Wedden op sport [Deel 3] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 13 dec 2010.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    WTF op Unibet stond dat USA - Canada om 2:00 begon en op Unibet TV kwam, op Livescore zag ik net dat het rust was, toen zag ik dat het in de 52ste minuut 0-0 stond en even later was het de 48ste minuut, toen zette ik de unibet stream op en stond er 10 minuten bezig en scoorde Altidore in de 14de minuut 8)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het jongen 8)

3. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    VS - Noord-Korea 1 (1,55) (wk vrouwen)
    Colombia - Zweden 2 (1,33 ) ('')
    Lisicki, S - Bartoli, Marion -Totaal aantal gespeelde games over 21.5- (1,70)
    Murray, Andy - Lopez, Feliciano -Lopez pakt minstens één set- (1,82)

Inzet: 5,00
    Totale notering: 6,38
    Potentiële uitbetaling: 31,89

Moet toch wat he.. je kan ook op de 1ste voorronde CL wedden :+

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Stond bij Liscki - Bartoli 6-4 en 5-4 en Liscki serveerde, ze had 2 matchpoints en bij 6-4 6-4 (=20) zou ik tekort komen, nu is het alsnog 6-4, 5-5 en wordt het minimaal 7-5 dus heb ik die nog goed :cool:

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haters bij Unibet. Had Sanchez als topscorer van Chili gegokt maar blijkbaar telt het niet als hij gedeeld topscorer is? 8)

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het seizoen gaat weer beginnen :D

Voor de JC schaal morgen:

- Sigthorsson scoren: € 2,75
    - Luuk de Jong scoren: € 4,10
    - Janko scoren: € 4,10

Mooie quoteringen!

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op Janko gezet. Als hij niet basis start, krijg je je geld toch terug? Want ik weet niet precies hoe Co speelt als Ruiz fit is.

Maar goed, als hij speelt is het de gok waard. Zeker aangezien hij tegen Ooijer staat.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Als hij niet speelt krijg je idd je inzet terug maar hij zal wel spelen, Ruiz is namelijk nog niet fit.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die wedden? Topic is een beetje dood.

Vanavond PSV - RKC uitploeg scoort niet + Twente - AZ > 2.5 goals. Notering van 3.33, vond ik wel de moeite waard.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonde van Twente ;).

Ik wil ook Unibetten, maar ben geen 18 dus kan mijn bank niet gebruiken :'-(.

11. Seh

Seh Guest

Ik ben van plan om te beginnen, do's and don'ts iemand? :p

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je niet laten verleiden door de odds waar combo's voor zorgen. Mocht je nog helemaal nieuw zijn met wedden op sport. Combo's zijn dus combinaties tussen wedstrijden, je zet bijvoorbeeld op 3 wedstrijden in, en de odd (het getal waarmee het ingezette bedrag word vermenigvuldigd) zal stijgen, maar je moet dan ook alle 3 de wedstrijden goed hebben. Mocht je een combo spelen, zou ik nooit meer dan 2 ploegen in een combo stoppen, dat verhoogt wel je win kans.

Het beste is om op 1 wedstrijd in te zetten. Ik doe bijvoorbeeld ieder weekend 5 wedstrijden/ploegen uitzoeken waar ik het meeste vertrouwen in heb, en daar zet ik op in. Ik kan nu wel uren hier over door vertellen, maar mocht je nog specifieke vragen hebben, kun je ze altijd stellen.;)

13. Seh

Seh Guest

Wat is een beetje een normaal bedrag om mee te beginnen? Denk dat je met 10 euro zo weer but bent of niet? :p

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe je Unibet of Toto? Volgens mij verdubbelt Unibet je eerste storting, dus als je €50 stort, krijg je €50 erbij. Je moet het zelf weten.

Ik ben nog geen achttien, dus kan niet doen :'-(.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ook goed te onderscheiden wanneer je een bet wil plaatsen uit verslaving of omdat je echt denkt en voelt dat het goed zit.

Ik heb bijv. in het verleden nog wel eens gehad dat ik gewoon bij elke wedstrijd iets ging betten of als ik een groot verlies had geleden dat ik dat gelijk goed wilde maken door nog meer te gaan inzetten. Dat moet je proberen te voorkomen.

16. Seh

Seh Guest

Ik doe het ook meer om wat extra 'spanning' te hebben, niet zozeer om dikke winst te maken. Al zou dat wel een leuke bijkomstigheid zijn, uiteraard. Dus dat gaat wel lukken denk ik. ;) Ben van plan om Unibet te gaan doen.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het bedrag dat je stort maakt niet veel uit. Maar hoeveel bets wil je plaatsen met het bedrag dat je stort? Stel je wilt 10 keer iets inzetten. Dan zet je dus per bet 1 euro in. Mocht de odd 1.80 zijn, heb je dus 80 cent winst. Schiet dus niet erg op.

Ik ben zelf eens met 30 euro begonnen, en sta nu toch wel dik in de plus :) Al speel ik ook al 2 jaar.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ga de laatste tijd echt lekker, dus vanavond tijd voor een gokje:

Udinese - Arsenal 1
    Benfica - Twente(0-1) 1

Notering: 5.20 met 10 euro inleg, zou lekker zijn.

19. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Die extra spanning was voor mij ook de rede waarom ik ging wedden. Alleen op het moment dat ik met grotere bedragen ging werken, werd het me af en toe iets te spannend :+

20. Seh

Seh Guest

Beetje zoiets? :lol:

Deel Deze Pagina