De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 50]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aernhem, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat een kansen had Ado zeg pff...

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat AZ stelt ook niet veel voor. De enige spelers die kunnen voetballen zijn Martens, holman en die gudmunson ofzo.. De rest kan er niet veel van.

Marcellis |:- Dat die ooit een interland heeft gespeeld... kan er geen hout van.

Vind Az altijd zo saai om naar te kijken, veel te veel gericht op fysiek. Hebben ze niet een paar technische middenvelders ofzo voor op het middenveld? Wernbloom en Elm |:-

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die doelman is pas echt een drama btw. :x

4. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja bakte er ook niks van.

Waarom speelt Verbeek niet gewoon met Benschop in de spits

Martens Benschop Gudmunson

Holman

Zo heb je veel meer voetbal.. Die benschop op rechts is ook helemaal niks, is veel te lomp voor de flanken.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, is die keeper Esteban? Dan heb ik al zin in zondag :lol:.

6. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja PSV hoeft zich niet zo druk te maken, als ze met het spelersmateriaal wat ze nu hebben eens aanvallend gaan voetballen dan winnen ze.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    AZ wil in principe ook nog een rechtsbuiten halen, maar het schiet niet echt op. Ze azen op Verhoek of Beerens.

Martens heeft echt goede wedstrijden op 10 gespeeld, dus die staat daar wel goed. Er zit echt wel potentie in de selectie hoor, ik denk dat AZ weer 4e wordt dit jaar.

@ Siemenn: Wie gaat er scoren dan bij PSV? :+

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lens, Toivonen, Wijnaldum, Mertens, Strootman? Genoeg aanvallende spelers :).

9. Seh

Seh Guest

Wijnaldum, Toivonen en Lens kunnen alle 3 een goaltje maken. Ook Mertens wel, qua scorend vermogen zit het denk ik niet verkeerd bij PSV. Alleen die verdediging... Ze hadden imo beter Wijnaldum bij Feyenoord kunnen laten en daar Bakkal of Labyad laten spelen. Om van die miljoenen 1 of 2 ijzersterke verdedigers te halen, maar goed dat ben ik.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt gelijk hoor, maar met Bakkal word je geen kampioen. Het liefst zou ik Bakkal, Engelaar en Manolev zo snel mogelijk verkopen. Maar ach.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toivonen en Lens zaten er vorig jaar ook al, maar ook toen was er een gebrek aan scorend vermogen. Je kan wel allerlei middenvelders hebben die een goaltje maken, maar je hebt natuurlijk wel een echte spits nodig. Misschien dat Toivonen dat wel in de spits kan.

Wat is er toch met Bakkal gebeurd trouwens? Was ooit een aankomend international en groot talent.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bakkal?

En voor 5 miljoen 1 of 2 ijzersterke verdedigers halen? Waar dan? Ik zou kijken naar jonge spelers uit de Jupiler league met potentie.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bakkal was groot talent, maar is (naar mijn insziens) veel van zijn conditie en daarmee handelingssnelheid verloren. Zie hem bij uitgaan ook vaak roken en drinken. Dat hoeft niet veel te betekenen (zie Janssen), maar dan moet je ook nog wel andere kwaliteiten hebben. Bakkal is iemand die alles wel een beetje heeft, maar nergens in uitsteekt. Als je dan je handelingssnelheid, snelheid in het algemeen en conditie verliest, dan blijft er niet veel meer over. Hij beweegt gewoon veel te weinig in het veld.

En ik zie graag Toivonen of Lens in de spits. Het liefst Lens, want die is fel en is van origine een spits. Vind hem ook minder aan de zijkant, om heel eerlijk te zijn. Zijn felheid en alertheid zag je ook tegen Benfica, toen we bíjná wonnen, maar Isaksson het door slecht uitkomen alsnog verpestte. Toivonen is een slimme voetballer, heeft goede steekpassjes en lobjes in huis. Heerlijk voor achter de spits. Wijnaldum en Mertens met veel vrijheid aan de flanken. Ach, wat een voorhoede _O_.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Rutten is toch wel iemand die met dat soort gasten om kan gaan en er discipline in brengt. Het blijft vreemd.

15. Seh

Seh Guest

Daar hebben ze toch scouts voor aangenomen?

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn allemaal leuke middenvelders ja...
    Overigens denk ik dat Esteban best een goeie kan worden, hij moet alleen wat zelfvertrouwen en daarmee rust krijgen. Ik denk dat hij zich nu nog enorm wil bewijzen (omdat er ook 4 keepers achter hem staan 8)).
    Hij heeft goede reflexen en eind van het vorig seizoen deed hij het best goed.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel dat je voor 5 miljoen nergens 2 ijzersterke verdedigers kunt halen.

Lens is geen middenvelder.

18. Seh

Seh Guest

Eentje dan. Voor 5 miljoen kan je zeker wel 2 talentvolle verdedigers kopen of 1 goede hoor. Maar PSV kocht liever Wijnaldum terwijl ze daar al een goed talent in Labyad hebben lopen, al is Wijnaldum wel al een stapje of wat verder.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1 denk ik wel. Maar er is ook een verschil tussen ijzersterk en talentvol.

20. Seh

Seh Guest

Ach, je snapt me punt toch of niet? Niet alles zo letterlijk nemen man.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina