De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha na 1 dag al heimwee.... Zal dit de echte reden zijn of is er plotseling een andere club met interesse....?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een fucking watje. Eerst lopen zeiken op ADO en dat hij "hogerop" wil ( hoe dat kan met een Championship club is mij een raadsel ) en dan afzeggen. Flapdrol.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

Dit kan toch niet de echte reden zijn?

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Championship is nog altijd een hoger niveau dan de Eredivisie. En ze hadden Premier League ambities. Dus helemaal niet zo'n slechte keus..

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar ben ik het dus niet met je eens. Sommige Championship clubs hebben inderdaad genoeg potentie maar veel Eredivisie Clubs zijn, in mijn ogen, veel beter. Ach, ieder z'n mening.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er lopen genoeg goede voetballers in de chamiponship en er gaat een hoop geld in om.

Tuurlijk is het een tweede divisie dus geen Europees voetbal en een erg groot verschil tussen de sterke teams en de zwakkere teams maar voor Verhoek vind ik het echt niet te min.

Laten we a.u.b niet doen alsof Forest hiermee de nieuwe Messi aan had getrokken

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Nee, volkomen logisch hoor. PSV zou volledig worden afgedroogd door een club uit het Championship.

@Delphiki,

Messi, Mesley, what's in a name. Van een ploeg uit de middenmoot van de Eredivisie naar het Championship is geen vooruitgang op sportief gebied. Tenzij de ploeg volgend jaar in de PL staat is dit een vreemde keus, waar geld boven het sportieve heeft gestaan. Hij had de beste voorzet van de Eredivisie, hij was echt wel opgepikt door een grotere Nederlandse club.

Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah ik zou Ajax of PSV wel eens willen zien tegen QPR, ik zou mijn geld zetten op de Eredivisie teams maar ik denk echt niet dat ze er zomaar overheen zouden walsen

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    QPR heeft dan ook flink wat geld en speelt inmiddels in de EPL. ;)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het verschil groter zal zijn dan jij denkt. Ik denk dat Ajax of PSV met gemak wint van QPR. We hoeven niet zo nederig te blijven doen over onze competitie, een beetje vreemd allemaal.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Teams in de Championship hebben evenveel te besteden als de top van onze competitie (VI :+) Zo'n gekke gedachte is het dus helemaal niet, zeker niet omdat het niveau in Engeland over het algemeen veel hoger is.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Financieel is het een niveau hoger, sportief echter niet hoor. Denk ik dan.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat niet alleen om het kunnen winnen van elkaar als we het erover hebben of iets sportief gezien beter is of niet. Het gaat ook om het podium waar je speelt en het Championship is sportief als podium gezien veel lager dan de Eredivisie.

Daarbij denk ik echt niet dat de top van de Championship wint van een Ajax, PSV of Twente. Ik denk echt dat we teveel verhaaltjes lezen over hoe slecht de Eredivisie wel niet is.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Verhoek dan misschien naar een club binnen Nederland?

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Feyenoord?

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Twente of Vitesse?

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Feyenoord lijkt mij niet, want die kunnen dat echt niet betalen. Bovendien hebben ze geen spits die zijn voorzetten kan inkoppen. ;)

Ruiz trouwens ook op het lijstje van Arsenal. Ik zie hem zelf liever naar Arsenal gaan. Alhoewel die al teveel aanvallers hebben, maar goed.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het Janssen effect?

Verhoek is een jochie van Den Haag en zal dat altijd blijven, kwam vorig seizoen ook al lang voorbij in de VI.

Denk dat zelfs een andere club in NL hem niet zal bekoren.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De familie verhoek staan wel bekent om hun goede band met elkaar. Toen john wegging had Wesley het er ook al moeilijk mee. Familie die veel voor elkar over heeft. Maar toch geloof ik niet dat dat de echte reden is dat ie niet gaat. Want hij wilde ze broertje achterna en dus graag naar een buitenlandse club. Den dat Co of John vd Brom hem een belletje hebben gepleegd gister en dat ie volgende week niet meer bij den haag speelt.

En als ie wel bij ado blijft is het een echte held. Ergens 3/4x meer kunnen verdienen en dan lekker in je eigen stad blijven spelen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina