De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 50]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aernhem, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Kerel, really? Met Oranje en Spanje de favoriet? Haal Oranje maar gewoon uit dat lijstje hoor. Kan me herinneren dat we op het EK2008 ook favoriet waren. Toen kwam Rusland ... daarvoor Portugal, daarvoor ook weer Portugal. Ik hoop nergens meer op. We hadden afgelopen jaar een goeie kans en ik word er weer pissig van als ik er aan denk :+

Als we het EK2012 winnen ben ik 3 weken zat. Maar, die kans is ... klein.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kevin Keegan was een held!

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Als je de WK finale haalt ben je automatisch favoriet voor het EK. We speelden niet eens heel goed en haalden toch de finale..., met een topfitte Robben waren we wereldkampioen geworden!

4. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Weet jij toevallig of Piet Velthuizen al speelgerechtigd en wedstrijdfit is voor komend weekend? (heb hem met coach van het jaar in mijn team en moet hem anders wisselen :+ )

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of met een Van Persie in topvorm

Zowieso als je 2e van de wereld staat ben je een favoriet.

Ik kan me er wel vinden wat de Duitsers, Spanjaarden en wij de 3 favorieten zijn volgend jaar.

Al weet je het met een EK maar nooit, het zit toch wat dichter bij elkaar dan op het WK.

Minder zwakkere landen

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is Nederland dan zo getest op het WK? Slechte wedstrijden gespeeld tegen Japan, Kameroen, Denemarken, Slowakije en matige wedstrijden tegen een Brazilië dat vergane glorie is en Uruguay. Behoudens de wedstrijd tegen Brazilië was Nederland het aan hun stand verplicht om van die landen te winnen.

Op het EK ligt het niveau hoger en krijg je vrijwel alleen maar tegenstanders van goed niveau. Ik moet het nog maar zien.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    en was Spanje zo goed dan?
    die verloren zelfs de 1e wedstrijd nog van Zwitserland en ik kan me nog herinneren dat het niet veel had gescheeld dat Paraguay ze eruit had geknikkerd in de kwartfinale.
    Ze hebben 1-0 van Portugal en Duitsland gewonnen

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze domineerden wel. Het Duitsland dat Argentinië en Engeland ruim op de broek gaf kwam er geen moment aan te pas tegen Spanje.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik herinner me het WK weer.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van persie is een overrated kneus.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij Arsenal is hij anders wel topspeler.

12. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Dat slaat natuurlijk nergens op, de van Persie van Arsenal is een fantastische voetballer die een paar wereldgoals op zijn naam heeft staan, dit is de mooiste:

http://www.youtube.com/watch?v=WtWUvFu5oqo

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Van Persie is echt niet overrated hoor. Die gast is ook gewoon echt heel goed. Alleen is dat er bij het Nederlands Elftal pas sporadisch uitgekomen. Voorafgaand aan het WK was hij overigens ook heel goed (in de oefenduels). Alleen op het WK was die vorm opeens weg.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij toen met Sneijder moest samen spelen. In die oefenpotjes speelde hij met VdVaart en Afellay, waar hij een duidelijke klik mee heeft.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Redelijk offtopic, maar om er toch nog even op in te haken: wel apart dat hij geen klik heeft met Sneijder. Sneijder is een voetballer die net als Fabregas een spits per wedstrijd 2 of 3 keer 1-op-1 met de doelman kan zetten. Iets waar Van Persie Fabregas altijd over heeft geprezen.

Maar goed, misschien een kwestie van botsende karakters.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sowieso Robben eruit flikkeren. Dan komen we al een heel eind.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Ja, dat zou ik ook niet doen inderdaad. Alleen zijn naam al zorgt voor een driedubbele dekking.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, als je in een wedstrijd tegen Duitsland Robben de instructies geeft continue op de zijlijn te lopen staan er steeds 2 man bij hem en heb je meer ruimte ;)

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Statistieken zeggen geen kloot. Argentinië verpulverde Spanje ook net na het WK. Toen wonnen ze met 4-1. Duitsland verloor 2-maal van Spanje. De EK Finale en de halve finale op het afgelopen WK.

Heb de EK finale nog teruggekeken en Spanje speelde alles behalve het spelletje van het afgelopen WK.

Hoe dan ook, ik vrees weer voor Portugal. Ook al speelt Nederland constanter dankzij van Marwijk ... ik denk alleen dat we niet ver komen. Turkije is stug en oppurtunistisch.

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Turkije is nog lang niet gekwalificeerd, ze vechten met Belgie en Oostenrijk om de tweede plek achter Duitsland en als nummer 2 speel je play-offs tegen Ierland, Rusland, Slowakije, Slovenie, Noord-Ierland, Servie, Bosnie, Frankrijk, Wit-Rusland, Zweden, Nederland, Griekenland, Kroatie, Israel, Engeland, Montenegro, Portugal, Denemarken, Noorwegen, Tsjechie of Schotland. (landen die kans hebben 2de te worden :+)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina