De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik doelde meer op QNX;) OS7 is nog steeds niet goed imo.
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nee klopt, maar denk pas dat QNX bij de volgende generatie komt. Dat schijnt trouwens wel een mooi OS te worden, met andriod apps etc.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vanwaar die haat tegen ATK?

    [​IMG]

    Voor de S2 werkt het iig perfect, je kan ook precies zien wanneer ik Angry Birds heb zitten doen :+
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vanaf 2.2 zat er toch al een automatische taskkiller in android?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst even langs de Mediamarkt gegaan en vroeg de verkoper wat informatie over dingetjes. Ik heb laten weten dat ik helemaal geen internet erop hoef te hebben, want wanneer ik thuiszit dan connect ik wel naar mijn eigen, en als ik op reis ben of whatever heb ik echt niet persé internet nodig. En vooral met die verhalen de laatste tijd over per MB betalen ofzo...wat een gedoe allemaal , geen geintjes wil ik.

    Er was via MM wel een abbo mogelijk voor ongeveer 20 euro per maand, maar dan nog als ik een Iphone 4 of Galaxy 2 wilde hebben betekende dat nog steeds 150-200 betalen voor het dingetje zelf...mja..no way hoor, niet voor een telefoon. Leuk dat de Galaxy 2 de Unreal engine aan kan, maar hoe vaak game je nou op je foon....als ik een 360 ,PS3 en Wii thuis heb?

    Een vriend van mij heeft de Sony Ericsson Xperia Neo en is hier heel tevreden over. Alleen heb ik ook een tijd geleden een Sony Ericsson gehad en was er nou niet super over te spreken. Ik ben niet zo heel thuis in de mobieltjes van tegenwoordig...maar als ik nou gewoon eentje wil hebben waar ik voor een abbo 20(25 max) kwijt ben per maand, en die ook mooie fotos kan maken, wat zijn mijn mogelijkheden? Ik zou het ook cool vinden om een game als Angry Birds bijvoorbeeld te kunnen spelen...maar dat zal er wel vast niet zijn voor die prijs.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit is nu geloof ik al de 3de keer dat je weer opnieuw begint met zoeken, ik dacht dat je er nu inmiddels wel uit zou zijn 8) Angry Birds vraagt trouwens niet heel veel, dus die zal je wel kunnen draaien met een dergelijke telefoon. Alleen waarom wil je een telefoon met een goede camera? Écht degelijke camera's hebben telefoons sowieso niet, ondanks dat ik vind dat de S2 redelijk briljante foto's maakt.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    koop dan gewoon een goedkope Sony Cybershot ofzo:)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet het, ik was een tijdje gestopt met zoeken en nu weer overnieuw gegaan. Want een S2 of Iphone 4 kan het gewoon niet worden voor mij, ook vind ik het 't niet waard. Ik zie hier trouwens wel leuke aanbiedingen staan, ik ga wel eerst uitzoeken of het ook echt dat bedrag blijft voor twee jaar, 11,95 per maand zou fantastisch wezen...en volgens mij is de Samsung Galaxy Gio geen verkeerd ding ook.

    https://directsales.vodafone.nl/veronica/details/415/samsung_galaxy_gio

    Ik wil een nice camera erop omdat ik toch regelmatig fotos maak van dingen en een camera draag ik niet met me mee, dus vandaaR ;)

    (dan zal de Gio het al niet worden als het daar op aankomt..want die heeft bij lange na geen 8.0 MP, en dat heeft mijn crappy LG Renoir zelfs)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De camera van de Gio is in ieder geval ruk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik zag net deze review, en de fotos die ze lieten zien die ermee gemaakt zijn..vielen mij niks tegen man :) en deze man is er heel tevreden over.

    [yt]DjCgOwKqF3I[/yt]

    Checken bij 5:25
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok, ik ga het sowieso rustig uitzoeken. Even wat anders...op deze link

    http://www.samsunggalaxygio.nl/

    Staat Vodafone: 60min/60 SMS...

    Betekent dat gewoon 60 belminuten? Bij T-mobile had ik een Flex 20 abbo, maar ikneem aan dat die 20 niet voor belminuten staat toch? Ik heb er echt de ballen verstand van. Zo niet..dan moet ik weten of dit genoeg voor mij zou zijn.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    60 belminuten óf 60 sms. Dus als je 30 smsjes hebt gestuurd dan heb je nog 30 belminuten, zoals het daar staat tenminste.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand ervaring met de HTC 7 Trophy?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mah, dat moet voor mij gewoon voldoende zijn. Ik ga even rustig verder kijken naar alternatieven die misschien wel een goeie kwaliteit qua fotos bieden...zo niet, dan denk ik gewoon dat ik het doe, want zo'n ramp is het ook weer niet. Om de aankoop puur van fotokwaliteit af te laten hangen...nah.

    Samsung Galaxy Ace is er ook zie ik, iets beter qua camera. En de HTC Wildfire S, allemaal gratis op Dealdirect. Het zal nu neerkomen op persoonlijke voorkeur.


    Dit bijvoorbeeld



    Bel+SMS Voordeel Web 180
    180 minuten/sms
    incl. 500MB supersnel internet!


    Betekent dat ik dan per mb betaal? Niet dat ik uberhaupt veel zal internetten buiten huis...maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Telefoons hebben altijd kutkwaliteit foto's. En als je daar dan toch je selectie op wil maken, kijk dan alsjeblieft NIET naar het aantal megapixel. Dat zegt 0,0 over de kwaliteit van de foto's.

    En je betaald dan niet per MB. Je betaald voor 500 MB internet per maand en alles wat je daar buiten nog gebruikt is leip duur :+ Maar als ik het zo hoor heb jij aan 500 MB meer dan genoeg.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja absoluut, ik internet amper/niet op zo'n ding. En mocht ik het nodig vinden toch te internetten erop dan ga ik gewoon via mijn Alice verbinding.

    Ik zat net even te kijken op Vodafone maar daar betaal je voor een Wildfire s fors bij als je voor 17,95 euro per maand klaar wilt zijn. Op Vodafone's site moet je dan bijna 100 euro betalen. Op Dealdirect hetzelfde abbo is dan gewoon gratis...hoe kan dat?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja echt bizar. Maandag gaat mijn abbo eindelijk in en ik wilde hem eigenlijk al eerder gebruiken voor internet maar dan kost het gewoon 1,50 per MB! Helemaal waus die lui 8)

    @hierboven, waar haal jij vandaan dat het hetzelfde abbo is?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klopt het is niet hetzelfde abbo, maar wel bijna, of zie ik iets over het hoofd? En wat ik mij wel afvraag..als ik gewoon thuis zit en what's app wil gebruiken, dan kan dat toch prima via mijn eigen Alice verbinding? Dat gaat dan toch niet van die MB's af?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dealdirect heeft een duurder abbo alleen met wat meer korting.

    En je kan makkelijk switchen tussen wifi en mobiele verbinding. Dus als je thuis bent dan gooi je hem op wifi en dan gaat er niets af van je abbo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina