Dat komt volgens mij omdat de serie van Fiasco fotografisch interessanter is.
Jou serie is in mijn ogen eigenlijk gewoon een standaard vakantie reportage met niet echt boeiende shots maar gewoon leuke momenten vast gelegd om aan je familie en vrienden te laten zien.
De mooiste uit de serie is de cowboy die in de camera kijkt maar de kracht uit die plaat komt eerder omdat hij een goede blik geeft, voor de rest is de compo vrij saai namelijk en is er niks wat de foto eruit laat springen.
Deer in the hills is eigenlijk ook een best slechte foto, hij is onscherp en de foto is in geflitst met zo te zien de interne flitser van de camera wat het gewoon heel plat en saai maakt.
Wees eens heel kritisch voor jezelf en ga je foto's nog eens allemaal na en ga voor jezelf bedenken wat de foto's beter kan maken want wat ik nu neer zet kan je volgens mij zelf ook wel vrij snel bedenken
p.s. dit is feedback, en geen een of andere bashpost hoor
@Fii, mooie serie man!
Vooral de toning van de 1e 2 foto's zijn geweldig in combinatie met prima compo's!
De foto van het water doet mij het minst, komt een beetje als standaard vakantie foto over en vind ook niet dat er iets boeiends op de foto te zien is.
Voor de rest erg lekker bezig gast!
Laatst bewerkt: 13 aug 2011