De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eredivisie Live is ook achterlijk duur met het aanbod wat ze hebben. Het enige wat ik kijk zijn uitwedstrijden van Ajax, omdat ik bij zoveel mogelijk thuiswedstrijden wil zijn en in een goede bui kijken wat de concurrentie doet. Club TV is per definitie ruk (ook van Ajax) en volledige herhalingen van die wedstrijden zit niemand op te wachten...

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijk. Als het Ajax, Twente en PSV nou om verschillende tijden zouden spelen, zou ik ze best alledrie achter elkaar willen zien. Maar met EL kijk ik dan gewoon alleen PSV, en dat is best lame. :+

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Juist, kijk als het nou op een zender komt als Sport1 dan neem ik gelijk een abonnement. 10 euro per maand voor een zender die je 1 dag per week kijkt voor 9 maanden de jaar vind ik gewoon een beetje overdreven..

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oef, dit is toch wel het grappigste nieuws wat ik recentelijk gelezen heb over Fabregas :+

http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...sc-but-he-pays-45m-out-of-his-own-pocket.html

Echt, dan wil je graag bij Arsenal blijven. Denk dat meneer Wenger hier ook wel een groot aandeel in heeft. Jaarlijks blijven rekken met Fabregas en vervolgens is hij zo oud dat ze hem bij Barcelona niet meer moeten. Hier zou hij goed aan doen trouwens... lekker laten gaan. Kan van Persie ook weer een andere club opzoeken.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    http://www.nu.nl/sport/2587044/psv-probeert-moisander-weg-halen-bij-az.html

Is hij in staat op het niveau van PSV achterin te verbeteren? Ik ken hem niet echt.

Afrika is helaas een bodemloze put wanneer ze de problemen nog steeds niet bij de wortels aanpakken. Nu maakt hij wel een mooi statement met betrekking tot de schandalige salarissen die voetballers verdienen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    6 miljoen is idd veel. Zeker als je kijkt dat Vleminckx de duurst verkochte speler ooit bij NEC is voor 2.2 of 2.3 miljoen dacht ik. Misschien dat er ook buitenlandse clubs interesse hadden en die hebben vaak meer geld.

Wel sneu voor Jasper. In het interview had ik het idee dat hij graag naar Ajax wilde en er al mee bezig was dat hij daar ging spelen.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja Arsenal.... Begrijp het wel dat cesc en nasri weg willen. Spelen al jaren het mooiste voetbal maar pissen altijd naast de pot.

Hopen voor Wenger dat rvp blijft. En dat die eindelijk eens gaat investeren. Ze hadden gewoon vd vaart moeten halen vorig seizoen..

Nu zou ik voor cahill, Samba, scott Parker en een creatieve speler gaan.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had Wenger ook gevraagd aan het bestuur of hij al het transfergeld van Nasri en Fabregas zou mogen besteden aan nieuwe spelers. En kreeg hij daar toestemming voor. Hopelijk doet hij het dan ook eens eindelijk...

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij mag Wenger toch al jaren een groot bedrag uitgeven aan spelers? Alleen wil hij dat nooit. Hij geilt op jonge jongens en het liefst Fransozen... ;)

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja, dacht ik ook al, maar nu heeft hij echt geen excuus meer dan8)

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wie moeten ze als vervangers gaan halen dan?

Benzema?

al zijn El Hamdaoui en Aisatti voor een leuk prijsje op te pikken

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nasri en Fabregas zijn op korte termijn toch niet te vervangen. Maakt niet uit hoeveel geld je dan uitgeeft. Als je 2 van je 3 belangrijkste spelers laat vertrekken (1 ervan ook nog eens naar een concurrent) dan weet je dat je dit jaar weer niet meedoet voor de prijzen

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, weer iemand uit de Eredivisie. Je kon erop wachten.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk, Eredivisie-beleid he. :+

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dan past hij perfect bij PSV. :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :lol:

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een pannekoek die Romero.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat vooral zijn zaakwaarnemer beweert er niks te van hebben meegekregen. Die rat heeft zoveel connecties in Nederland, dat het nieuws van dat AZ strontzat is van Romero, wat in alle kranten heeft gestaan, hem ècht niet ontgaan is.

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Tottenham-Everton afgelast/uitgesteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina