De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, nóg een speler voor de vleugels is echt te veel van het goede dan. Een goede spits kunnen ze nog wel gebruiken..

en verdedigers

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tweet van een VI-Watcher
    Ik zou 't doen.. Maarja, Eto'o is toch allang binnen dus die kiest wellicht meer voor het voetbal.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    8)

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    er staat 't, niet 'm ;)..

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk eerder dat hij de 8)-gebruikt om aan te geven dat je voetballen bij Anzhi (kut land; kut competitie; fucking veel geld) verkiest boven voetballen bij Inter (waar je ook genoeg casht). Geldwolf :lol:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, IK zou t' doen maar in Eto'o's geval snap je het als hij het niet doet ;)
    En daarna bedoelde ik 8) op ja wie hier bij XBW zou het niet doen?

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bizar verhaal wat blijkbaar een vervolg krijgt. Was twee weken geleden ofzo al eens voorbij gekomen, toen al serieus, maar toen leek het nergens op uit te draaien; Inter en Eto'o zeiden nee. Nu is Anzhi teruggekomen en blijkt er ineens onderhandeld te kunnen worden. Te bizar voor woorden. Eto'o zou Inter geëist hebben om een verbeterd contract te krijgen. Hij verdient al 10 miljoen en zou nu 12 miljoen willen. Belachelijk natuurlijk, aangezien hij al verreweg de best betaalde speler van Inter is. Onze TD heeft gezegd dat er vandaag is onderhandeld, maar dat onderhandelingen van deze proporties niet over een dag ijs gaan. Afwachten dus.

Anzhi zou Inter 30 miljoen geboden hebben en Eto'o 20 per seizoen, en dat voor drie of vier jaar. Dit zou dan mogelijk wel betekenen dat Sneijder blijft, maar ook dat is afwachten. Ik word er in ieder geval niet vrolijk van. Sneijder mag van mij best vertrekken, maar Eto'o absoluut niet.

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, ik word er echt knettergek van dat elke keer dat VI is dat ze dan echt de hele tijd zeiken over hoe slecht onze competitie is. Ik bedoel, ik weet dat het niet al te best is maar ik word er wel een beetje moe van.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wtf 20 miljoen per jaar!!! Dat is wel erg ziek hoor!! Maar etoo gaat dit op zeker doen. Die man is een geldwolf dat is al lang duidelijk. Al moet ik zeggen dat ik hem geen ongelijk kan geven.... ;)

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wtf, dat is gwn 55.000 per dag :| (niet per dag dat ie werkt zelfs)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Als je kijkt hoe Ajax en Twent het in de EL deden vorig seizoen was dat helemaal zo slecht nog niet.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Twee weken terug was Anzhi er ook al, met hetzelfde aanbod voor Eto'o, en toen gaf Eto'o aan niet te willen vertrekken naar een ploeg waar hij geen kans had om de CL te winnen. Hij heeft toen duidelijk nee gezegd. Het lijkt erop dat Inter de partij is die dit wil zien gebeuren.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar met alle respect, die cl gaat hij met inter niet nog een x winnen. Alles klopte dat seizoen. Beste trainer, spelers die hongerig waren en goed vanuit het tactische systeem speelden.

En hij is ook al iets ouder aan het worden. Inter weet dat hij nu wat kan opbrengen en dat er maar weinig teams zo gek zijn om dat salaris te betalen die hij wilt hebben...

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Voor 20 miljoen per jaar moet hij gewoon gaan. Dan maar geen champions league winnen.

Stel je voor dat je 3 jaar werkt en dan met 60 miljoen op zak afzwaait..... Eilandje kopen en lekker chillen :cool:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twintig miljoen per jaar, waar gaat het toch heen met de wereld. Belachelijk dit :emo:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inter zit gewoon nog steeds bij 6 of 7 kanshebbers die de CL kunnen winnen natuurlijk. Er zijn maar weinig clubs waar je meer kans hebt in ieder geval, dat lijkt me duidelijk. Hij zei ermee eigenlijk dat Anzhi een duidelijke stap terug was.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt me ook wel logisch dat Anzhi een duidelijke stap terug is. Als je dat ontkent, ben je gewoon een ramdebiel en puur verblind door het geld.
    Inter zit natuurlijk bij de kanshebbers, maar geef ze niet een grote kans.

Real Madrid, Barcelona, AC Milan, Manchester United en Chelsea schat ik allemaal hoger in. Misschien nog wel meer, maar vergeet ik ze nu..
    Dusja, wel bij de 6/7 kanshebbers, maar dan wel onderaan :+.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milan is gelijkwaardig. Verder eens. Barça, Madrid, United, Chelsea en misschien City schat ik hoger in. Dan komen Inter en Milan wat mij betreft.

Afijn, het punt is duidelijk, voordat we weer zo'n loze discussie krijgen. Ik geef Inter geen schijn van kans om de CL te winnen eerlijk gezegd. Maar then again: dat gaf ik ze in 2010 ook niet. Wat mij betreft steken Barça en Madrid ver boven de rest uit.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Los daarvan is Inter wel een europese topclub van naam.

En dat Anzhi overduidelijk niet.

Maar tegen 20 miljoen per jaar valt niet veel te zeggen denk ik..

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens bronnen komt El Hamdaoui voor 3 seizoenen naar PSV. Een top spits, maar zijn mentaliteit:x..
    Mocht hij goals scoren ben ik super blij, maar als persoon zie ik 'm niet graag komen..

Deze bron was dezelfde die verklaarde dat Mertens naar PSV zou komen, dus op zich wel redelijk betrouwbaar. Hopelijk morgen meer nieuws.

Laatst bewerkt: 9 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina