De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o is pas een held, zonde als hij niet in de Champions League is te bewonderen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is waar, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik liever naar andere teams kijk dan naar Inter. Sneijder en Eto'o zijn wel tof, en Milito (als ie in vorm is) ook, maar dan houdt het (voor mij) wel op.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als Sneijder weggaat bij Inter, moeten ze gewoon Fabregas als zijn vervanger halen. Samen met Van Persie als spits, mocht Eto'o weggaan. Gegarandeerde CL win. :+

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb gewoon medelijden met Fabregas en Nasri. Die Wenger is echt een mongool. Hij weet dat als die 2 weggaan Arsenal gewoon helemaal geen zak meer voorstelt. Nee, dan maar even snel inschrijven voor de Champions League... lijpe kut Fransoos :+

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel logisch, aangezien de veiligheid niet bepaald te garanderen is. Maar aan de andere kant, de Engelse competitie duurt al zo lang en uitstellen gaat waarschijnlijk ook niet echt met het krappe schema ivm het EK volgende zomer.

Londen, Manchester en (Birmingham). Daar houdt het toch wel op wat voetbalsteden betreft. :+ ;)

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Alsjeblieft niet. :'-(

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Degene met de meeste prijzen vergeet je juist. ;):+

Maargoed wat moet dat moet, dus snap ook wel dat ze denken aan een mogelijk uitstel. Dan maar ergens deze uitgestelde wedstrijden doordeweeks plannen, maar dan zul je ook wel weer zitten met Europees voetbal/beker voetbal/interlands. Ben blij dat ik dat allemaal niet hoef te plannen. :9

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Held. :D

10. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    wordt dan voetballer en geef 90% van je salaris aan mensen in Afrika :)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, topkerel _O_.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe.

Hij had ook gewoon door kunnen blijven voetballen en het verdiende geld naar Afrika kunnen gooien, maar goed.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Voor Cillissen sowieso beter. Die gast moet gewoon wedstrijden spelen op deze leeftijd, anders kan hij nooit doorgroeien.

6 miljoen euro voor Cillissen, zijn ze gek? :lol:
    Maar enigszins natuurlijk ook logisch, omdat ze die gast niet kwijt willen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kuyt staat niet in het rijtje omdat hij minder verdient?

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die boden ze de balkenende norm en toen vond 'ie het eigenlijk wel prima. :+

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, al vind ik dat Heitinga wel een erg goed salaris krijgt (zo'n 5 miljoen bruto)
    maarja het is VI, het kan ook net zo makkelijk niet volledig of totaal onjuist zijn :)

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    True, vraag me alleen af in wat voor wereldje hij terecht dacht te komen toen ie zijn prof contract tekende :)

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Swansea ontvangt meer dan hele Eredivisie, Man United grootverdiener

De clubs in de Eredivisie mogen dit seizoen samen 35 miljoen euro verdelen uit de televisie-inkomsten en dat bedrag staat in schril contrast met Engeland. Voetbal International vond uit dat Swansea City alleen al, de promovendus naar de Premier League, uit de televisie-inkomsten meer geld in de kas krijgt dan de hele Eredivisie bij elkaar.

Grootverdiener is Manchester United: de landskampioen mag dit seizoen 61 miljoen euro op de bankrekening bijschrijven. The Red Devils delen de koppositie met Chelsea, dat eveneens 61 miljoen euro krijgt.

Arsenal staat op de derde stek in de rangschikking, met zestig miljoen euro. Liverpool is met 55 miljoen euro de nummer zes op de ranglijst en moet Manchester City en Tottenham Hotspur, beiden met 57 miljoen euro, voor laten gaan.

:)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tsja, niemand behalve Nederlanders en belchinezen wil de Eredivisie wedstrijden zien.

Maar iedereen wil het Engelse voetbal kunnen volgen. Eerlijk gezegd valt het bedrag dat United krijgt me nog wel mee

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En die Nederlanders willen er niet eens voor betalen. Ja dan houdt het op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina