De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat is heel mooi dan. Het gaat dan nu gewoon tussen de Galaxy ace en Gio, de Wildfire S niet...want ik lees in reviews dat ie wat traagjes is, en mijn vorige HTC was ook gewoon traag. En de Renoir die ik nu twee jaar gebruikt heb was ook heel erg traag..tijd voor wat vlotters.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Misschien is dit wat voor je?
    Mn moeder heeft trouwen de Ace, prima toestel.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Best een mooi ding,maar daar betaal je los 100 euro voor, en het liefst neem ik gewoon een gratis toestelletje en dan per maand hooguit 20 euro per maand. En het is nog niet bekend hoeveel een abbo gaat kosten...maar dat zal niet 20 euro per maand zijn lijkt mij, en zeker niet gratis.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als de prepaid 100 euro kost zal het toestel simlock vrij niet meer dan 150 gaan kosten, dus ja die is gewoon gratis bij een 20 euro per maand abbo;)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan ga ik toch liever voor een wat bekender merk. En deze aanbieding is over 4 dagen weg. Het is nu alleen nog beslissen tussen de...

    Galaxy Ace
    Galaxy Gio

    De verschillen zijn...de Ace heeft een 5 MP camera en de Gio een 3 MP. Maar volgens JeePee maakte MP niks uit? Maar er zal toch echt wel verschil tussen 3 en 5 MP zitten?

    Verder betaal ik 11,95 voor abbo met Gio en 17,95 voor Ace..dus beide hebben hun voordeel.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja de 5MP schiet foto's op een resolutie van 5 megapixel en die van 3 op 3. Maar de afmetingen van je foto's zijn niet interessant. Drie megapixel is namelijk meer dan genoeg. Kwaliteit is veel interessanter.
    Megapixels is echt het allerlaatste waar jij je keuze op moet laten berusten.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is goed om te weten, qua specs en volgens mij qua snelheid zijn ze allebei zeer vergelijkbaar dus dan komt het puur op design aan en persoonlijk vind ik die van de Gio beter eruit zien. Tenzij mensen ervaring hebben met de telefoons en mij één van de twee afraden.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De Ace is trouwens wel een stukje sneller dan de Gio omdat de Ace een 800 Mhz processor heeft en de Gio een 600 Mhz. Verder is het scherm van de Ace ook groter dan die van de Gio. De Gio is een leuke telefoon, maar als je het kan betalen ga dan voor de Ace;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben voor de Ace gegaan, gisteren besteld.

    Zie ik net in het MM krantje een Samsung Galaxy Gio staan, 149 voor het toestel alleen. Ik heb de Ace gratis en betaal dan 17,95 per maand. Ben je dan niet veel duurder uit met die MM aanbieding? (ik heb de Ace al besteld zoals ik zei..maar dit vroeg ik me af)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Sja, je kan een sim only van €5p/m nemen. Reken dat maar uit over 24maanden.
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ace is wel een vrouwentoestel, tenminste zo wordt hij in de markt gezet.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Mja vind ik echt onzin, want hij doet me hardstikke denken aan een Iphone of Samsung Galaxy S of S2 of whatever. Was de Gio niet juist een wat 'vrouwelijk' toestel?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, de Ace. Die hele campagne was gericht op vrouwen. Zelf zie ik ook niet echt in waarom, maar goed.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Plus je krijgt er een super awesome tasje bij;
    [​IMG]


    Ik zeg doen!
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hier zitten alleen android fags. Kijk ff in ons topic.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrijdag komen ze de foon brengen, das toch mooi snel zeg, nice!!!
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil een ouwe mobiel van Samsung met een kleppie en 2 schermpjes (dat je kunt zien wie je belt voordat je hem openklapt). Iemand een idee waar ik dat nog kan krijgen? :+
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    marktplaats of van die winkels die 2e hands telefoons verkopen en simlock vrij maken etc. Daar verkopen ze ook nog nokia 3310 modellen;)
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Nokia heeft ook zoiets (weet alleen niet of je dan ook kunt zien wie er belt).
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens mn vakantie is mn sGs2 2 maal gevallen. 1x van het stapelbed (iemand trok het snoer van de oplader per ongeluk mee.

    en hij viel 1 keer buiten uit mn vest (dacht dat ik hem al het dicht gedaan)

    Maar hij heeft geen krasje opgelopen. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina