De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 50]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aernhem, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat Newcastle is ook vergaande glorie zeg.
    Zie zo zo weer degraderen. Zelfs die samenvatting is saai.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Newcastle United is inderdaad niet veel meer, maar Arsenal bracht ook weinig zeg.

3. Seh

Seh Guest

Evenals Liverpool. Benieuwd hoe de Spurs er voor staan. Bij United, City en Chelsea kun je er wel van uit gaan dat het staat.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, ik hoop toch wel dat ik dit seizoen een aantal wedstrijden van Liverpool en Spurs kan zien (als in; aanzien). Met Suárez en misschien Gerrard, toch twee leuke spelers voor mij. Bij Spurs ook een team met alleen maar leuke spelers, IMO :cool:.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Echt, gewoon kut.
    1e helft was top, dan geeft die scheids geen rood (weliswaar omdat het vroeg in de wedstrijd was, maar toch geef verdomme gewoon rood) en dan mist Suarez die penalty. Eerlijk gezegd zag ik die al aankomen, als Kuyt nou gewoon in de basis stond in plaats van Henderson (die bakte er niet heel veel van). Dan keurt de scheids de goal van Carroll af terwijl er helemaal niks aan de hand was.

2e helft was echt niks, was zelfs blij dat het geen 1 - 2 was geworden...

Enrique, wat een heerlijke passes geeft hij en Downing was de 1e helft ook geweldig, Charlie Adam vond ik al geweldig en dat was deze wedstrijd ook niet anders.

[yt]W_aQ-yqQjLM[/yt]

Disappointing (mede dankzij de scheids), volgende week Arsenal en die gaan ze gewoon winnen. :D
    Oh, Carragher had idd ook rood moeten krijgen.

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop voor je dat je het filmpje hebt gekeken, want wat die Barton daar doet slaat gewoon helemaal nergens op. Het ergste is nog dat die scheids zich in de maling laat nemen en Gervinho vervolgens rood geeft.....

Bah...

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk gisteren zeg in de Kuip :+ Voetbal was bij vlagen zeer aardig, Cabral vooral speelde een goeie wedstrijd. Mooiste moment was toch wel na de wedstrijd, toen Dani Fernandez in z'n eentje het Legioen kwam bedanken.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Hele Engelse voetbal is een stuk achteruit gegaan, het gaat dit jaar tussen City en Man Utd. Chelsea vind ik niet bijzonder, er wordt ook lang niet zo veel geld meer in gepompt als een paar jaar geleden, dit jaar alleen Lukaku waarvan ik nog maar moet zien of hij (nu al) goed genoeg is voor dat niveau.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lukaku gaat 't niet redden, hele matige techniek.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel een geweldige trainer natuurlijk. Die moet wel wat kunnen met het huidige spelersmateriaal.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damn, wist niet eens dat Lukaku al naar Chelsea is. Maar eens een transfer lijst volgen met wat er tot nu is verkocht, loop behoorlijk achter. :+
    Wut, Aguero naar City wist ik ook niet. :+

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Faler! Beetje up-to-date blijven, jij! :+

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren ook Liverpool gekeken. Eerste helft was wel aardig maar Gerrard erbij zou geen overbodige luxe zijn. Die gast brengt toch wat meer creativiteit. Ook die rechtsback (Flanigen) maakte ook een aardig duur foutje, ook al is hij maar 18 jaar. Hopen dat het volgende week tegen een topclub dan wel lukt.

Verder vond ik 010 wel aardig spelen, maar ik zie mensen nu al "WIJ GAAN NAAR DE COOLSINGENL!11!!" roepen. Wacht eerst maar eens tot de winterstop. Dan weet je pas een beetje hoe sterk het team daadwerkelijk is. Niet na 2 wedstrijden.

Ohja, Rutte kan over 5 wedstrijden z'n biezen pakken. Wát een afgrijselijk voetbal zeg :F:.

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Kwam ik ook pas net achter :lol:

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Komt even een goal (letterlijk) uit de lucht vallen.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ben verbaasd dat hij nog niet weg is. Vorig seizoen speelden ze al niet erg mooi voetbal, maar met dit nieuwe team moet je toch een stuk beter kunnen.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Sarcasme meter kapot?

Feyenoord typen is niet zo lastig trouwens.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wait a minute. Ligt Hoeksche Waard dan niet onder Rotterdam? 8)
    Ik weet dat we het support your locals gedoe al een keer gehad hebben, dus daar aim ik niet op, maar je eigen omgeving 'haten' is ook weer een beetje teveel van het goede. Of is er nog een Hoekschewaard waar ik niks vanaf weet? :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja en? Ik zit er ook en Feyenoord kan me echt gestolen worden :+

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, maar het dan 010 gaan noemen gaat toch wel een beetje ver. :+
    Of ie nou fan van Ajax of van Willem II is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina