Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nee was na 3 jaar gestopt, ben toen gaan honkballen op mn 13e. Ben ook maar 183 dus dat is nooit veel geweest.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben 1,74 haha :p

@flix: ben je gewoon overgestapt op meer jack3d als je merkte dat het niet meer echt werkte? Ga jij er ook ontzettend van zweten?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben nooit voorstander geweest van f4f maar zie dat je bij ons nu wel gewoon douches hebt etc en trainen voor 15,- per maand. Damn ik betaal nu 35, dat scheelt nogal.

Iemand die daar traint?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik. Je zit er een jaar aan vast, met een opzegtermijn van 2 maanden. Je kan in 1x betalen, per maand of per kwartiel. Als je in daluren traint, ben je 10 euro p.m. kwijt (tot 17.00). Ik ben opzicht wel tevreden met mijn F4F. Alleen jammer dat ze geen squatrek hebben en maar één BB.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    2 jaar opzegtermijn? :+

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op het potje staat 3 scoops alleen die winkel waar ik het kocht zei begin maar gewoon met één, is meer dan zat!
    Dus was gewoon even uittesten. 2 voel je natuurlijk veel harder.
    En ja soms zweet ik me helemaal kapot!
    Train zelf niet bij f4f maar bij soort gelijk concept(One fitness)
    Opzich prima apparatuur alleen mist gewoon enkele dingen zoals een squat rek.
    Verder zijn er heel veel van die jochies die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en daar kan ik me wel een beetje aan storen soms.
    Heb de optie voor kwartaal lidmaatschap(23p/m) of jaar(15p/m). Ben zelf voor het kwartaal gegaan omdat je dan sneller kan opzeggen.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Typefoutje. Het is 2 maanden.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geen squatrek is wel ERG matig. Toch ga ik even kijken. 20 per maand is me net iets teveel :)

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @flix: ik heb dat zweten vooral echt heel erg als ik een beetje een stevige warming up doe op loopband/crosstrainer en dan ga trainen, dan zweet ik me helemaal leeg.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja heb ik ook al vaak aangegeven en ze zeggen dat er ie besteld is.
    Moest alleen nog gemaakt worden en uit de states komen ofzo. I call bull maargoed, zullen het zien. Wacht al 3 maanden8)

Net ook nog aangegeven dat ze echt iets voor onderarmen moeten regelen. Alleen beetje met DB's en EZ bars werken werkt niet echt voor de bovenkant.
    Moet gewoon zo'n stok komen met een touw eraan dat je gewoon de schijven eraan kan hangen. Werkt prima.

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De sportschool waar ik train heeft zelfs meerdere squatrekken. 8) Ik moet wel zeggen dat hier de nadruk echt op kracht ligt, hangen ook van die loglifts enz. :)

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een van de jongsten in m'n F4F met m'n 17 jaar, maar ik zie zoveel mensen oefeningen verkeerd uitvoeren dat ik me daar ook kapot aan erger en die mensen zijn dus allemaal ouder dan ik. Maarja, kan er ook aan liggen dat het de F4F is:+

Gisteren trouwens 4 setjes DB Bench Press op 24 KG, voelde wel goed

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo pak je 4x hetzelfde gewicht en niet variabel gewicht? Dat zie ik wel vaker, ben daar wel benieuwd naar.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    24 voelde echt als m'n maximum aan, maar kon die wel 4 setjes. Heb dat wel vaker, dan kan ik wel alle setjes met m'n maximum maar niet hoger in gewicht..

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En hoeveel reps, 8? Anders lijkt me de oplossing minder reps pakken toch? Anders moet je aan iemand vragen of die je dan kan spotten bij >24.

16. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over bankdrukken. Hebben jullie ook een enorme druk op de schouders tijdens bankdrukken? Ik zit hierdoor volgens mij een beetje vast en boek geen vooruitgang meer... Na een aantal reps heb ik het gevoel dat mijn schouders het opgeven, maar mijn borst nog volop door kan gaan, zeg maar. Ik heb hetzelfde met chest press machine en dumbbell bankdrukken. Hoogstwaarschijnlijk is het mijn techniek, maar ik weet niet waar ik op moet letten dan?

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... heb totaal geen gevoel van druk op m'n schouders.
    Vaak nokt m'n elleboog ermee.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 8. Hmm, ja volgende keer maar eens proberen;)

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot waar laat je de bar meestal zakken? Ik besef me nu dat dat misschien mijn probleem kan zijn. Ik laat 'm meestal ter hoogte van mn tepels zakken, maar ik heb lange armen. Misschien moet ik iets lager?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tik m'n borstkast een milliseconde aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina