik nog wel waarderen...de game zelf? Geen idee....

[gt]718517[/gt]

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt niets voor mij, gewoon omdat het mijn genre niet is. Ik kijk persoonlijk meer uit naar Ryse.

20. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er in ieder geval wel uit als een leuk spel voor de kinect

Deel Deze Pagina