Toch maar tijd dat ik mijn motor hier ook eens neerzet. Hij is helaas niet zo mooi als alles wat ik hier al heb gezien, maar goed. Dat komt nog wel een keer!
Kawasaki Er-5 uit 2001
Het gigantische knipperlicht voor is inmiddels gelukkig vervangen door een kleiner model.
Heb in Januari m'n rijbewijs gehaald, en moet helaas nog tot diezelfde maand in 2013 met een begrensde motor rijden, hoewel ik over een jaar al weer 21 word. Maar goed, ik heb hem gekocht en toen laten begrenzen, van 48 naar 34 pk. Toch nog een redelijk groot verschil, maar ik heb geen zin in gezeur dus ik laat hem ook gewoon begrensd.
De motor zelf gekocht met wat werk, de koelvloeistof lekte uit het carter. (Hoewel de vorige eigenaar claimde dat het wat anders was) En sinds een aantal weken is het vacuumsysteem van de brandstoftoevoer stuk en werkt de voorrem niet lekker meer. Lekker prutsen dus, maar dat is niet erg. Over een aantal jaar ga ik op zoek naar een motor die wat minder onderhoud vergt. Maar dan zal er eerst geld verdiend moeten worden.
Laatst bewerkt: 12 aug 2011